Capitolul 2

625 34 4
                                    

Let's have fun ^-^

Oh doamne!

Tot nu cred ca am ajuns aici, am vorbit cu ei, si NU m-au omorat! Yay ^-^

M- Hmm... si eu unde ar trebui sa dorm?

EJ- In camera mea am un loc liber in pat (perv...)

JK- Jack, ai promis ca nu ne mai certam din cauza unei fete...

EJ-Bine, bine... deci zi vrei?

M- Mnu... cred ca o sa am camera mea...

EJ&JK- Fuck!

M- Da deci...

SM- A doua usa pe stanga, e o camera libera.

M- Mersi!

Dupa ce mi s-a dat o camera destul de... interesanta, ma uiatam pe pereti fara sa ma gandesc decat la cum sa scap de acolo.

Stiu! Suna ciudat ca am vrut mereu sa ii intalnesc si acum vreau sa scap, dar, cand chiar se intampla e ciudat si ciudat si acum ca s-a intamplat imi ajunge ca sa dovedesc ca e adevarat.

Cred ca planul A va fi simplu: cand toata lumea doarme voi fugi pe geam. Daca nu merge, ghinion! O sa gasesc si altceva dupa...

***

E deja ora 1:00. Sper ca toata lumea doarme.

Mi-am luat un sandwich din frigider si un plover cu craniu. Mi-am facut curaj si am sarit pe geam.

E noapte si frig. Sunetele noptii sunt înspăimântătoare in padurea asta imensa.

Dupa jumatate de ora de mers, m-am asezat jos langa un copac. Se auzea un sunet ciudat, ca un fel de respiratie incetinita.

JK- De ce fugi de noi?

Cand m-am intors apare Jeff de dupa copac cu o privire trista de catelus.

M- Nu e ca fug de voi, dar...

JK- Dar ce? Ziceai ca ne-ai cautat mult. Ne-ai mintit?

M- Nu! Dar... nu ma simt in largul meu acolo. Nu e locul meu. Nu vreau sa devin o criminala! Sa nu mai pot sa ies in lume fara sa ma aresteze politia! Nu vreau sa ajung asa!

JK- Calmeaza-te. Te pot ajuta! Doar intoarce-te la conac si vom rezolva totul, ok?

M- Mda...

Ne-am intors impreuna la conac. Cand intram, Slends se uita la mine suparat.

SM- Unde ai fugit, Misty?

M- Eu...

JK- A iesit la o plimbare cu mine! Nu a fugit de aici!

In timp ce Slender se gandea daca sa il creada sau nu pe Jeff, eu ii soptesc un scurt: "Mersi" , avand ca raspuns un: "Pentru nimic" urmat de un facut cu ochiul.

Cand urcam in camera Jeff ma prinde de mana:

JK- Misty...

Dar eu reusesc sa-mi smulg mana si sa continui sa urc.

***

E ora 4 jumate si eu nu pot sa dorm. Cand dau sa ma duc jos sa iau o carte de citit, gasesc un biletel pe dosul usii:

"Auzi... Misty.

  Eu... vreau sa te intreb ceva. Tie... iti place de mine?

                                             Anonim :>"

Vaii! -_- Oare CINE o fi?

Pe bune nu v-ati prins?

No?

Era JEFF!!

Off Doamne! De ce sa ma placa?? Oh da! Pentru ca se poarta prea dragut cu mine! Si inca ceva! Nu ma omoara!! Si nu s-a enervat ca am fugit!!

Dar sunt prea convinsa ca o se enerveze extrem de tare cand o sa afle ca mie NU imi place de el in sensul ala. Ci doar ca prieten! Adica el e un criminal! De ce mi-ar placea de el? Eu nu stiu...

Heii :3

Sorry ca nu am mai postat dar nu am avut net si promit ca nu o sa se mai repete!

Stiu ca ii scurt da vor fi mai lungi!

Voi posta cate un capitol pe saptamana  deocamdata (duminica) și va voi lasa cate o întrebare pentru a-mi mai da idei.

Intrebarea: Credeti ca Misty va ajunge sa fie cu Jeff?

Va pup <3

LoLo terminat :*

Creepystory (Jeff the killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum