Tap here to start writing
^lol.
-
Ok so kmarin wah kamo. Aku kan ano braya ke rumah aunty ku.
Skalinya kan
Ok naik tangga tanggalkan kasut apa. Mcm biasa lah ahhh indakan tanggalkan baju kalinya
Skali bah ada anu tuan rumah so aku salam lah. Tpii aku biarkan smua sibs ku salam dulo.
Skali sdh aku last, ku tunduk ni kedapankan tangan ku. Dui bpusing tia tuan rumah ah.
Anu kana tutup lgitu pintu dpn mua ku ah. Aku bahhh sorg2 diri2 d luar kana tinggalkan!!!!
Nda boleh jadi. Skali ku bukalah pintu ah. Nda apa lah ahh manatau ia nda nmpk aku kah apakah ahh
Skali ku aga ke tmpt sofa ani. Skali bapa mama ku duduk. Bah ke sofa sebalah, dua2 abang ku duduk. Bahh ke kerusi sebuting sbalahnya tahh, eyhh adik ku duduk.
Skali aku inhale exhale pushup situp apa dulu ni. Ku scan ni sekililing mencari kerusi sebutinggg pebaik untuk juborku duduk bah nyamu.
Skali wow ada krusi tinggal sbuting. Bah blusir ku ni mengalahi kelajuan anu siapa nama nya tu nyamu? Ah. Usin bot? Usai bot? Ihhh Usain Bolt bahhh.
Skali nya, tuan rumah ah duduk sana.
Menangis ku cani ani. Inda apa lah ahhh ia tuan rumah so aku lah no choice but duduk di lantai.
Ku naikkan sgala kain baju ku ani kan duduk besila atas carpet. Inda plg sampai nampak spindit apa ah.
Skali dorg bcrita lah apa lah ahh.
Skali ada tia anak tuan rumah ani bawa minuman. Ku scan ni minuman apa di angkat nya.
Suya bin dan kuka kula!!!!
Bah kuka kula atu tah target ku nyamu. Tapi, ada 4 suya bin, 2 kuka kula.
Oh no!
Aku lagi dudok paling ujong nyamo. Bah bedoa ku sgala mcm mengharap dpt kuka kula. Langu dah bah nyamu minum suya bin binti apa apa lah.
Mommy ambil suya bin...
Daddy ambil suya bin...
Abang ambil suya bin...
Abang lagi satu ambil kuka kula...
Oh no tinggal satu kuka kula!!!
Ku siul damit2 mmanggil adik ku. Ku tunjuk dengan mulut ku arah ia yg aku mau kuka kula.
And den adik ku angguk2.
HAH YES KUKA KULA COME TO ME BABY--
Skali adik ku ambil kuka kula. Bekeradut muka ku tarus nyamu. Tecabut sgala fake mascara ku. Tudung ku antah trabang ke mana.
Nadadeh.
Bah biartia. Ku ambil suya bin ani. Galas yang kali ke brapa kah sudh ku minum benda ani.
Skali ku liat atas meja atu lah ah.
Wow! Roti john!
Sen.
Wow! Ada krupuk anu udang yg warna putih pastu ada pink siring siring nya eeeee nyaman tu nyamu.
Skali ku bdiri dri tmpt ku mengaga kan mngambil krupuk atu.
Sudhnya tangan ku mmigang pnutupnya, tuan rumah mengambil secontainer atu untuk nya makan.
Astah. Sasak bnr ia kan aku ani kah. Jangan catu. Aku ani anak daddy ni. BAHAH
Menanggung malu, ku minta izin mommy kan kluar skajap mngambil angin.
Mommy ku baik iatah ia ckp okay agatah.
Skali ku irit diriku keluar dri rumah atu. Menyandar ku arah beranda.
Haih nyaman jua angin atu. Skali batah2 ku menantang bunga2 di luar atu, aku trasa kaki kanan ku sajuk.
Eh sajuk jua ahh nyangku. Ku pikir angin so aku just biarkan.
And den eh. Makin sajuk, makin basah stukin kanan ku ani.
Skali ku tunduk liat bawah.
KUCING KAMIHI KAKI KANAN KU--
Skali aku ani inda begarak ni. Minda ku batah memproses. Skali lari tiaa meow ah.
Ku liat stukin kanan ku ani. Sudh tah putih stukin ku ah. Ani brubah jadi kuning.
Stampik putih stampik kuning.
Menangis ku cani ani. Ku buka dua2 stukin ku. Ku buang arah tong sampah HAHAHAHAHHQHQHAHA
Skali by the time aku masuk, bsalam2 tia family ku ani mcm kn balik sdh.
Bah skali bbaris lah ah aku sama sibs ku bsalam sama tuan rumah.
Eheee ada ampau arah tangannyaaa.
Ku usai tudung ku. Cough cough dulu check suara. Mic check mic check. Sediakan senyuman yang manis.
Skali sdh turn ku, finally mau kana salam. Kana bagi ampau hah yes!
Skali sdh d krita, apa lagi. Aku dan sibs ku mcm biasa buka ampau.
"Wow $5!"
"Mommy! Adik dpt $5 mommy!"
"Wow abang punn $5"
Skali dengan muka excited ku buka sampul ampau ku.
Kosong.