Capitolul 8- Finally!

297 23 21
                                    

Ba. Bai. A trecut UN AN!! Un an de la ultimul capitol. Un an de cand nu v-ati mai irosit viata citind idioteniile care imi trec prin cap. Si totusi am supravietuit cu totii cred.

Stiu ca unora dintre voi v-am zis in comentarii ca o sa postez un capitol special mai demult - si chiar vroiam sa o fac- dar nu am avut timp!!

Asa ca probabil acesta va fi acel capitol in care sunt prezentate evenimente din viata mea adevarata :))) O sa vedeti..

Asa ca sper ca acest capitol sa va multumeasca si sa va asteptati la alt capitol la anu.. la propriu.

Just kidding.

Let's do this..

Misty o plecat dupa Jeff. Jeff a plecat dupa Misty. And guess what? S-au si intalnit.

JK- Misty!

M- Jeff!

Si alergand unul in bratele celuilalt o forta misterioasa o lua pe Misty si incepu sa o scuture. Atunci Misty s-a trezit acasa la ea ca si cand NIMIC nu s-ar fi intamplat.

Nu, defapt nu e asa dar vroiam sa scriu asta :D
Acum incepe defapt continuarea.

*Misty pov.*

Ce era sa fac? Doar nu il astept pe retardatul ala (dar totusi dragut) sa se intoarca. Asa ca mai bine.. ok ok nu stiu sa conduc dar ma descurc eu.. e ca mersul pe bicicleta.., nu?

Oh, da. Motivul pentru care suntem aici e ca nu mai avem benzina. Fuck logic -_-

Dea.. hai sa plec dupa el ca doar na, ce se poate intampla?

Am iesit din masina. Bifat. Acum merg 5 pasi. Bifat. Stiu sa ma intorc la masina? Nebifat. Wait what?

Sunt asaaaa de multi copaci. Nu. Vad. Nimic. Asa ca o sa ma asez aici. Chiar aici. Si acum. Il astept pe Jeff. Ce plan miraculos. A rezolvat multe.

*Jeff pov.*

Ba, eu ma intorc la ea. Macar o gasesc in masina si ne ducem noi cumva pe jos.. gasim noi drumul. Asa deci.. pe aici. I mean, pe aici. Ce pana mea pe unde ii drumul ala idiot?

Oh, da. NU era un drum. Meh, merg asa si.. uite masina yeyy!!

No bine masina ca masina, da unde ii Misty?

JK- Misty!

M- Da?

JK- Unde esti?

M- Pe aici.. stai putin..

JK- Vin sa te caut.

M- Ok ^-^

Si da da da au dat unul in celalalt si s-au gasit. Iar apoi..

JK- WTF?

SM- M-am plictisit sa stati pe acolo si v-am teleportat aici. Oricum ati impartit destule invitatii. Mai ajutati si pe aici.

JK- Oh, da. Tu faci si asta. Ma-ta.

SM- Ce?!

JK- Nimic..

SM- Bun. Deci Misty du-te sa te pregatesti de petrecere. Iar tu Je-

M- Stai, ce?! Petrecerea e.. ACUM?

SM- Nu acuma in jumatate de ora asa ca grebestete.

M- Ahh.

*Misty pov.*

In drumul catre camera mea am observat ceva ciudat. Erau urme de sange pe podea. Am urmarit dâra si dadea in camera lui Jane. Fara sa stau pe ganduri am intrat cu putere.

Ja- Misty! exclama ea rosind.

M- Da.. eu sunt..

Observ atunci in pat langa Jane se afla un baiat. Nu era din casa.

M- Jane.. cine e el..?

Ja- Cine? Oh, el.. el.. el e un vampir, ok? Il cheama Vladimir suntem cam, impreuna, si a venit aici ca sa-

M- Chiar nu ma intereseaza de ce a venit. Imi pare bine, Vladimir.

V- De asemenea!

*awkward moment*

Am ajuns in camera si dupa aceste zile pline de peripetii in excursia cu Jeff aveam nevoie de un dus. Mi-am lasat lenjeria de schimb pe comoda din camera si am intrat la dus.

Era asa bine sub apa fiebinte fara griji gandindu-ma la unicorni depresivi si curcubee cu sange si altele.

Dupa vreo cinci minute de liniste si pace aud o bataie in usa camerei mele.

M- Cine-i?

J- Eu..

M- Sunt in dus fmm poti astepta.

J- Mersi ca mi-ai spus acuma chiar o sa intru!

M- Ma rog..

Am iesit repede deoarece mi-am amintit ca mai am vreo 20 de min sa ma pregatesc pentru petrecere.

Dar la ce sa ma fi asteptat. Lenjeria de pe comoda disparuse.

M- Haha(half-assed humor attempt) Jeff foarte amuzant. Dar sti ca mai am lenjerie in dulap... JEFF!! DE CE DRACU' MI-AI LUAT LENJERIA DIN DULAP?!

J- De ce nu..? (perv smile)

Continuare mai primiti alta data. Sper ca v-am distrus viata cu capitolul asta si cu povestea mea in general.

Lăv iu. ♥

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 28, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Creepystory (Jeff the killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum