Oradaydı...Yıllardır hayallerimin bir parçası olan kız sevgilisiyle kahvaltı ediyordu.Tamı tamına 6 yıl olmuştu ona bağlanalı.Üç yıldır da Scott'la birlikteydi. İşin iyi yanı Lindsay'le aynı üversiteye girmiştik.Tek kötü olan şey Scott' ın Lindsay'in peşinden buraya gelmesi.Bildiğim kadarıyla baba parasıyla okuyan şımarık zengin çocuğu.Hala daha anlamam Lindsay bu göt çocukta ne buluyor.
Lindsay'in morali bugün biraz bozuk gibiydi.Yanına gidip onunla konuşabilmeyi o kadar çok isterdim ki.Üstelik iki yıl aynı sınıfta okumuştuk.Buna rağmen onunla hiç iletişime geçemedim.Kendime olan güvenim yerlerdeydi ki hala öyle.Küçük bir bebek gibi tabağindakileri izliyordu.Onları izlerken bende kahvaltı ediyordum.En yakın arkadaşım Jamie'yle.:(
Jamie okuldaki tek arkadaşım.Fiziksel olarak bana çok benzer fakat zihinsel olarak tamamen zıttımdır.Koca göbeğimiz yüzünden şuana kadar ikimizinde kız arkadaşı olmadı.Yalnızca bir gün Jamie'nin sürekli ,bir kızla birlikte olduğunu söylediğini hatırlıyorum.Daha sonradan kızdan vazgeçtiğini ve aşka inanmadığını ,aslada inanmayacağı konusunda zırvalamıştı.Onun kızdan vazgeçtiğine inanmamıştım tabi.Jamie bu.Bir kızı , hele hele kendisine yanaşan bir kızı bulduğunda bırakabilecek kadar salak olamaz.Sadece kızın Jamie' ye nasıl bir kazık attığını merak ediyordum ama tabi depresyonda olunca üzerine fazla gitmedim.
O günden beridir asla bir kızdan bahsetmedi.Bahsettiği tek kız ünlü porno yıldızı Jenna Jameson'du.
Kendi hayal dünyasında yaşar olmuştu.Benim ise kurduğum tek hayal Lindsay'di.Gece yatağıma yattığımda aklımda milyon hayalle uykuya dalarım.Genelde Lindsay'le evlediğimizi, çok güzel bir evin içinde , üç tane çocuğumuzla yaşadığımızı felan görürüm.Hayal değil mi işte.
Bu zamana kadar hiçbir kızla kopya vermek dışında hiç konuşamamıştım.Zaten kural gereği de konuşamazdım.Kim konuşmak ister ki benim gibi inek aynı zamanda şişman ve içine kapanık biriyle.Sanırım onca para döksek bizim gibileri genelevin kapısından iceri dahi almazlar.
Lindsay'in en yakın arkadaşı Abby masalarını dikizlediğimi anlamış olmalı ki yüzüme bakıp garip bir şekilde sırıttı.Umursamadım.
Jamie kendi tabağindakileri bitirmiş benimkilere başlamıştı bile.
"Ne yapıyorsun acaba ?" Jamie hafif bir kızgınlıkla ''En azından birilerini dikizlemiyorum.'' dedi.
"Aptallaşma, kimseye baktığım felan yoktu.''
"Pardon ama tabağindakileri ben yerken hiç sesini çıkarmadan beni mi izliyordun?"
Daha fazla muhattap olamadım.Tabağımı iyice önüme çekip Jamie'den kalan artıkları kocaman lokmalar halinde mideme gönderdim.
İlk derse girmek üzere binaya doğru yöneldim.Bay Herrigton'un güne bizden daha erken başlamış, sabah sporunu yapıp,duşunu almış ve karısının hazırladığı yağlı sandviçi yiyip okula gelmiş gibi bir hali vardı.
En azından benden daha canlı duruyordu.
Derste uyumamak için kıçımı yırttım.
Yaşım ilerledikçe çalışmaktan zevk almaz oldum.Bunca yıl annem ve babamın hırsı yüzünden istemediğim bir bölüm seçmiştim.Neymiş ileride ben sıkıntı çekmezmişim, her şey benim iyiliğim içinmiş ...falan. Sıkıntı çekip çekmeyeceğime de onlar karar verirler.
Sıkıcı dersin bitmesine yakın karnım guruldamaya başlamıştı.Göt Jamie bütün tabağımı bitirmişti neredeyse.Karnımı çok iyi doyurmadan derse girmiştim.
Dersin ardından yiyecek bir şeyler almak için büfeye doğru ilerliyordum ki telefonuma mesaj geldi.Jamie'den...-başka kimden olabilir ki?-
Jamie işte.. yeni bulduğu dergideki çıplak kız fotoğrafını göndermişti.En büyük hobisiydi o tip dergiler okuyup porno izlemek.Dediğim gibi Jamie ile ben farklıyız.Fakat farkli konularda birbirimize uymaya çalışırız.Ben ders çalışırsam o da çalışır , o porno izlerse bende izlerim.
Fotoğraftaki kadına bakarken yanlışlıkla birine çarptım ve çarpmanın şiddetiyle yere yığıldı.
'' Özür dil...'' diyecektim ki çarptığım kişinin Scott olduğunu gördüm ve özür dilemekten vazgeçtim.Sonuçta benim düşmanım.
Düştüğü yerden yavaşça oturur pozisyona geçti.Anlamsız ve yarı sıkkın bir ifadeyle suratıma baktı.Dudağının kenarı kıvrıldı ve hafif bir kahkaha attı.
"Aman Tanrım, Adam Weis.Tıp bölümü''
"Scott Miller"sesim hiç de hoşnut çıkmamıştı.
"Dostum beni serseme çevirdin,şu halime bak."
Düşmenin etkisinden mi bilemedim ama kafayı bulmuş gibi gülüyordu.Etrafımıza insanlar toplanmıştı.Sanki kavga izliyorlarmış gibi dikkatle bize bakıyorlardı.Scott birden gülmeyi kesti , sesi daha ciddi çıkıyordu.
" Dostum, birini düşürdüğünde onu kaldırmalı ve özür dilemelisin.Yoksa ilk defa mı birini düşürdün."
"Üzgünüm Scott.''
Bu çocuk her ne kadar canımı sıksada haklıydı.Benim dikkatsizliğim yüzünden yerde oturuyordu.İçimden saydırmakla yetindim sadece.Elimi bütün iyi niyetimle uzattım. Maldım.Embesildim.Bilemezdim elimi uzatmamla ayağıma çelme takıp beni kendine doğru çekeceğini ve yere sümük gibi yapışacağımı.
Bu da yetmezmiş gibi birde pantolonumun arkası yırtılmıştı.
Yavaşça yerimden doğrulmaya çalıştım fakat koca göbeğimden ötürü birkaç denemeden sonra başarabildim.
Evet Scott sıradaki lanet sana girsin.
"Lanet olsun, lanet olsun" iç sesim bağırıyordu.
Oturduğum yerden çevremi saran insanların bana gülmelerini izlerken bir yandan nasıl ayağa kalkıp yürüyebileceğimi düşünüyordum.Lindsay'in burda olmaması için dua ediyordum.
Scott şimdi yaptığı bir bokmuş gibi yere düşen telefonumu aldı.
"Bakalım neden bu kadar dalmışsın."
Telefonumu almaması için hamle yaptim fakat nafile.Pantolonum bu durumdayken hiçbir yere kıpırdayamazdım ."Ver onu bana" demekle yetindim.
"Aman Tanrım, dostum ilgini dağıtan şey bu muydu?Ahahahahah.Çıplak bir kadın mı ?
Şimdi kalabalık iyice kahkahaya boğulmuştu.Telefonum elden ele geziyordu.Benim yaptığım tek şey ise okulun en popüler çocuğunun beni kullanarak tüm üniversiteye rezil edişine razı olmaktı.
'Tıp bölümünden Adam Weis.Çıplak bir kadın yüzünden koca kıçı sayesinde pantolonundan olmuş,yarın herkesin devlet meselesi gibi konuşacağı embesil sapık' idim artık.
Birden kalabalığın içinden biri ''Kesin şu saçmalığı " diye bağırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Seninle Güzel
RomansTANITIM Adam ,20 yaşında bir üniversite ögrencisidir.Küçüklüğünden beri ailesinin hırsı sayesinde Amerika'nın en iyi üniversitelerinden birinde okumaktadır.Ayrıca liseden beridir sevdiği, okulun en güzel kızı olan Lindsay'e aşıktır...