BÖLÜM 11

23 0 0
                                    

Eytimler nerdese bitecekti azbi zaman kalmıştı 1 sene sonra sıtajerdik kimlerin yanında sıtaj yapacagımız beliyiydi ben olcaşın sıtajeri olaçaktım. Gine sıradaydık olçaş gine ne alnataçaktı onu bekliyorduk.
" Gençler busene erken sıtaja başlaya caksınız eksikligimiz var buyuzden yarın sıtaj göreceginis kişiler sizi almaya gelcek yeni kimlik leriniz. Hepiniz 17 yaşında oldugundan dolayı kimliklerinizde bir yaş büyük yazılsınız yani 18 yaşındasınız. Bugün hep birlikte son gününüz belki birbirinizi göreceksiniz ama görmeyede bilirsiniz. Bugün vedalaşın simdi keyfinize bakın."
3 sene kaldık burda evgibiydi hepimiz için hiçsayip olamadıgımız evin sıcaklıgı vardı.
Bizi açıya alıştımışlardı ama burdan ayrılmak çok açı veri yordu hep beraber agacın dibinde sesizce oturuyorduk vedalaşmak istemiyorduk. İlk ayaga kalkan mehmet oldu.
"Hakın helelet taha çoğu zaman senle cok kafa kafaya geldik dargın ayrılmak istemem."
Ayaga kalktım gözlerinin içinde çitiyeti görünce elimi uzatım.
"Helal hoşolsun sende helal et."
Sarıldık.
"Helal hoşolsun. "
Herkezle vedalaşmaya başladık herkez helalik istiyordu iyi veya kötü zaman lar gecirdik ama hep güldük. Feyzaya baktım farkedince ormana dogru giti peşinden gitim.
"Taha görüşemiye biliriz hakın helal et."
Kafamı saladım konuşamıyodum
"Sende et."
:Taha seni görmemek açı olcak ama herzaman aklımda olacaksın. "
Öptügünde oldugum yerde kaldım feyze yanımdan kecip giti.
-----------------------------------------------------------
Olçaşın agzından.
Ormanda neyapıyor bunlar yanaştıgında feyza taha ya aşık oldugunu beli ediyordu. Biran oldugu yere sabitlendi böylebişey olmaması icin tahayı cok uyarmıştım ama feyza böyle bişey yapacagını bilemedim diye kendine kızı yordu. Feyza git ama hala taha ordaydı.
"Taha."
Beni gördügü anda neye ugradıgını şaşırdı
"Buyrun efendim."
"Gelyanıma."
Beraber ormanda yürü yorduk.
"Siz neyapıyorsunuz ben deme dimi aşk yasak."
"Haklısınız efendim."
"Efendim demeyikes sıtajerde olsan ismımizle hitap etcen. Oglum bendemedimi aşık olma diye "
"Uzak duruyorum ama duramıyorum."
"Sacmalıga bak uzak duramı yormuş. Oglum farkında deyilmisin ikinizide öldürürler. Ben böyle bidurumu fark etigim gibi üste haber verseydim ne olcaktı hı ikinizde ölmüş olacaktınız. Veyata birinizi öldürüp diyerinizi o vicdan azabıyla yaşarsınız."
Dedigimde gözümde akan yaşı fark etmesin diye arkamı döndüm.
"Haklısınız uzak duracam."
"Şimdi git eşyalarını topla sabah erkenden yola cıkaçaz."
Bu çagaya bakınca neden kendini görüyor hiç bir fikri yoktu. Telefon sesiyle irkildi
"Buyrun efendim .
Tabikide efendim onun üstünde cok duruyorum.
Herşeyi ögretiyorum.
Sıtajını 2 yıl yaptıracagım efendim.
Bende farkındayım efendim.
Onun yeteneklerini çıkaraçak görevler sececegim sizin izninizle.
Tam efendim."
Derinbinefes cektim bu cocugu iyi eyitmem lazım bunu nasıl yapacam ki.
----------------------------------------------------------------
Tahanın agzından.
Olçaş çidimiydi öldürürlermidi bizi ozaman uzak kalmalıyız birbirimizden. Feyzayla konuşmam gerek.
"Feyza bışey konuşa bilirmiyiz"
"Tabiki"
"hislerin karşılıksız bunu bilmeni istiyorum sadece arkadaşız."
Eytiminde ögrenmişti hislerini dışa yansıtmamayı ama şuan cok zorlanıyordu.
"Pekala şimdi gitmem gerek yarın yeni hayatımın ilk günü."
Dediginde arkasını dönüp giti.
Eytimlerde hislerinie güvenmesi gerektigini ögrenmişti ve şuanşuan arkasında biri vardı. ALLAHİM KİMSE DUYMAMIŞ OLSUN...

Gizli GörevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin