Hmm... e duminica nu?
So enjoy :3
Dupa ce am citit cinci capitole din "Creepy Forest" de VSGcreepypastareader, am adormit cu gandul la ce o sa ii spun maine lui Jeff.
***
S-Neataaaaaa, Misty!!
M-Mhm... ce?
S-Scuze ca te trezesc asa brusc dar trebuie sa vi jos unde sunt toti ca sa ne spuna Slends ceva!!
M-Hmm... ok...
***
Coborand scarile am putut sa vad ceva ce credeam ca nici in carti nu gasesti asa de bine. Ceva ce mereu am vrut sa vad.
TOTI Creepypasta la un loc in sufragerie! ^-^
Pe canapea erau asezati Masky, Hoodie, E. Jack, L. Jack si Ben. Toti se uitau unul la altul nestiind ce se intampla.
Pe cele doua fotolii pufoase stateau Jane si Alice. Pareau cam plictisite.
Rezemat de perete statea Jeff mangaindu-l pe Smile, cainele lui.
Eu m-am asezat pe scari, deoarece locuri nu mai erau. Sally vine si se aseaza langa mine foarte vesela.
In cateva minute apare si Slender parand destul de vesel. (da nu stiu cum mi-am dat seama de asta)
SM-Deci in primul rand uratii bun-venit lui Misty.
Toti-Heii !
SM-Bun.. acum. Am niste vesti destul de bune pentru voi.
EJ-Oh, vaii :))
SM-Ma rog. Ideea e ca va trebui sa faceti echipe de cate doi pentru asta.
Ma-Bine ma, da' nu ne mai tine in suspans. Zi odata!!
SM-Ok... o sa dam o petrecere pentru toti Creepypasta care ii stim si exista!
JK-Mda suna genial, dar la ce vor trebui echipele?
SM-Pentru ca vor fi atat de multe de facut! Vom trage la sorti si sa vedem cine cu cine pica si ce au de facut.
Hoodie a adus din camera sa o palarie de magician destul de veche... ok...
Am scris cu toti biletele cu numele nostru. Am lasat biletelul meu pe masa.
JK-Misty, aduci tu te rog o carioca neagra din biroul lui Slends?
M-Sigur...
JK-Mersi :>
Urcand scarile l-am observat pe Jeff cum se apropie de biletelul meu. Nu prea am dat importanta.
***
Dupa ce am gasit carioca "magica" pe care am cautat-o un sfert de ora, am fugit pe scari in jos, realizand ca pe mine ma asteptau toti. I-am dat in fuga carioca lui Jeff, apoi punand biletelul meu in palarie am observat ca biletelul meu era indoit. Din nou nu i-am dat importanta.
***
Dupe ce au tras (bilete :>)Jane care a picat cu L.Jack, Masky care a picat cu Sally si Alice care a picat cu Hoodie, a venit randul lui Jeff sa traga (bilet :3). Am vazut ca a tras cu ochiul in palarie, cautand un biletel.
Atunci mi-a picat fisa. Cand a tras biletul care era indoit. De cine oare? De cel care s-a dus la biletul meu dupa ce m-a trimis la naiba dupa o carioca -_-.
Oh god, cum as mai putea sa ii mai spun eu acum lui Jeff ca nu il plac? Mai ales cand va trebui sa stam mai tot timpul impreuna timp de o saptamana? Miaw...
***
Dupa ce au tras biletele si ceilalti, Slender a inceput sa ne spuna ce avem de facut.
SM-Deci... Jane si L.Jack ve-ti face curatenie, Masky si Sally ve-ti scrie invitatiile, Alice si Hoodie ve-ti cauta muzica, Jeff si Misty ve-ti imparti invitatiile, Ben si E.Jack ve-ti aduce mancare. Inteles?
M-Wait... adica eu si Jeff vom pleca, ca sa zic asa, intr-o mini-excursie prin padure?
SM-Da. De ce, e vreo problema?
JK-Nu, normal ca nu!
SM-Ok, deci... asta-i tot! Treceti la treba! ACUM!
JK-Hai pisi, fa bagajele ca plecam in excursie!
M-Sa stii ca stiu ca ai indoit biletul meu ca sa pici cu mine!
JK-Adevarat. Dar faza cu excursia a fost noroc pur :>
Oh doamne...
Hei hei hei! :3
Capitol nou. Sper ca e destul de lung pentru voi iepurasi :>
Intrebarea saptamanii: Ce credeti ca se va intampla pe parcursul mini-excursiei? Se vor apropia mai mult sau nu se vor mai placea deloc?
LoLo terminat :3
CITEȘTI
Creepystory (Jeff the killer)
FanfictionDa... din nou un fanfic despre Creepypasta. Stiu ca sunt zeci de alte povestiri de genu' ,dar a mea sper sa fie altfel. Nu vreau sa dau foarte multe detalii, doar sa stiti ca va fi funny, horror si un fanfic sper destul de reusit. Va pupacesc si ci...