d u a p u l u h d u a

142 13 35
                                    

Hey syantiks syantuks sekalian!

-

So last week wahhhhhhhhh

Kadiaku ani kan ada anu bah. Selebrisin celebration raya di skulah bah nyamo.

Mau jua ku crita apa jadi ah nyamo.

Bah sitdown dulu daling daling sekalian. Jan kantut.

Skali kadiaku ani mcm biasa lah ahh mmikir kan mmbawa apa ke skolah anii.

Aih bah nyamo

Bawa makanan kahhhh minuman kahhh kuih kahhhhhh piring sudu kahhhh tisu kah roti john kah amah kah

Aihhh aku ani bukannya rajin so aku bawa minuman butul basar 2 buting ahahahahhaa pipsi dan kukula nyamu.

Tapikan ada kisah di sebalik tem ku mmbali minuman butul atu wah.

Kan aku ani ke hua hua hua hua huachoo!!

Huaho nyamu mmbali 2 pipsi. Skali sudh sampai krita, ku kapit dua butul bsr ani arah ketihak kiri ku, tangan kanan ku pigang handle kerita.

SKALI LICIN KALI KETIAK KU ANI NYAMU

JUUUUTT TEGUGUR SEBUTUL.

AHHH!! saya teriak.

Skali pacah nyamu pipsi sbutul guling2 d lantai ah bihawar bnr nyamu.

Skali ku tunduk ke bawah kan mngambil butul yg pacah atu.

BUTUL SEBUTING ANI GUGUR TIA LAGI DRI KETIAK KU.

Abis perancitan sgala galanya nyamu. Sayangg bah duit kn smpi $5.

Skali paksa ku mmbali lagi. Tapi tinggal sebuting tia pipsi ani. Bah satu pipsi satu kuka kula tah sja nyamu.

Ah pahit kisah kadiaku atu.

Skali ku mmikir kn pakai baju warna apa.

Aihhhh ani yg mcm soalan A level nyamu pyh ku mmikir. Skali mcm biasa ku tnya kawan2 ku mau matchy2 ewwwwwWww

Majority bisdurang ani mmakai biru. Bah ngam aku ada baju biru atu jua kan.

Sudah esuknya, kami start tahh beraya ke class class. Ku liat baju baju urang ani..

Sorg mmakai kuning atas bawah... Mmancar nyamu.

Sorg mcm bedaun2 bajunya. Luan bebulu jua baju atu bah rasa kan mengalahi kambing.

Sorg cam duyung. Brapa banyak layer lah jua baju atu. Cam kek lapis.

Sorg makai sungkuk warna warni. Adidih baru ku prnh meliat ni.

Sorg be make up. Ya allah pikirnya prom kali hari raya ani. Dahtah fake eyelashes nya singit.

Sorg mmakai baju kurung tapi kasut sport nyamu.

Sorg mmakai suit. Lagi sorg kan ke prom mncari bini.

Sorg katat2 bajunya. Aduhai expose 3 layer lamak. Inda bisai nyamu di mata urang.

Aku giling2 lah macam macam sudh gaya urg skrg ani. Inda apa tu. Yang penting ada makanan.

Aku minta dangan kawan ku lah si dayang kan explore classes. Nasib jua baju si dayang ani nda blabih2 kan bisaii nyamu

Sgala macam makanan nyamu ada di sini ani. Yang nada apanah? Roti john :(

Sdr jua kuu ahhh asal mlintas, ada tia llaki bbini bgambar. Ewwww manakan halal gap atu. Nda bisai bah nyamu.

Matchy2 lagitu nyamu.

MMIGANG BUNGA LAGITU NYAMU PHUIIIII CAM KAN KAWIN SADANG2 TAHHHH

Yg girls sama girls mmigang bunga paham jua ku ah psl friendship.

Tapikan kalau boys sama boys mmigang bunga inda plg papa tapi lain jua sulnya ah ahahhahahahahahah

Kalinya,

Ada seorg llaki hensem mcm kan dtg arah aku.

Aku mcm AAA hensem jua and NAPA IA LIAT AKHUUUUU ACHUCHCUCHCU

Aku buat nda tau lahh nyamu. Then aku pusing and we liat each other. Then ia branti dapan ku and he said...

"Umm boleh-..."


-to be container-

Just a BruneianWhere stories live. Discover now