Pov Γιώργος
Ακούω αυτά από τον γιατρό και πάω να τρελαθώ. Τι εννοεί ότι μπορεί να μην ξανά ξυπνήσει η ζωή μου . Γαμω γιατί πήγε στην πορεία. Για αυτό δεν ήθελα να πηγαίνει γιατί θα χτυπούσε δεν είναι γι αυτά είναι τόσο αθώα γι όλα αυτά. Σίγουρα ήταν με την Μαρία θα πάω να την βρω τι σκεφτοντουσαν δηλαδή. Θα φύγω αφού είναι ο Άλεξ εδώ είμαι καλα.
Γ: Άλεξ θα φύγω, θα πάω να βρω την Μαρία με αυτή ήταν.
Α: πανε και έλα να μου πεις θα μείνω εδω εγώ για την μικρή και για ότι νεώτερο θα σε πάρω .
Γ: Ευχαριστώ ρε φίλε
Α: Δεν χρειάζεται είναι η δεύτερη φορά μου την σωζω άρα τίποτα .
Γ: τι εννοείς ?
Α: μα καλά δεν σου ειπε τίποτα?
Γ: για πιο πράγμα?
Α : φίλε την Παρασκευή πήγαν να την βιάσουν και πάλι καλα έτυχε να ειμαι κοντά και να την σωσω αλλιώς θα την είχε βιάσει εκείνος ο πουστης .
Γ: τι και έχω για το δεν ξερω τίποτα?
Α: νόμιζα στο ειπα μέχρι εκείνη την ημέρα που την είδα σπίτι σας δεν θυμώνουν πως ήταν αδερφή σου . Άμα δεν ήξερα ότι δεν το ξες θα στο έλεγα.
Γ: μεγάλε πάω πρέπει να μάθω πολλά από τη Μαρία .
Α: μαθε και πες μου . Πάνε άντε .
Και έτσι έφυγε να πάω να βρω την Μαρία .Pov Άλεξ
Κάθομαι έξω από το δωμάτιο της και περιμένω. Ξαφνικά βγαίνει ο γιατρός.
Γτρ: είστε για την Κατερίνα Παπαδοπούλου?
Α: Ναιι
Γτρ: Μπορείτε να μπείτε να την δείτε.
Α: Ευχαριστώ
Όταν μπήκα στο δωμάτιο και άκουγα τα μηχανήματα καυεστραφομουν. Γύρισα την είδα αχχ ρε Κατ γιατί ήρθες.Πήγα έκατσα δίπλα της της έπιασα το χέρι και άρχισα να της μιλάω.
Ψιτ πριγκίπισσα ξυπνά δεν αξίζει να καθεσε εδώ έκανες μεγάλη μαλάκια που ήρθες στην πορεία εγώ ήμουν εκείνη την ημέρα που σε εσωσε για δεύτερη φορά . Γαμωτο μου έχεις πάρει το μυαλό σε λατρεύω σε θέλω όσο τίποτα άλλο ξυπνά ρε γατάκι ξυπνά ρε αθώο μου πλασματάκι και δεν πρόκειται να σε ξανά αφήσω να μου πάθεις κάτι θα είμαι πάντα εκεί για εσένα.
Και τότε είναι που έφυγαν κάποια δάκρυα αλλά αυτά τα δάκρυα τα έκοψε ο ήχος από το μηχάνημα που έδειχνε μια ευθεία γραμμή. Εκεί άργησα να κλαίω δυνατά και βγήκα έξω και φώναξα γρήγορα έναν γιατρό. Άργησαν να τρέχουν στο δδωμαριο δεν με άφησαν να μπω μέσα. Όχι Κατ έλα ξανά στην ζωή έλα. Πρέπει να πάρω τον Γιώργο .Pov Γιώργος
Έφτασα στην Μαρία. Χτύπησα την πόρτα και μου άνοιξε η μαμα της .την χαιρέτησα και την ρώτησα άμα είναι εδώ η Μαρία και μπορώ να μπω να της μιλήσω. Αφού μου είπε ότι είναι πάνω πήγα. Χτύπησα την πόρτα και μπήκα.
Γ: Μαρία πρέπει να μου πεις τι στο πούτσο σκεφτήκατε και ήρθατε στην πορεία.
Μ: Δεν ξέρω ρε Γιώργο η αδερφή σου μου είπε να πάμε κρυφά για να βρει αυτόν που την εσωσε εκείνη την ημέρα.
Γ: Δηλαδή ήθελε να πάει να βρει τον Άλεξ.. θες να μου πεις ότι της αρέσει εκείνος από εκείνη την ημέρα?
Μ: οπα ο Άλεξ ειναι μην του πεις κάτι. Αλλά από ότι φαίνεται λιώνει για πάρτη του .πως είναι?
Γ: ασε σκατα υπάρχει περίπτωση να μην ζήσει...
Μ: τι όχι δεν το λες Αλήθεια αυτό.
Άρχισε να κλαει με λυγμούς την πήρα αγκαλιά και της χάιδευα στα μαλλιά .
Γ: ηρέμησε ούτε εγώ θέλω να χάσω την πριγκίπισσα μου .θες να έρθεις στο νοσοκομείο?
Μ: αν θεκω λέει θέλω πολύ.
Εκεί που πήγαμε να φύγουμε χτυπάει το τηλεφωνώ είναι ο Άλεξ τι έγινε τώρα.
Το σηκώνω. Τον ακούω να κλαίει .
Γ :τι έγινε ? Γιατί κλαις ?
Α: φίλε έλα γρήγορα .μπήκα να την δω και σε κάποια φάση το μηχανικά άρχισε να έχει απλά μια γραμμή δεν θα αντέξω να την χάσω Γιώργο είμαι ερωτευμένος μαζί της ...
Γ: και αυτή το ίδιο αλλά έρχομαι με την Μαρία γρήγορα ηρέμησε.Pov Άλεξ
Του το είπα δεν άντεξα άλλο δεν θα ααντέξω να την χάσω ξαφνικά βγαίνει ένας γιατρός σηκώνομαι και τον πλησιάζω.
Γτρ: εντάξει ξέφυγε τον κίνδυνο είναι δυνατή και μετά από αυτό έχουμε πάρα πολλές ελπίδες για ζωή.
Α: σοβαρά σας ευχαριστώ πάρα πολύ
Γτρ: δουλειά μας .
Μετά από αυτό χάρηκα μου έφυγε ένα βάρος . Μετά από 5 λεπτά ήρθε και ο Γιώργος με την Μαρία .Η Μαρία χάλια και με την αγκαλιά του Γιώργου. Και ο Γιώργος σκατα αλλά δεν θέλει να το δείξει.
Γ: τι έγινε ?
Α: Ο γιατρός είπε Όχι είναι δυνατή ξέφυγε από τον θάνατο και οι ελπίδες για ζωή είναι πάρα πολλές .
Μ: Αλήθεια ??
Α: Ναι μάτια μου αλήθεια.
Γ: Άλεξ όντως νιώθεις έτσι για την αδερφή μου ?
Α: μεγάλε Ναιιι λιώνω για αυτή
Γ: κι αυτή το ίδιο για εσένα.
Α: που το ξες ?
Μ: εσύ δεν την εσωσες από τον βιασμό εκείνη την ημέρα?
Α: Ναι εγώ
Μ: Εε γι αυτό ήρθαμε στην πορεία για να βρει εσένα αλλά που να ξέραμε ότι είσαι εσύ.
Α:όντως δλδ εξαιτίας μου είναι τώρα εκεί μεσα .
Γ: μεγάλε ήρεμησε Όχι φυσικά εσύ την εσωσες .
Α: δίκαιο έχεις.Μετά από 1 μήνα .
Έρχομαι εδώ κάθε μέρα και τις μιλάω της λέω ότι ότα ξυπνήσει θα είναι όλα τέλεια θα της πω πως νιώθω και ότι γίνει.
Άλλη μια μέρα εδώ πριγκίπισσα ερχομαι κάθε μέρα αλλά όχι μόνο εγώ έρχονται όλοι περιμένουμε όλοι να ξυπνήσεις. Αρε πριγκίπισσα άμα ήξερα ότι έψαχνες εμένα θα στο έλεγα και δεν θα γινόντουσαν όλα αυτά τώρα. Ξύπνα επιτέλους πριγκίπισσα δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι δεν αντέχω άλλο.
Και εκεί που άρχισα να κλαίω για μια ακόμα φορά και της κρατούσα το χέρι ένιωσα να μου το σφίγγει. Πες μου ότι ξύπνησε θα τρελαθώ. Γυρνάω και την κοιτάω έχει κλειστά μάτια και προσπαθεί να τα ανοίξει.Pov Κατ .
Εδω και έναν μήνα ακούω κάποιον να μου μιλάει συνέχεια δεν μπορώ να καταλάβω τι λέει ή ποιος είναι αλλά έχω ένα προαίσθημα ότι είναι αυτός. Προσπαθώ να ανοίξω τα μάτια μου και Ναι τα κατάφερα γυρνάω και βλέπω ένα αγόρι με δάκρυα στα μάτια πολλά. Μα αυτός είναι ο Άλεξ τι κάνει γαιτι κλαίει έπαθε κάτι ο Γιώργος .
Κ: Άλεξ τι έγινε γιατί κλαις?
Α: για εσένα..
Κ: τι εννοείς πόσο καιρό είμαι έτσι?
Α: ένα μήνα και σε αυτό το μήνα ερχομαι και σου μιλάω κάθε μέρα.
Κ: Άλεξ εσύ με εσωσες και τις δύο φορές?
Α: Ναι εγώ ήμουν και ξέρω ότι εξαιτίας μου πήγες στην πορεία και φταίω εγώ που είσαι έτσι ..
Κ: Όχι Άλεξ δεν φταις μου έχεις κλέψει την καρδιά από εκείνη την ημέρα...
Πριν προλάβω να το πω έχει ένωση τα χείλια μας αχχχ έρωτας.
Α: πρέπει να πάρω τηλεφωνώ τον αδερφό σου μικρή μου περιμένε λίγο.Pov Άλεξ
Ξύπνησε αχχ ο έρωτας μου ξύπνησε.
Περνώ τηλεφωνώ τον Γιώργο.
Α: έλα μ ακούς?
Γ: Ναι τι έγινε?
Α: ΞΎΠΝΗΣΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΞΎΠΝΗΣΕ ΕΛΆΤΕ.
Γ: ΠΛΆΚΑ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙΣ ΕΡΧΌΜΑΣΤΕ.
Μετά από λίγο ήρθαν όλοι και ήμασταν στο δωμάτιο της χαμογελούσε αχχ πόσο όμορφη άντε να βγει να την προσέχω.
YOU ARE READING
ΈΝΑΣ ΑΝΑΡΧΙΚΌΣ ΕΡΩΤΕΎΤΗΚΕ
Teen FictionΗ Κατ θέλει να δει πως είναι οι πορείες των αναρχικών ο αναρχικος αδερφός της δεν την αφήνει να πάει .Αυτη και οι κολλητές της θα πάνε κρυφά .Τι θα γίνει όταν συναντηθεί με τον Άλεξ. Θα είναι μαζί ή δεν θα τα καταφέρουν. Θα θυμώσει ο αδερφός της .