d u a p u l u h s a t u

156 13 5
                                    

#dabel apdet

-

So 2 hari lapas wah nyamu kan kadiaku ani ada angah yang anu

Anu apa namanya tu

Ah. Mnjual di kantin skulah. Di skulah tuuuut adalah tu ah malas ku gitau. Krg blusir kamu kesana kan jumpa aku hhuhuhu sen bigali puipuipui-

Iatah skalinya angah ku ane, minta tolong aku dangani ia mnjual psl pekerja nya damam teruk tem atu. Ish. Ponteng skulah ku nyamo. Nda bagus eh.

Skalinya wah kan, bah aku ani bediri dlam tmpt jual kantin atu, mnunggu student.

Skali sudah satu saat berlalu, belarian segala murid2 basar damit kan mmbali.

Woah chill kids

Skali bah macam biasa lah ahh aku mlayan mnjual apa. Skali aku kan mmbuang sampah di luar.

Sudh ku kluar, ku liat tmpt murid2 bebaris d kantin ani.

Bukan lagi mcm bebaris nyamo. Mcm anu concert kipop kpop bah dorg brabut bteriak anu apa ani nyamo.

Sorg ani, tetumpah milo di baju lapas kan escape kluar.

Sorg ani, memicik lada atas nugget tapi teperancit ke mua kawan nya sebalah.

Sorg ani, sibuk mncari kasutnya stampik tenggalam arah murid2 berabut atu.

Sorg ani, tgugur usin pacah nya ke lantai arah murid2 besampit2 atu. Alahai kesiannya.

Sorg ani, te ui ui arah kawannya sebalah minta lanja.

Sorg ani, prefek prmpuan tah lagi, kan escape dri ramai2 murid atu, tapi tudung nya tkapit ulih ktiak murid sebalah nya atu. Tetarik tdung nya bah. Telapas sgala ipin nya. Ku pikir amah mana be serukup ani nyamuuu

Mnangis ku mliat nyamu. Ksian bah. Be queue inda lagi sabar2. Luan damit jua kali bah ah tmpt mmbali atu.

Aku ani lagi sorg

Ktawa2 tapuk tangan mliat usul durg ani.

Nangis lu.

Sekian.

Just a BruneianWhere stories live. Discover now