Imie: Yumiko
Nazwisko: Ikimara
Wiek: 18 lat
Wzrost: 167 cm
Miejsce zamieszkania: Dystrykt Shinganshina
Rodzina: Mina Ikimara (mama), Yuuto Ikimara (tata), Aki Ikimara (brat), Yurii Sakoto (przyjaciółka ale dla Yumiko jest jak siostra)
Charakter: miła, porywcza, czasami wredna, lubi pomagać innym, wybuchowa, wierna, dzielna
Zajęcie: ''złodziejka'' ponieważ kradnie i oddaje to co ''zabrała'' słabszym i biedniejszym❤
Wygląd:Krótka historia:
Cześć nazywam sie Yumiko Ikimara i dzisiaj kończę 7 lat! Moja mama uszyła mi nową sukienke, jest wspaniała!! Mój tata jak i brat starali sie zrobić wianek do koloru sukienki ale im to nie wyszło hahaha. Gdy już uporali się z wiankiem dali mi go, powiem wam że wyglądali komicznie bo jak mi go dali to wianek Ka-put i papa wianku haha! Mniejsza bo dzisiaj jest ten dzień w którym tatuś jedzie na wyprawę za mury! Tak mój tata jest Zwiadowcą i przyjaźni sie z generałem Erwinem Brwithem hehe (przepraszam musiałam XD~ author-nim)
Gdy byliśmy już przy bramie przywitał sie ze mną Brewka i pani Hanji! Bardzo ją lubie jest straasznie pozytywna, ale czy to nie dziwne że tak lubi tytanów?! Zoë powiedziała że jak wrócą to pójdę z nią na eksperymenty!
*~tydzień później~*
Tak! Dziś mój tata wraca z wyprawy i ide z panią Hanji Zoë na eksperymenty na tytanach! Gdy Zwiadowcy wjechali szukałam mojego taty...ale.. nigdzie go nie było... Postanowiłam zatem zapytać wujka Erwina.
-wujku!!
-.....
-wujku??
-.....
-wujku Erwinie gdzie tatuś??
-.....
-wujku prosze odpowiedz!!!- powiedziałam przez łzy co chwile sie nimi dławiąc.
-twój tata Yuuto Ikimara... on..-nie dałam mu dokończyć bo sie w niego wtuliłam. Już wiedziałam o co chodzi więc oszczędziłam sobie jak i Smith'owi bólu.
-rozumiem...-odpowiedziałam wujkowi Brewce łkając. Cały oddział Zwiadowców patrzył na nas dziwnie tak samo jak przechodnie którzy przyszli im uprzykżyć(nwm jak to sie pisze więc przepraszam😧~author-nim) życie. Tylko Hanji wiedziała o co chodzi, tylko ona i Erwin mnie znali, tylko oni mnie pocieszyli gdy tata umarł. Obecnie mam 18 lat i należę do 104. Korpusu treningowego i ćwiczę pod czujnym okiem Keitha Shadisa. Został tylko rok i dołącze do Zwiadowców, mam nadzieję że Erwin i Hanji mnie rozpoznają... chociaż nie muszą kiedyś wyglądałam inaczej ale mam nadzieje że chociaż pamiętają moje imie (dawny wygląd:Tak wyglądała przed śmiercią ojca)
Nie dość że oczy mam jaśniejsze to ściełam włosy, do tego wtedy ubierałam raczej ciemne kolory teraz ubieram sie na pastelowo np. Niebieski, brązowy itp. (Ehh lajf iz brutal bicz XD~author-nim)
Mimo to uważam że jestem ładna haha...«^»^»^»^»^»^»^»^»^»^»^»^»^»^»^«^»
Imie: Eren
Nazwisko: Jeager
Wiek: 19 lat
Wzrost: 175 cm
Miejsce zamieszkania: Dystrykt Shinganshina
Rodzina: Carla Jeager(mama), Grisha Jeager(tata), Mikasa Ackermann(przybrana siostra)
Charakter: porywczy, wybuchowy, miły, pomocny, stawia na swoim, wierny, odważny
Zajęcie: ---
Wygląd:
Tak wiem krótki itp. Ale nie wiem po co opisywać inne osoby skoro to ff sie skupia na Erenie i Yumiko hehe😏😏😏😏 mam nadzieję że to odpowiadanie sie spodoba żegnajciee!!
CZYTASZ
Dorobō «*SnK|Eren x OC|*»
Fanfic-rozumiem...-odpowiedziałam wujkowi Brewce łkając. Cały oddział Zwiadowców patrzył na nas dziwnie tak samo jak przechodnie którzy przyszli im uprzykżyć życie...