ADAM;
Yaptığım şey oldukça çılgıncaydı.Çünkü az önce asosyal Adam ,yıllardan sonra sevdiği kızla konuşmak için girişimde bulunmuştu.Kafayı yemiş olmalıydım.Ya da ot felan çekmiştim.
Cevap vermesi an meselesiydi.Tırnaklarımı ısırmaya başladım ki yazmaya başladı.
"Selam Adam."
Cevap vermişti.Ama şimdi bu konuşmayı ben nasıl devam ettirebilirim ha.Ne sormam gerekiyor?
İlk kez bir kızla chatleşiyorum.
"Nasılsın peki?" yazdım.
"Asıl sen nasılsın?Okulda olanları kafana takmamışsındır umarım."
Aslında baya takmıştım kafama.Ama maksat bir kıza cool gözükmekse kafana taktığını belli etmemelisin.
"Tabiki takmadım.Neden takmalıyım ki?"
"Bilmiyorum , sanırım ben senden daha çok taktım :):) "
Şaka gibiydi fakat şu an Lindsay benim için endişelendiğini dile getirmişti.Üstelik cümle sonuna gülücük koymuştu.
"Önemli değil gerçekten."
"Tamam o zaman yarın kahvaltı edelim mi?"
Sanırım az sonra düşüp bayılabilirdim.En güzel günüm bugün mü demiştim ben.Yanılmışım özür dilerim.En güzel günüm yarın olacak.
"Benimle kahvaltı mı etmek istiyorsun?"
"Senin benimle etmende bir sakınca yoksa."
Lindsay dalga mı geçiyorsun sen benimle.Sakınca mı? Seni mi? Ben bu anı bekliyordum be kadın.
"Neden sorun edeyim ki.Herkes kahramanıyla vakit geçirmek ister."
"Peki o zaman.Kahramanın olarak yarın seni evinden almaya geliyorum."
Evimden mi alacaktı.Hehe yani ev adresimi vermem gerekiyor bu durumda.Tam yazıyordum ki çevrimdışı oldu.Ee yarın beni evimden nasıl alacak ki? Bu kız benimle dalga mı geçiyor?
SCOTT;
Kate ve Luke sayesinde anca sakinleşebilmiştim.İnsanlar değişirmiş meğer.Tıpkı Jeremy gibi.Ve sonra sizin kız arkadaşlarınıza göz koyup size götünün yediği kadar şantaj yaparlar.Luke yanıma gelip elini omzuma koydu.
"Yarın ne yapacaksın Scott?"
"Ne yapmam gerekiyorsa onu yapacağım."
Doğrusu ne yapacağımı bilmiyordum.Eğer Kate ile ilişkimi Jeremy anlatırsa, Lindsay ömür boyu benden nefret ederdi.Kendim ayrılmak istediğimi söylesem bir daha suratıma bakmazdı.Lindsay bu .Elini sallasa ellisi.
"Sanırım Kate ile aramızda gecenleri öğrense pek hoş olmaz."
"En doğru olacağını bildiğin şeyi yap kanka.Her kararında arkanda olacağım."
Jeremy'nin yaptıklarından sonra kimseye güvenesim gelmiyordu.Yıllardan sonra 'ben kiminle arkadaşlık etmişim,Allah belamı versin' diyordum.
Saat 02.00'ye geliyordu.Luke yanımdan ayrılıp Kate 'in yanına gitti.Eğilip kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra elini bana kaldırıp gidiyorum anlamında sallamaya başladı.Ben de aynı şekilde kaldırdım.
Gidince Kate yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu.Elimi beline dolayıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Seninle Güzel
Любовные романыTANITIM Adam ,20 yaşında bir üniversite ögrencisidir.Küçüklüğünden beri ailesinin hırsı sayesinde Amerika'nın en iyi üniversitelerinden birinde okumaktadır.Ayrıca liseden beridir sevdiği, okulun en güzel kızı olan Lindsay'e aşıktır...