Ani beberapa prkara yg kadiaku buat tem tido di hotel:
1. Tem mommy check-in, awkward duduk2 di lobby dengan luggage bag bsusun while meliat urang melintas yg busybody brabis.
2. Teka teki tingkat brapa bilik hotel with siblings and siapa manang kalah atu ada lah punishment nya bagai.
3. Luan iski, ambil kad bilik hotel dari mama and mau jua kan buka sndiri.
4. Perkara pertama yg ku msti liat kalau bilik hotel ani is the jamban. Sgala hoss air pun di judge.
5. Buka sgala cabinet almari apa padahal andang expect nada papa dalamnya.
6. Buka curtain mliat pemandangan di luar tapi kalaunya nda lawa, di complain tia jua.
7. Prkara pertama bapa ku buat kalau masuk bilik hotel ialah buka tv. Aku pun nda tau knapa.
8. Kelaie ngan siblings siapa tidur di katil, sofa and lantai.
9. Tenampak sja pencil and keratas hotel ampai2 atu, bah start tia kan tracing logo hotel atas keratas atu.
10. Ani aku suka ni. Makan coffee-mate milk powder yg kana simpan arah the mini bar.
11. Meliat channel2 yg ada di tv lapas atu complain knapa nda siuk.
12. Benda ani slalu aku inda ampit. Tuala hotel.
13. Ani pun aku slalu busybody. Mencheck esbok damitnya pdhl expect kusung jua dlmnya.
14. Buka sgala suis lampu yg di siring katil lah, blakang katil lah, siring tabir lah, meja ceramin lah apalah. Macam ani kan conserve energy aih tsk tsk.
15. Complain selimutnya ani luan katat bis durang tuck in arah tilam.
16. Complain how the aircon dapat sajuk gila tem subuh and pagi while panas gila tem malam.
17. Ahh sikit gi lupa. Once masuk pintu hotel sibuk2 kan mnanya mama apa password hotel.
18. Complain wifi lambat and jalan2 cari spot wifi laju di kawasan bilik.
19. Sudah melimpang kan tidur atu ahh, mencari kadiaku kan bantal paluk busuk ku di rumah.
20. Kalau kan masuk bilik tapi nada kad, takan bell lapas atu buat muka bodo dapan pintu pasal urg di dalam mliat through the eye peek hole thingy arah tgh2 pintu atu lol.
21. Yg bari malas, bangun pagi pagi kan breakfast arah hotel. Nda lagi kisah kan mandi apa. Nadadeh.
22. Kalau bilik breakfast atu luan2 panuh ramai urg, awkward tah ni melintas lintas mncari meja.
23. Kadangnya msti sacrifice paling ahir ambil makanan bcs kana suruh jaga beg mommy and kaka di meja aih.
24. Inda pernah kan inda complain psl makanan breakfast nyamu banar tah. Stock makanan abis pun kan emosi.
25. Kalau aga arah egg section pun kadangnya awkward bdiri mmigang piring mnunggu omelette masak. Satisfying sikit tho meliat chef masak talur lol.
26. Prnah ku sekali mengambil piring, lapas atu lintas punya lintas each periuk makanan tapi satu pun nada yg ku pandai makan. Abis satu keliling inda be ulih bah.
27. Cereal or koko krunch atu satu kemestian tu. Tapi emosi kalau susu abis.
28. Ambil orange juice nya pun kdgnya mmbuat muka ku 100x lebih hodoh psl luan masam.
29. Lapas atu kdgnya emosi mun waiter luan awal mengambil piring. Mcm woi aku makan masih wah.
30. Apa lagi kalau tani bdiri kan ambil makanan, siblings ani busy body kan mnyuruh simbat kan atu lah ani lah.
Atu sja. Comment other things yg kamu slalu buat di hotel ah nyamu. Share2 sikit. Kadiaku melayan.