Kasztan gdy otworzył oczy było ciemno nie mógł się wyprostować jakby był w jakieś torbie. Słyszał głos kobiecy głos
???-Moje paróweczki będą przepyszne la la la la la la mhmhmhmh
Kasztan-O boże jaka ona brzydka i nie umie śpiewać.Kilka Godzin później
???-Chodź do mnie paróweczko.
Kasztan-NIIEEE
???-O obudziłeś się.
Kasztan-Kim jesteś?
???-Zobaczysz.
Tajemnicza osoba sciągła worek z Kasztana i tajemnicza osoba to...
Magda Gessler-Witaj chłopcze
Kasztan-Kim jesteś?
Magda-NIE ZNASZ MNIE?
Kasztan-Nie
Magda-O nie czyli muszę ci zaśpiewać o mnie.
Kasztan-O nie.
Magda-MUZYKĘ PROSZĘ
Kasztan-Pomocy.
Magda Gessler zaczęła śpiewać.
Kilka minut później
Magda Gessler wyciągnęła tasak i obcięła lewą rękę Kasztana. Kasztan czuł wielki ból i płakał. Magda wrzuciła ją do maszyny, po paru sekundach zaczęły z niej wychodzić parówki.Wtedy było pukanie do drzwi.
???-SANEPID OTWIERAĆ
Nagle sanepid wbił do środka i zaczęli wszystko oznaczać.
Magda-Co wy robicie
Dowódca oddziału Sanepid-Widzieliśmy z czego pani robi parówki jesteś aresztowana.
Magda-Nie tak prędko. Dame Hakuna despacito .
Nagle parówki ożyły. Kolejne pukanie do drzwi
???-FBI OTWIERAĆ
Dowódca oddziału FBI-Jesteś aresztowana za genetycznie modyfikowane mutowane parówki i za zabójstwa wielu ludzi.
Kasztan przypomniał sobie jego ostatni sen i zrobił tak jak mu powiedziano. Wtedy jego ręka odrosła ale się zmieniła.Ale zmieniła ona kolor na inny.
Kiedy kasztan wstał to to znalazł Skull Trooper z Fortnite i tańczył orange justice i napędzał dziwna maszynę. Kasztan rzucił w nią dziwną kulka po czym pojawił się fort okazało się że to był PORT-A-FORT a Skull Trooper wyciągnął golden Scar i zniszczył Magde Gessler i parówki i zyskał Victory Royale i se tańczył.
I kasztan zdobył pierwsze Victory Royale i zyskał parasolkę sezonu 6.
FBI i sanepid zabrały Kasztana i uciekli Samolotem
A Skull Trooper powiedział do Kasztana zanim został zabrany.Skull T. -Lama daje dobry lot
CZYTASZ
Kasztan czyli tam i z powrotem
AventuraTo historia o kasztanie ale to nie zwykły kasztan był on magiczny. Ale niestety nie mógł zostać on z swoim przyjacielem bo był za wielki. Więc musiał uciec jego cel był nie znany nie wiedzał gdzie idzie ale coś go prowadziło tam. Spotyka on wiele l...