Hey psycowife ! I see you bae <3 <3
Yatağımın içine ancak saat sekizde girebilmiştim.
Ve gözlerimin önüne bir perde misali inen tek şey O'nun görüntüsüydü.
Tanrım, bir melek miydi? Hayatımda hiç böyle bir insan görmemiştim. Sahi O'nu okulda hiç görmemiştim.
Lee Jooheon. Sadece tek bir gülümsemenle alt üst ettin tüm bilincimi.
İki saat o varlık yanımda nefes almış, gülümsemiş ve konuşmuştu. Sahi ne güzel bir sesi vardı öyle. O konuşmaya başladığında sanki her şey duruyor ve melekler şarkılar söylüyordu.
Daha fazla dayanamadım ve en yakın arkadaşım Jessica'ya mesaj attım. (Kendisi okulun dedikodu merkezidir.)
StarInBlueSky: Jessica acilen senden biri hakkındaki tüm dedikoduları duymam gerek. ACİL CEVAP VER BANAAAAA!
NavyJes: Tamam kanka.
StarInBlueSky: Lee Jooheon
NavyJes: Ha şey, O bizim Ariel'in sevgilisi değil mi ya? Ne oldu ki sana bir şey mi yaptı yoksa?!
Ariel'in sevgilisi mi... Görünmeyen bir canavar aniden belirmiş ve kalbime çelik iğneler batırmaya başlamıştı bile.
StarInBlueSky: Hayır bana bir şey yapmadı. Sadece, bugün birlikte ödev yaptık da. Shownu gelemediği için onun yerine gelmiş. Ben de okulda daha önce hiç görmediğim için bu kim diye merak ettim.
NavyJes: Anladım. İyi çocuk ya. Ariel'i baya seviyor, bazen ikisi yan yanayken kıskanıyorum onları. Jooheon Ariel'in gözlerinin içine bakıyor, her istediğini yapıyor.
NavyJes: Keşke benimki de öyle bir sevgili olsa.
NavyJes: Ariel çok şanslı gerçekten.
Kadersiz ve şanssız kalbim bir kez daha istediğini elde edememişti. Hayatımda ilk defa bir erkekten bu derece etkilenmiştim ancak onun çoktan bir sevgilisi vardı. Hoşlanmak için doğru insanı (!) seçmiştim resmen.
Aslında, gerçekten çok iyi birine benziyordu. Böyle birinin sevgisinin de düzgün ve gerçek olacağı aşikardı.
Neyse, dedim kendi kendime. Ben de kitap ve dizi karakterlerine aşık olmaya devam edeyim, malum gerçek insanlardan bana bir hayır yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under The Same Sky₪leejooheon
Fanfiction"Aynı gökyüzünün altında olduğumuz sürece beni sevmemen sorun değil." ©LadyAvenger