BÖLÜM 27

2 0 0
                                    

2 gündür deniyorum olmuyorlan olmuyor.
"Ne olmuyorlan demiyorsun bile"
"Olmuyor olçaş olmuyor yapamıyorum."
"Neden yapamıyon biliyonmu"
"Kalp atışını hızlandıramıyorsun"
"Sen atabildin sen hızlandınmı kalp atışını bildigim kadarıyla tek ben yapa biliyorum"
"Sen öyle san şimdi kalp ritimini hızlandır"
"Nasıl yapçam"
Olçaş silahı sıktı biranda zanan dondu sanki mermi hızla bana dogru geliyordu mermi yaklaştıkça saga kayı yordu kulagımım yanından geçerken fiit diye bir sesduydum arkamdaki inçe çik agaça degme sesiyle normale döndüm 1 saniye sürmüştü bana sorsam 10 dakikalık bir işlemdi.
"Şimdi ya yaparsın ya bu mermiyi kafana yersin yeteneksiz adamların bizde işi olmazzzzz"
Olçaş çok çitiydi hedefe baktım biranda zaman dondu ve silahı ateşledim busefer yaptım.
"Olçaş yaptım"
"Takrar yap"
Busefer olmadı sinirlenip olçaşın yanına çiktım.
"Olçaş neden yapamıyorum silahı bana çevrinçe yapmıştım"
"Silahı sana dogrul tugumda adranalin sagladım buda senin kalbini hızlı çarptırdı ve yaptın"
"Tamam peki sizlerde bunu yapa biliyormu sunuz"
"Evet yapa biliyoruz"
"Peki benim özel oldugumu neden söylediniz"
"Hepimize bu söylenilir buyetenegi geliştirmeniz için buraya seçilmediniz buyetenekleri tesbit edip buraya alırız herseni 2 veya 5 kişide çikardı ama busene 16 kişide çiktı"
"Yani hiç birimiz özel deyiliz peki bu kurum yılardan beli var ozaman silah yoktu nası oluyordu"
"Kılıç veya yay la oluyordu kılış kulanan lar hızlı kulanıyordu oku kulananlarda kulandıgımız mermi uçu gibi bir uçkulanarak duyularını hasaslaş tırıp uzaktaki hedefi bile vuruyordu"
Sigarayı içip bilgileri sindirdim sonra antıramana döndüm herkez yapıyorsa bende yaparım.

3 günde yapmayı başardım tekrar tekrar yaptıgımda vurmuştum hedefi. 1 hafta daha tekrar etim kusursuz yapmak istiyordum.
"Taha gel görev var"
Demesiyle yanında duran iskebeye ilerledim oturup sigarayı yaktım.
"Görevney olçaş"
"Terör örgütüne silah sevkiyatı var netür silahlar oldugunu ögreneçeyiz"
"Yani çatışma yok"
"Beli olmaz açemilik yaparsan çatışmaya girebiliriz"
"Yapmam olçaş korkma da nerde olçak bilmiyoruz"
"Bilmiyorum ama silahları ögrenmeliyiz gel vesikalık fotonu almalıyım"
Vesikalık fotografımı çekti makineden yeni bi pasoport çikartı.
"Yeni adım yasinmi"
"Evet"
Arabaya binip yoladüştük. Sabaha dogru suriye sınırındaydık kaçak yolarla girdik .
"Olçaş şimdinereye gidiyoruz"
"Liderleri Al-safirah da duruyor yor gidip onu takip ediyoruz"
Tamam sabaha dogru kavuştuk kılık deyişip içlerine girdik arapça konuşuyorlardı iki kişi.
"Busilahları neden badava veriyorlarki"
"Türkleri yıkmak için"
"Bunlarne verse boş bilmiyorlarmı"
"Neden işeyaramaz mal mal konuşma"
"Bunlar ölüm yok sanki dersin ölülerini gömerken bile bizden fazlalar"
Ben epeyi sinirledim dişlerimi sikıyordum. Görrevde olmasak iki jarjör mermi boşaltmıştım bunun agzına it herif biz ölmeyiz şeyit oluruz sizde geberirsiniz dememek için kendimi zortutum olçaşa baktıgımda öfkeden alev gibi parlayan gözlerini gördüm.
"Taha hatırlat buna bir mermi ayırdım"
"Bende ayırdım olçaş"
"Kimki önçe aldı"
Arkamızda adam bagırmaya başladı.
"7 düvel bize silah mühimat adam ve uçak savarlar tank roketleri aklınıza ne silah geliyorsa bize hediye eti ve türklere karşı kulanaçagız ve onları geldikleri yere yolayaçayız..." Olçaş söylenmeye başladı.
"Siz yoken bizvardık bu toprakta atalarım bu topraklarda atkoşturdu ibne nah bizi yenersiniz"
Olçaş epiyisinirli gözüküyordu sinirlenmekte haklıydı.
"Şimdi dinlenin yarın silahları almaya gitçeyiz ve türklere gününü göstereçeyiz"
Herkez dagıldı olçaşlaben dikat çekmeden biköşede oturuyorduk.
"Şu ibnelerden gözünü ayırma fırsatını yakaladıgımız anda indireçeyiz"
"Onları ayırmam olçaş söylediklerin densonra o ibneyi öldürmeden burdan çikmayaçam"
"Şimdi taha yok ede bildigimizi edeçeyiz edeme digimizide rapor edeçeyiz"
"Nası yok edeçeyiz" sinsi bigülümseme yayıldı sıfatına "C-4 patlayıçılar çantamda enaz 20 aracını pert edeçeyiz"
Karanlık çüktü herkez ateşin etrafındaydı iki ibne kalkıp yurümeye başladılar.
"Hadi takip edelim"

Gizli GörevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin