3.BÖLÜM : KARANTİNA

85 17 18
                                    

İyi okumalar😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Multimedia: Doğa

🌸🌸🌸🌸🌸

DOĞA'DAN

Hira'nın iyi olduğunu görmek beni dünyanın en mutlu insanı yapmıştı sanırım. Kızlarla etrafını sarmış sarılmıştık. O kadar berbat görünüyordu ki hastanenin kantininde yemek yiyorduk hep beraber şimdi. Aslı ise yukarıdaydı. Onun için de endişelenmiyor değildik elbette.

Bizim masada Hira, ben, Başak, Melis ve Cemre vardı. "Şimdi daha iyisin birazdan polisler gelecek zaten ifadeni almak için. Hadi anlat bize." dedi Başak saçını okşarken.

"Kızım varya çok korktuk! Şükürler olsun iyisin, İnşAllah Aslı da iyi olur." Melis ve ben Cemreyi onayladık.

Hira yutkundu ve gözlerini üzerimizde gezdirdi. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi bana döndü. "Doğa.." dediğinde merakla baktım gözlerine. "Efendim?"

"Bugün, kafeye bir adam gelmiş sanırım. Hatta telefon konuşmasını mı dinlemişsin ne? O beni kaçıranlardan biriydi işte. Hatırlıyor musun?" Gözlerim birden büyüdü. O psikopat...Evet işte! Anlamıştım zaten bi terslik olduğunu.

"Ah evet evet! Zaten kız seçicem falan diyordu. Muhtemelen sana ilaç enjekte etmek için kaçırdılar." Başak ve Cemre şaşkınlıkla baktılar bana. "Oha nasıl?"

"Baya işte. Sonra ben debeleniyorum sürekli diye asıl kız dedikleri Aslı'yı kaçırdılar. Yani Selim amcayla ilgili. Ona şerefsiz dediler, şu eskiden şirketinde kavga ettiği adamla ilgili diye düşünüyorum." dediğinde Hira parçalar biraz kafamda oturmuştu.

"İşte tam vakti!" dedi birden Cemre. 'Ne' der gibi baktık ona. "Selim amcanın toz tutmuş davasını su yüzüne çıkarma vakti. Biliyordum bu işin orada son bulmayacağını."

Melis kollarını bağladı. "Saçmalamayın, para isteyen sıradan hırsızlar yaptı diye düşünüyorum o cinayeti. Film konusu değil bu kızlar gerçekler."

Başımı iki yana salladım. "Sıradan ve para isteyenler öyle mi? Sıradan demek çok hafif kalır bence. Çok zeki olmalılar. Çünkü adam kız kaçıracağını, dolaylı yoldan kafenin ortasında söyledi ve benim duyduğumu biliyordu. Ve kimliğini bile vermeye korkmuyor. Benden bahsetmiş baksana. Belki de Selim amcanın cinayetinin su yüzüne çıkmasını istiyorlar. Olayın bildiğimiz gibi olmadığı kesin."

Başak bana katılır sesler çıkardı. "Katılıyorum çünkü olay hakkında kimse konuşmak istemiyor ve ortaya öylesine bir bahane sürdüler." Melis hala bize göz devirip duruyordu.

"Çok hayalperestsiniz cidden." Hira kaşlarını çattı. "Sen kimin tarafındasın?"

"Bunun tarafla alakası yok, yani tabiki sizinleyim ama bu tür işleri polislere bıraksak diyorum."

Cemre sinsice güldü. "Polis olma yolunda olanlara ve onun sadık ekibine mesela?"

Alayla güldüm. "Ya tamam işin sonucunu öğrenelim ama o kadar da değil." Cemre güldü. "Şaka yapıyorum be."

Biraz daha farklı konulardan sohbet etsekte aklımda çıkmıyordu o cinayet olayı. İlgimizi gerçekten çekmişti. Polisler geldiğinde Hira'nın ifadesini aldılar. Hirayı ve Aslı'yı öylece karakolun önüne bırakmış pislikler. Acaba Aslı ne durumdaydı?

Katillerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin