Capitolul 6

476 31 2
                                    

Iar pe drum am dat de...

Misty pov.

Afara era bezna, nu se observa mare lucru. Dupa vreo cinci minute de condus afara in fata parbrizului incep sa se vada niste punctulete, ca si cand ar fi blurat sau ceva.

JK- Parca am fi intr-un joc video.

Dupa incep sa se auda niste sunete tiutoare, de care atunci se sperie chiar și Jeff!

M- Un joc video...   

           Slends?!

SM- Buna copii! :)))))

JK- Ce cauti tu aici?

M- Daa ne-ai speriat!

SM- Vroiam doar sa știu dacă sunteti ok si daca mai aveți mult.

M- Amm... Slends... au trecut doar doua zile! Mai avem multe de impartit!

JK- Si Slendy... ai de măta daca ne mai sperii asa!-_-

SM- Bine, bine. Distracție placuta in continuare!

Dupa ce am mai mers jumatate de ora, am ajuns intr-o casa destul de ciudata... ca intr-un film horror.

M- Hmm... Jeff? Cui trebuie sa ii dam aici invitatia?

JK- Let me see... Fredy Kruger!

M- Oh am văzut un film cu el si casa asta!

JK- Pe bune? Ok...

Cioc cioc

FK (Fredy)- Cine e?

M- Jeff si Misty din conacul lui Slender Man.

FK- Si ce vreti?

M- Am venit sa iti dam o invitatie la petrecerea de weekend-ul viitor a lui Slends!

FK- Oh de ce nu ati inceput asa? (deschide usa) Mersi si sper sa ne vedem la petrecere!

JK- Ok... pa!

***

Ziua aia a fost chiar tare! Am dat 15 invitatii! Dar a venit seara :(

JK- No bun da nu-mi spune ca iar dormim in masina?

M- Off ai gasit tu alt loc?

JK- Ok bine... dar azi dorm pe bancheta in spate cu tine!

M- Off bine...

A venit în spate si s-a asezat langa mine. Tot se dadea mai langa mine, iar eu ma dadeam in spate. Cand n-am avut unde sa ma mai dau l-am impins de a cazut de pe bancheta.

M- Acolo sa dormi javra!

El n-a zis nimic. Doar s-a ridicat si s-a asezat langa mine. Dar de data asta s-a întors cu fata la mine. S-a tot apropiat si cand era asa aproape inainte sa zic "Ce?!" si-a lipit buzele de ale mele de intr-un sarut.

JK- Misty...

M- Jeff... a fost...

JK- Romantic?

M- Nu... a fost... scarbos!

JK- Ce?!

M- Adica chiar m-am simtit bine dar...

JK- Dar?

M- Nu vreau sa fiu cu tine!

Apoi m-am intors cu spatele si am adormit. Nu a mai zis nimic pana dimineata.

***

JK- Buna dimineata, Misty!

M- Neata... Jeff?

JK- Da?

M- Esti in regula?

JK- Sigur, nu-ti fa griji!

M- Ok... cate invitatii mai avem?

JK- 10 la 6 case.

M- Ok.

***

In 8 ore am fost gata cu invitatiile si puteam sa plecam catre conac.

M- Jeff?

JK- Da, Misty?

M- De ce porti asa profesional cu mine?

JK- Tu aseara erai somnambula?

M- ... nu...

JK- Atunci esti constienta de ce s-a intamplat!

M-a lasat cu gura cascata. Adica din cauza ca el s-a dat la mine si eu l-am respins, acuma nu se mai poarta dragut cu mine? Da acum imi dau si eu seama...

Jeff pov.

Sa o las in pace? Nici gand! Doar o bulversez putin ca dupa aia sa vina ea la mine. Bine stiu ca suna malefic, dar pana la urma sunt criminal! Chiar daca am o inima nu trebuie sa intind coarda!

Heii si asta a fost capitolul de azi!

Stiu ca a intarziat o saptamana dar sper ca merita si ca e destul de lung!

L-am facut putin romantic, dar intrebarea e: credeti ca Jeff se va da batut daca Misty il mai respinge o data?

Pwp bunnyes :3

Creepystory (Jeff the killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum