O da neydi? Donakalmıştım o anı göreceğime keşke kör olsaydım. O an gözlerimi yerinden sökmek istedim . Koşarak adamın sırtına yapıştım. Ne yapıyorsun sen? Bırak kızı şerefsiz allah belanı versin bırak kızı! sırtına yapışmış etlerini koparacak gibi sıkıyordum adam ne olduğunu şaşırmıştı bir yandan inliyor bir yandansa sırtından beni atmaya çalışıyordu gördüğüm şeye aklım almıyordu o anı yaşamak o anı görmemek için nelerimi vermezdim. Arada sırada gazetelerde kadınlar için yazılmış yazılara göz gezdirirdim yapılması gerekenler adlı bir başlık dikkatimi çekmişti onu tekarar tekrar okumuştum ve şimdi ise yapmam gerekeni biliyordum kulaklarının arkasına gücümün yettiğince bastırdım ve bayılmasını bekledim ve sonunda bayılmıştı fakat sadece o pislik değildi yanımda bir melek vardı beynim durmuştu mantığım almıyordu o an gözüm hiç bir şeyi görmedi karşımda yatan o pisliğe gücümün yettiğince vurdum vurdum vurdum vur... belimi o anda bir şey kavradı . Ne oluyor dedi ? Ne mi oluyor? Adam yüzüme boş boş bakıyordu anlamadım dedi . Ne olduğu açık değil mi görmuyor musun ? Dilim varmıyor ama kızı tecavüz ediyordu çabuk polisi ara dedim . Bana halâ boş boş bakıyordu. Sakin ol güzellik dedi kan beynime sıçradı güzellik mi ne güzelliği lan elini tuttuğum gibi kavradım Ve dişlerimin arasına aldım Ve gücümün yettiği kadar ısırdım adam beni aldı yere doğru fırlattı başımı çarptım ve gerisi yok benim için uyandığımda üzerimde hiçbir şey yoktu. Kalktım hıçkıra hıçkıra ağladım ve film bitti benim için hayatım son buldu ben bedenen ölmüştüm ruhumu orda gömmüştüm.
Ölmek çok istedim . Herşeye son vermek bende yakışmayan umudu başkalarında görmek çok istedim benim ihtiyacım olmayan nefesi insanlara vermek onları yaşatabilmek çok isterdim . Ama olmadı yapamadım cesaret edemedim kendimi bir odaya hapsetmiştim . Ne eski enerjim vardı artık nede beni heyecanlandıran herhangi bir şey bitkisel hayatın yansıması gibiydim hissizlesmiş duygusuzlaşmıştım . Dünyanın üvey evladı gibiydim vakit doldurmak için yaşıyordum sadece... Hayat denince herkesin bir tanımı olur hayata kattığı anlam hayatın ona kattığı anlam benim için yoktu. Hayat mı benim için koca bir hiçten ibaretti keşke benim bende atmayan kalbim başkasında heycanla atsa bana ait olmayan gözlerim keşke başkasına umut olsa o gözler gülse o gözler umutla dolsa o gözler başkasına ışık olsa benim karanlığım da benim kendimi aynada görmeye utandığım o gözler başkalarında bakmaya doyamasa keşke ...
Ama karar verdim artık bu düşündüklerimin hepsi olacak nasıl mı ? Şöyle benim tek çarem ölüm ama kalbimin sahibi gözlerimin ışığının yaşamaktan başka çaresi yok bu yüzden artık ölmeye karar verdim bu biraz zor oldu sonra düşündüm ve dedim ki zaten ben yaşayan bir ölüyüm nefesim tükenmiş okyanusta hiç bir yere gidemeyeceğini bilen ama deli gibi çırpınan birisiyim ben ...
Saat kaç bilmiyorum ama geç bir saat olduğu belli bizim evin ışıkları kapandı hatta mahallenin çoğunun ki kapandı sessiz sessiz ölmek en iyisi planım evden ilk defa dışarıya çıkıp ordan da bizim evin çatısına çıkıcam ve gerisi de belli zaten sakin şimdi sakin olmalıyım sesiz bir şekilde odamdan çıkıcam yatağımdan kalktım parmak ucumda yürüsem de parmaklarım o kadar fazla titiriyor ki durmadan ses çıkarıyorum kapıya ulaştığımda kapının kolunu açıp evden çıktım apartmanın girişini unutmuştum bir garip geldi ama bu umrumda değildi hızlı adımlarala çatı katına çıktım yavaşça en uç kısıma oturdum ayaklarımı sallandırıyordum o an aklıma neler yaşadıklarım film gibi geçti hissettiklerim kaç kere kendimi uçurumdan topladığım kaç kere başıma silahı dayadığım her karnıma bıçağı dokundurduğumda neler hissetiğim ...
Gözümden bir damla aktı ama umrumda değildi umrumda olan tek şey ölmek istediğimdi. Yanıma ses kayıt cihazımı aldım ki bütün organlarımı bağışlayabileyim umut olayım onlara ses kayıt cihazını çıkardım ve konuşmaya başlayacakken 1 ses kaydının olduğunu gördüm açmamak için kendimle savaşırken birden elim deydi ve açıldı. Ağlayarak konuşan birisiydi bu bu bendim ve söze başladı saatlerce ağlıyorsun değişiyor mu ? Yerlerde sürünüyorsun değişiyor mu ? Odalara kapanıyorsun değişiyor mu? kimseyle konuşmuyorsun yaşamayı unutuyorsun be değişiyor mu ? O gün aklıma geldi bunları neden söylediğim aklıma geldi beni ilk sevgilim aldatmıştı gözlerimin önünde beni aldatmıştı ve sinirli bir şekilde söyle değişiyor mu dedi ben söyleyeyim değişmiyor değişmeyecekde . Sevdiğin,değer verdiğin, aşık olduğun insanlara ne oldu? Hepsi çekip gittiler gitmediler mi ? Şimdi dimdik dur derin bir nefes al ve evet şimdi tamda şu an kendine söylediğin tüm yalanlardan özür dile başla hadi
Sevgili ben - NEFES- kendimden özür dilerim kırmamak için kırıldığım için. Küçücük olayları dev yapıp boş yere üzüldüğüm için. Bir dakika düşünmemi haketmeyen şeyleri aylarca düşündüğüm için güçlü olmak uğruna güçsüzlüğü yaşamayı unuttuğum için kötü olan insanları inatla iyi sanmaya devam ettiğim için;
Özür dilerim
Hemde çok
Sana altın kuralı söyleyeyim mi ? Bana bu hayatın öğrettiği o altın kuralı. Ölmek basittir uçurumdan atlarsın ,kafana sıkarsın. En kolay ve en basiti ölmek ... ama yaşa . Senden başka kimse seni düşünmez sadece doyasıya yaşa!
Ve sana son bir şey diyeceksin ki evet bana söyeldin bunca şey de ağlıyorsun sen de güçsüzün yorulmuşsun bu söylediğin de 1 doğru bir de yanlış var yanlışı insanlar güçsüz oldukları için değil uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar doğrusu da evet yoruldum güçsüzlükten değil güçlü olmaktan yoruldum.Ve bitti
Bir tokat yedim yüzüme canımı acıtmıştı söylediklerim. Hayat bazen bizi şaşırtabiliyor . Ölmek için geldiğimiz yere yaşamanın sevinciyle gidiyorsunuz o kaybolan ümitsizliğimi çöl gibi kupkuru kalbimde galiba bir çiçek fidanı dikmişti bu eski ben yeni bene ışık tutmuştu yol göstermişti bana . Şimdi benim de bu geceye bırakacağım bir sözüm vardı. Kaçmak istiyorum artık bu şehirden bu insanlardan nu hayattan kendimden herşeyden...
Selamlar arakadaşlar evet sonunda 2. Bölümü yazabildim umarım bu bölüm nefese ümit olduğu gibi size de olmuştur ben yazarken aşırı duygusallığa bağladım umarım size de o duygu geçmiştir oylayıp bölümün nasıl olduğunu yorumlarda belirtirseniz beni çok mutlu edersiniz şimdiden hepinize çok teşşekürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Şansımız
AdventureBu kitabın kurgusunu yaptım oy kullanmayı eleştirmeyi unutmayın hatalarım elbette ki vardır bana bunları söylerseniz ben de düzeltirim okuyan herkese şimdiden çok teşekkürler