7. Bölüm (İtiraf)

20 0 0
                                    

ADAM;

Gördüklerim karşısında şok olan bir ben olmadığımı Lindsay'e bakarak anlamıştım.Manzara pek iç açıcı olmamakla birlikte bir ayrılığın daha habercisi gibi gözüküyordu.Lindsay yumruklarını sıkmış bir şekilde merdivenlere doğru ilerledi.Dengesini kaybetmesinden korktuğum için hemen arkasından harekete geçtim.

Merdivenleri çıktığımızda Scott aniden uzanır gibi olduğu koltuktan kalktı.Lindsay'in yüzünü göremiyordum ama Scott'ta herhangi bir suçluluk ifadesi yoktu.Oldukça rahat bir şekilde

"Selam güzelim." diyerek Lindsay'e sarılmak için hamle yaptı.

Lindsay Scott'ın yaklaşmasıyla geri çekildi.

"Bir mazeretin var mı?" başıyla Kate'i işaret etti.

Scott bakışlarını Kate'e çevirdi.Ardından yüzündeki tebessümü öldürüp tüm öfkesiyle beni işaret etti.

"Peki senin bir mazeretin var mı?Bu herifin burda ne işi var?"

Bağırması ortamda çalan müziği bile bastırmıştı.İçimden bir ses oradan kaçıp kurtulmam gerektiğini söylese de Lindsay'i bu hainin yanında bırakamazdım.

"Benim mazeretim yeni arkadaşımı eğlence mekanına getirip ortama alıştırmakken seninkinin, senin gibi bir hovardayla takılan aptal bir kızı tüm arkadaşlarının önünde öpmen olduğunu düşünüyorum.Şimdi söyle bana hangimiz daha masumuz?"

Yüzünde herhangi bir yıkılma ifadesi yoktu.Oysaki sevgilisi tarafından aldattılan çoğu kız hüngür hüngür ağlar.Lindsay'in bu kadar güçlü olması beni daha çok etkilemişti.

Sıktığı yumruğunu gevşetip parmağıyla beni işaret etti.

"Her ne kadar canımı sıksan da Adam'la Jamie'nin akşamını mahvetmeyeceğim.Bu yüzden Scott bu konuşma tıpkı ilişkimiz gibi burada sona ermiştir."

Arkasına dönüp hızlı adımlarla bana ilerlerken Scott kolunu sıkıca yakaladı.

"B..ben bunun bu şekilde bitmesini istemiyorum Lindsay sana söylemem gereke..."

Kavramış olduğu kolunu geri çekerek acırcasına bakışlarını Scott'ın üzerinde gezdirdi.

"İnan bana Scott,bunun için vaktim olduğunu sanmıyorum.Hayat kısa ve ben bunu sonuna kadar değerlendirmek istiyorum.Bu yüzden kendini bana kanıtlamaya ihtiyaç duyma.Hem artık bekar bir erkek olarak yaşayacağın saniyeleri sende değerlendirmelisin.Dediğim gibi hayat çok kısa."

Scott'ın yalvaran bakışlarını umursamadan geri döndü.Adımlarını yavaşlatıp arkadaşlarının olduğu masaya yaklaştı.

"Bu akşamı mahvettiğim için hepinizden özür dilerim."

Az önce Scott'la sarmaş dolaş olan kız zafer kazanmışcasına bakışlarını ,mutluluğunu gizlemek amacıyla bilerek Lindsay'e çevirmiyordu.Öğrenci birliği başkanı olan Chris ayağa kalkıp geride kalan arkadaşlarına döndü.

"Madem bu geceyi Lindsay organize etti.O halde ona katılmamız yerinde olur.Ayrıca bu iğrenç manzaradan bizi kurtardığın için teşekkürler Lindsay."

Son cümleyi Kate'e bakarak söylemişti.Chris'in sözlerinden sonra yaklaşık 8 kişilik grup Lindsay başta olmak üzere Jamie'yle yanımıza geldiler.Lindsay'in yüzünde bir tebessüm vardı.Yanıma iyice yaklaşıp

"Sanırım başka bir yere gitsek iyi olur.Ne dersin?"

Scott alev almış gözleriyle beni süzerken başka çarem olmadığına 5 dakika önce kesinlik getirmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Her Şey Seninle GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin