Inevitabil degetele mi se adună în pumni, unghiile străpungându-mi pielea fină a palmelor.Calmul și stăpânirea de sine se încăpățânează să mai apară și stomacul mi se strânge dureros.
O furie incontrolabilă mânată de durere îmi infierbântă trupul, simțindu-mă ca o bombă cu ceas.Ura e un sentiment mult prea inferior pentru a descrie ceea ce nutresc pentru el. Nu merită să trăiască. Nu merită să respire același aer. Nu merită să își ducă viața de criminal ticălos în continuare.
Trupul începe să mă furnice, tot mai aprins, vrând să sară la gâtul său, luându-i orice strop de vitalitate. Un geamăt înăbușit îmi scapă de pe buze, întrerupând tăcerea din jur.
Fi cugetată și nu te lăsa pradă sentimentelor de moment! cuvintele lui Javier îmi revin în minte exact în momentul în care eram pregătită să mă reped la el. Brusc îmi readuc corpul în poziție de drept și maschez o indiferență totală. Nu pot să mă dau de gol, nu sunt atât de imatură și inconștientă, îmi repet întruna.
Hades, numele său îmi răsună în minte. Deci să înțeleg că nu e doar The Master. Ochii îmi coboară de-alungul său, până ce îi întâlnesc privirea. Nimic. Absolut nici o fărâmă de umanitate nu poate fi distinsă în acei irisuri. Mă înfior când observ că sunt supusă unei analize amănunțite din partea sa și înghit în sec când ochii îi zăbovesc prea mult asupra chipului meu.
Și atunci am realizat. Am realizat că asta, ce o fi ea nu o să se termine cu bine.
Reîntorcându-și atenția către cealaltă persoană din încăpere, nu ezită să își facă glasul auzit :
—Ishmael... Să înțeleg că eșecul e din vina ta sau ai să îmi servești o altă minciună?
Aerul din jur pare irespirabil pentru cel căruia i-a fost adresată întrebarea. Nici un strop de superioritate sau trufie nu mai se reflectă în acei ochi negri. Nu îmi dau seama dacă acestui Ishmael îi e teamă sau mai de grabă este îngrozit de ceea ce ar putea să i se întâmple. Însă, prea puțin îmi pasă de soarta lui sau a oricărei alte ființe umane fără scrupule din acest loc. Nu m-ar deranja să i se aplice o porție dublă de bătaie sau chiar triplă. Din contră, aș dori să îi retușez chiar eu fața cu câțiva pumni. Se pare că violența și setea de răzbunare mocnesc adânc în mine...
—Am fost informat de o anumită revoltă...îți sună cunoscut? continuă cu interogatoriul.
—Nu, domnule. Nu mi-a fost adusă la cunoștință nici o stare de rebeliune, răspunde la rândul său Ishmael, ce-i drept mai supus, însă păstrând o notă de hotărâre în glas.
Un surâs melodios răsună în urma replicii și privesc stupefiată bărbatul care se sprijină degajat de perete.
—Informator greșit atunci ?—Cu siguranță, The Master! rostește vizibil mai relaxat Ishmael.
Din nefericire pentru el, se pare ca buna dispoziție a acestui Hades nu durează prea mult pentru că privirea i se îngustează iar chipul i se înăsprește treptat. De ce grad de bipolaritate suferă? Stadiu avansat în orice caz.
—Luați-l! se adresează unor indivizi robuști din dreptul ușii, pe care abia acum îi zăresc. Trebuia să se gândească de două ori înainte să devină trădător.
Cu aceste cuvinte părăsește încăperea, în timp ce doi bărbați în costume negre se îndreaptă către Ishmael.
Un șir de proteste care mai de care urmează din partea celui considerat un posibil trădător. Imploră și se agită în zadar deoarece pare fără scăpare, în momentul în care cei doi bărbați se năpustesc asupra lui, târându-l cu forța.
CITEȘTI
Can I take revenge...Now?
Romance➡️ " Uneori viața ordinară, lipsită de vreun dezechilibru de orice natură se poate întoarce la 360 de grade, lăsând-o pe Harmony cuprinsă într-un amalgam de sentimente contradictorii... Dornică de răzbunare și cu un spirit de neîmblânzit se l...