Atasayın evi

534 4 0
                                    

Müdürün konuşmasını kimse dinlemiyordu. Herkes bitmesini bekliyordu.Sonunda bitti artık dans vakti. Neredeyse herkesin eşi belliydi. Atasay Melisin yanına gitti ve onu dansa kaldırdı. Ve dansa kalktılar. Atasay Melisin poposunu hissedebiliyordu ve yapmak istedikleri aklından geçiyordu. Ve Atasayın eli Melisin poposuna kayar Melis farketsede bir şey demedi çünkü onun aklından geçenlerde farklı değildi. Melis Atasay onun olsun istiyordu.

Dans maalesef ki bitmişti.Şimdi sıra herkesin kafasına göre takılacağı partideydi. Ama bu partiye sadece 10 öğretmen devam edebildi. Çünkü diğerleri evliydi ve eve gitmeleri gerekiyordu. Ve parti bitti Melis Atsayın konukları göndermesini bekliyordu. Çünkü onu o götürecekti. Atasay arabanın anahtarını almaya gitti ve Melise seslendi.
Atasay:Melis!
Melis:Geldim!
Melis su içmek istediğini söyler ve mutfağa gider suyunu içer. Atasay onun yanına gelir ve su içerken ona arkadan sarılır.
Atasay:Pardon kendimi tutamadım çok güzelsin.
Melis:Sıkıntı yok.(sarhoş bir şekilde)
Arabaya binerler. Melis arabada sızıp kalır.Atasay onu uyandırmaya çalışmadan direk onu kucaklar. Melis merdivenlerin yarısında kendini Atasayın kucaklarında bulur ve uyandığını söyler ve kapının önüne gelince onu kucağından indirir. Melis içeri girer ve Atasayıda içeri davet eder Atasayda içeri girer. Melis Atasaya bir kahve yapar ve birlikte kahve içerler. Kahveleri bittikten sonra Atasay ve Melis kapıya doğru ilerlerler ve Atasay Melisi duvara papıştırıp öpmeye başlar. Elbisesinin fermuarını yavaşça açmaya başlar. Ve onun tenine değerek elbisesini çıkartır artık Melisin göğüslerini hissediyordu. Melis Atasayın gömleğinin düğmelerini açamaya başladı ve kendi kilodunu çıkarttı. Atasayda artık çıplaktı. Atasay Melisi kucağına aldı ve yatak odasına götürdü ve Melisin boynundan aşağıya inerek göğüsünü öpmeye başladı. Melis kafasını Atasayın boynuna koydu. Atasay Melisin dudaklarını öpmeye başladı...

Bizimkisi Bir Öğretmen HikayesiydiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin