LoLo Sunday is on, sooooo
here's new chapter :3
Am de facut bagaje. Nu. Vreau. In. Excursie. Nuttela.
De ce exact mie mi se intampla?
O fi soarta?
Neah, e doar trisatul lui Jeff...
JK- Hei hei hei! Ai terminat bagajele? zise Jeff intrand in camera mea cu ditai geamantanul.
M- Jeff... cat timp o sa stam acolo? Adica o sa ne plimbam pe acolo?
JK- Hmm... pai sa vedem... sunt cam 70 de invitati... tinand cont ca locuiesc cam 2 intr-o casa... cam vreo saptamana! :>
M- Oh firar...
JK- Mda hai totusi sa plecam pana nu se innopteaza!
M- ...ok vin acum...
Mi-am pus vreo 7 tricouri, 3 perechi de blugi scurti si unii lungi, un plover, etc.
Le-am indesat pe toate intr-un rucsac mai maricel si il asteptam pe Jeff la usa.
JK- Sa nu imi spui ca doar cu rucsacelul ala vi tu?
M- Doar n-oi vrea acuma sa imi geamantanul? Hai nu ma innebunii!
JK- Bine bine atunci macar bagale la mine in geamantan.
M- Ok dar tu il cari dus-intors!
JK- Dar...
M- Jeff...
JK- Ok... :(
Asa ca am plecat in excursie! Fuck! -_-
Am plecat cu masina lui Slender. Nu trebuia sa stie, tot ce conta era ca Jeff stia sa conduca cat de cat. (Ce? Daca e criminal nu poate sa aiba masina?)
Ne-am indepartat de conac, si intrasem adanc in padure. Nu stiu unde mai puteau fi in padurea asta nu chiar atat de mare inca peste 30 de conacuri si eu sa nu le fi vazut niciodata!
M- Deci...
JK- Fara deci!
M- Măta!
JK- :))))
M- Nu mai rade!
JK- Ok.. :))
M- Ok deci care e primul invitat?
JK- Hmm.. din scrisul lui Slender as zice ca Operman si Tandelman, dar cred ca stiu ca sunt Offenderman si Trenderman.
M- No bun! Atunci hai sa le dam invitatia!
Jeff a batut la usa si a intrat. Dupa 10 minute iese din casa si vine la masina.
M- Ai dat invitatia?
JK- Nooo am bagat-o undeva.
M- No bine atunci scoate-o :)))
JK- Le-am dat-o Misty!
M- Pff... stiam asta!
JK- No da' hai sa mergem!
M- No da' tu esti la volan ce-mi zici mie?
JK- Mda nici eu nu stiu..
In seara aia am mai dat inca 6 invitatii (la 3 case), ceea ce insemna ca probabil vom sta mai putin de o saptamana. Yay!
^-^
Stiu. Capitol banal. Da chiar nu am avut mai mult ce sa scriu. Acum pe bune dati-mi si voi idei in comm ca ma ajuta muuuult !!
No da sper ca v-o placut! Pupicã :3
Intrebarea saptamanii: Credeti ca vor apuca sa dea toate invitatiile intr-o săptămână, sau vor trebui sa mai stea in "excursie"?
LoLo terminat :3
App inca o chestie: cine raspunde corect de acum primeste dedicatie :*
CITEȘTI
Creepystory (Jeff the killer)
FanfictionDa... din nou un fanfic despre Creepypasta. Stiu ca sunt zeci de alte povestiri de genu' ,dar a mea sper sa fie altfel. Nu vreau sa dau foarte multe detalii, doar sa stiti ca va fi funny, horror si un fanfic sper destul de reusit. Va pupacesc si ci...