Capitolul 5

476 31 8
                                    

Heii... imi pare sincer rau da' n-am mai tinut notiunea timpului si credeam ca azi e duminica. Dar asta e asa ca...

             Enjoy :3

App acest capitol este dedicat lui VSGcreepypastareader deoarece a ghicit ce se va intampla si am promis ca dau dedicatie celui care rasp. corect.

Pupik :*

Era deja 12 jumate si noi am gasit un loc unde sa dormim. Imi luasem 2 perne din bagaj si ma facusem comoda pe bancheta din spate.

JK- Ce faci acolo pisi?

M- Ma fac comoda. Tu?

JK- Adica tu chiar credeai ca o sa dormi pe bancheta fara mine?

M- Da. Acuma marş in fata si dormi acolo.

JK- Mhm sigur...

Nu mi-a luat mult sa adorm deoarece a fost o zi obositoare.

***

Jeff pov.

Era o dimineata calduroasa, asa ca (,) cand m-am intors pe o parte m-am ars in metalul de la centura si m-am trezit... auch!

Ce dragut dormea Misty... era pacat sa o trezesc... frumos.

Asa ca m-am urcat pe ea fara sa simta si cu super-mega-extra delicatețe am zis aproape de urechea ei:

JK- NEATAAA!!!

M- JEFF ***** ****** ****!!!!

JK- =))))))))

M- Du-te de porneste masina si taci.

JK- Vai doamne da te-ai si enervat...

M- Nu stiu de tine dar nu cred ca am cerut alarma de trezire la maxim langa ureche!!

JK- No da binie gata amu ma duc sa conduc...

M- Amu ce o dam pe moldoveneste?

JK- Daca vrei...

M- Tu doar... porneste masina.

In sfarsit am plecat si am mai dat 7 invitatii la 3 case iar pe drumul catre urmatoarea casa am dat de...

Stiu. Capitol scurt. Neinteresant. Dar nu voi mai putea sa le fac la fel de lungi ca inainte... :(

Intrebarea capitolului: De cine credeti ca am dat pe drumul catre urmatoarea casa?

LoLo terminat :*

Creepystory (Jeff the killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum