Atasay'ın evindeki balo

272 3 0
                                    

Melis hemen eve gitti. Ne zaman bu merdivenlerden çıksa evinin biraz daha aşağı katta olmasını istiyordu. Sonunda eve vardı çantasından anahtarını çıkartmaya çalışıyordu ama anahtarını arabada unutmuştu. Aşağı indi anahtarını aldı, sabırla merdivenleri çıktı ve sabah hazırladığı kıyafetlerini giymek için giyenme odasına gitti.
Elbise

Elbisesini giydikten sonra saate baktı 1 saat vardı ama onun evi uzaktaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbisesini giydikten sonra saate baktı 1 saat vardı ama onun evi uzaktaydı. Yaklaşık 2 saat sürecekti. Atasayı aramaya karar verdi.
Atasay: Alo
Melis: Merhaba Atasay, ben biraz gecikeciğim.
Atasay:Ben sizin orada...
Melis:Ne işin var senin bizim orada?
Atasay:Sizin oradaki güzel pastaneden sipariş verdiğim pastayı almaya geldim. Senide alırım benim arabayla gideriz.
Melis:Tamam güzel fikir de ben sonra eve nasıl döneceğim?
Atasay:Ben bırakırım ama bir kahveni içerim.
Melis:İstediğin kahve olsun Atasay iyi madem ben oraya geliyorum.
Atasay:Sen gelme oraya ben seni alırım kapının önünden kapının önüne çık 5 dakika sonra.
Melis:Hemen çıkıyorum byby
Atasay:Byy
Melis ayakkabılarını giyip dışarı çıktı ve Atasayı beklemeye başladı. Atasay çok geçmeden lüks siyah arabasıyla kapının önündeydi.
Atasay:Çok güzel olmuşsun.
Melis:(yüzü kızarmış😊😊bir şekilde)Teşekkür ederim
Atasay:Hadi bin gidelim.
Melis:Tamam.
Yolda giderken kırmızı ışık yanınca Atasayın gözleri telefonuyla oynayan Melise takılır. Melisi baştan aşağıya süzmeye başlar ve ilk başta kıpkırmızı dudaklarınla sonra gözleri elbisenin ön kısmına takılır çünkü elbise biraz açıktır. Melisin dolgun göğüsleri Atasayı baştan çıkartır. Sonra korna çalar ve Atasay hemen önüne dönüp gaza basar.
Melis:Şarkı açabilir miyim?
Atasay:Tabii
Melis:Ben Charlie Puth'un şarkısı olan Empty Cups'ı açmak istiyorum.
Atasay:Bende Voicenotes var CD torpidoda.
Melis şarkıyı açar ve kırmızı ışık yanar Melis telefonunu açar. Atasay Melisin göğüslerine bakmaya devam eder sonra gözü bacaklarına kayar. Poposuna bakmaya çalışır ama göremez çünkü Melisin elbisesi Bikem'inkiler kadar kısa değildi ve bu sefer yeşil ışığı yakalar.
  Sonunda eve vardılar.

Bizimkisi Bir Öğretmen HikayesiydiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin