...multimedia batu
Sonunda otogara gelmiştik , annemler beni otagara getirene kadar susmamışlardı , en sonunda kalkacak olan otobüse bindik ve camkenarından sonkez baktık ailelerimize , bu arada kayıtlarımıda gider gitmez yaptırmamız gerekiyordu yoksa beni okul yurduna almazlardı sjsjs neyse gine çok şanssızım çünkü merve yanımda oturamıyor yanıma gelecek kişiden korkmuyor değilim , horlayan biride gelebilir yada dedikoducu bir yaşlı teyze yada siyasetten bahseden yaşlı dedeler ayyyy hiç çekemem en iyisi kafamı gömüp uyumak . (kafasını gömüp uyur)
"Hanımefendi ? acaba bakarmısınız ? hanımefendi..." uffff bu kim ya uyurkende rahat yok , "ne oluyor acaba !" koltuğu göstererek kalkmamı işaret etti . " orası benim sizin bu tarafa geçmeniz gerekiyor " yüzüne bakarak off ladım ve mızmızlanarak kalktım herkes bize bakarken çirkefleşemezdim . "Neolurdu siz buraya otursanız ölürmüsünüz ben uzun yolculuklarda hep cam kenarını severim " bana bakarak güldü , " Afyon yolcusumusunuz ? " ne alaka der gibi baktım , " cam kenarlarını severlerde . " elimi kafama vurup yan yan baktım . " Siz espirimi yaptığınızı zannediyorsunuz ? lütfen bu saatten sonra muhattab olmayın benimle . " Sinirlerim bozuldu ya , ama şimdi bir gerçek var taş gibi çocuk maşallah zaten banada dışı taş içi boş insanlar gelir en iyisi tekrardan uyumak . " Bak çocuk benim yuhum gelir . Tamam mııııı ? " Kafasını sallayıp kulaklığını taktı bende kafamı gömüp uyudum , iki dakika sonra kafam oyulurcasına parmak ile taciz ediliyordu , " olum iki dakika uyiyim dedim niye dürtüyorsun ya!" çocuk eliyle kafamı itti omzundan...Bir dakika omzundamı uyudum , " iki dakika değil tam yarım saattir omzumu çürüttün . Dayanamadım yani lütfen salyalarını başka yere akıt . " Ya bu ne kadar öküzdü ya bir kıza nasıl hitap etmesini bile bilmiyor . " İnsan düzgün söyler , pardonda öküzmüsün acaba soranda kabahat neyse ya uykumunda içine ettin . " Çantamdan kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye karar verdim . İlk denk gelen şarkıyla hayal kurmaya başladım ben böyleydim şarkı başladımı küçük dünyam canlanır ve herşeyi unuturum . Gözlerimi kapattım ve tam kendimi şarkının akışına bıraktımki biri beni dürtüp bu rüyadan uyandırana kadar . " Anlaşılan rahat yok ! efendim noluyor ne istiyorsunuz gine acaba , neden bebi rahatsız ediyorsun? " motor gibi konuşunca çocuk şaşırdı ve kulaklığımdan çok ses geldiğini söyledi . " zaten herkes uyumuş durumda uyumayanda müzik dinliyor nasıl rahatsız oluyorlar acaba ? " bana elindeki kitabı gösterip , " ben rahatsız oluyorum . " dudaklarımı büzüştürüp " iyi madem kısayım . " tekrardan kitabı okumaya döndü bende kulaklığımı takıp kısık sesle dinlemeye başladım tam bu sırada kulaklığımdan ses gelmemeye başladı . " hay ben böyle işin içine ya " yanımdaki çoçuk neoldu dedi ," kulaklığım bozuldu galiba ." çantasına attığı kulaklığı çıkarıp bana uzattı . " Ben dinlemiyorum istersen alabilirsin bu arada tanışmadık ben batu senin ismin ne ?" açıkcası arkadaş edinmek kötü değildi ya " bende ilkay memnun oldum , yolculuk nereye?" kitabın arasına ayracını koyup tekrardan bana döndü , " İzmire gidiyorum . " şaşırarak , " Aa bende peki ne için ?" güzel gidiyordu muhabbetimiz . " Okumak için daha doğrusu ailem burada önceden amcamların yanında okuyordum . " herkesin kendi hikayesi var . " Vay be peki seni buraya getiren şey ne ?" iç çekti ve daha sonra " Bir kız var onun için gidiyorum peki ya sen ?" bu dediği sanki biraz üzdü beni ya pofff " Yeni bir sayfa açmak için daha iyi şeyler yapmak için kısacası hayallerim için istiyorum .
" kafasını sallayarak " izmir güzel şehirdir bir kere girdinmi bir daha çıkmaz istemezsin , seninde pek çıkmak gibi bir niyetin yok belli . " camdan dışarı bakıp , " geri dönmeyi hiç istemiyorum . " izmirin bana iyi geleceğini biliyorum " o zaman dönme . " dedi haklıydı dönmek gibi birşey söz konusu bile olamazdı . "Zor olacak yani yeni bir şehire alışmak."
"SEVMEK HER ZAMAN ACI VERMEZ . "
Herkese okuduğunuz için teşekkür ederim .
bugünün dizisi : Are you human too ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Devrin Batışı
Novela JuvenilAşk fevkalade , ölüm mucize , yaşam gerçek , insanlar sahte... Farklı bir gezegen...0) -BDB-