3.

411 16 0
                                    

Bella's p.o.v

Langzaam deed ik mijn ogen open en zag het licht door de witte gordijnen naar binnen vallen. Een nieuwe ochtend was aangebroken. Ik had nog nooit in mijn leven zó lekker geslapen. Dit bed is zo lekker. Ik wil niet opstaan, maar helaas, ik kan niet voor altijd blijven liggen.

Kreunend ging ik rechtop zitten en wreef moeizaam in mijn ogen. Wat moest ik nu doen? Zal ik de kamer uitgaan? Ik wist het niet. Straks stond de halve maffia met geweren voor mijn deur. Je wist maar nooit.

Ik heb zo veel honger. Misschien moet ik dan toch maar naar beneden, gewoon even kijken of er eten te vinden is.

Ik stond op, liep de kamer uit en de lange gang in. Tot mijn opluchting stond daar niet de halve maffia. Aan het einde ging ik met een kleine trap een stukje naar beneden en zag ik met glas in lood bedekte schuifdeuren. Misschien is dat de keuken.

En ja, ik had het goed. Ik opende de deur en liep regelrecht de keuken in. Er stond een groot kookeiland in het midden en de hele keuken had een groen thema, maar daar had ik op dat moment geen oog voor, want aan het aanrecht stond Trey. Zónder shirt.

Ik gaf hem meteen de label knap, geen twijfel mogelijk. Maar hij was gevaarlijk, dat moest ik goed onthouden. Aarzelend liep ik naar de andere kant van de keuken.

'Ehm hey,' zei ik voorzichtig.

'Goedemorgen,' antwoordde Trey eng normaal. 'Heb je honger?'

Verbaasd over zijn plotselinge vriendelijkheid wist ik even niet wat ik moest zeggen, maar ik herpakte me snel weer.

'Ja, enorm,' stotterde ik.

'Ga maar zitten. Ik zal je zo wat eieren met spek brengen,' zei Trey op een rustige toon. Hij had zijn armen over elkaar gevouwen en ik kon zijn tattoos nu nog beter zien. Het waren geen slangen, maar draken. Twee om precies te zijn, op zijn rechterarm. Ze liepen in een spiraal om elkaar heen en waren rood met goud.

'Dankje. Ik weet niet precies van wie dit shirt is, maar ik heb hem even geleend gister nadat ik gedoucht had,' zei ik zachtjes. Ik was enorm bang voor Treys reactie. In één beweging zou hij me neer kunnen slaan of ergens een pistool uit een kastje kunnen trekken en schieten of zo. Ik hield mijn adem in.

'Hij is van mij en het is prima. Ik heb er wel meer,' zei hij vervolgens rustig.

Ik ademde opgelucht uit en wendde mijn blik af. 'Fijn, bedankt.'

Oh god, ik kan er niet mee stoppen hem aan te staren. Hij doet 100% zeker aan sporten. Niet normaal.

Bedenkelijk keek Trey me aan en hij trok een wenkbrauw op.

'Ik zet nog even wat koffie en ga dan zitten, als dat mag.'

Trey knikte en ik draaide me om naar de koffiezetter. Ik voelde zijn ogen in mijn rug prikken.


Treys p.o.v

Holy shit. Ik keek nog even naar haar terwijl ze koffie zette, maar ging weer verder met het ontbijt klaarmaken toen ik zag dat ze zich ongemakkelijk ging voelen. Haal je hoofd uit het zand, Trey.


Bella's p.o.v

Het ontbijt was verrukkelijk, maar dat vertelde ik hem niet. Ik moest eigenlijk even gaan douchen om af te koelen. Zou ik eerst om toestemming moeten vragen? Ik stond op van de grote houten tafel in de keuken en liep weer naar Trey toe. Hij stond nonchalant een sigaret te roken. Dat doe je toch niet binnen?!

'Zou ik de douche mogen gebruiken,' vroeg ik poeslief.

'Tuurlijk, ga je gang,' antwoordde Trey en hij knikte. ' Theresa heeft nieuwe kleren voor je gekocht. Ze hangen in je kast.'

My Gang LeaderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu