Koridorda hızla ilerliyordum. Haberde kaldığım yetimhane yanmıştı. 12 erkek 4 kız cocuğu birde yetimhane müdürü ölmüş. Ölen 12 kişide benim bulunduğum timdeydi, müdür beyde ölmüş yangında ama 4 kız cocuğu kimdi? Birisi cok sevdigim arkadaşım feyza, kendimi bildim bileli beraber oynuyorduk, acaba onlar gercektenmi öldü?. Bunları düşünürken dişarı varmıştım eğitmenlerin kaldığı bölüme kavuştum. Kapının üzerinde adlar yazıyordu. Olcaşın adı yazılı kapıyı çaldım. İcerden olcaşın sesi geldi.
" Gir!"
İceri girdim Türker ve muratcan la beraber şöminenin başında oturmuşlar sigaralarını iciyorlardı.
"Ne oldu?"
Yutkundum.
"Sizinle konuşmak istiyorum."
"Konuş."
"Tek konuşa bilirmiyiz?"
"Biz cikiyoruz olcaş yatalım yarın önemli işler var yeni gelecek ler var."
"Tamam sende geç otur. "
Türker ve Muratcan cıktılar oturdum.
"Ne oldu cok heycanlısın."
"Yetimane yanmış."
" Evet bilgim var."
"Neden yandı peki"
"Sizlerin bir anda kaybolması gerekiyordu busekilde kayboldunuz ve herkez sizi ölü biliyor."
"Peki kızlar onlardamı öyle gösterildi."
"Bilmiyorum görecez."
"Peki kadirle mümindemi beni öldügümü düşünüyor?"
"Büyük ihtimale görmüş lerdir."
"Onları görme ihtimalim varmı ?"
"Var."
"Görmek istiyorum."
" Birdafa tek göreceksin."
"Tamam."
"Senden bütün eytimlerde başarılı olmanı istiyorum seni buraya kabul etirmek icin çok caba gösterdim bütün eytimleri başarılı şekilde gececeksin başlayacagın eytim lerdede birinci olacaksın senin icinde bu potansiyel var anaştıkmı."
"Tamam anladım."
"Şimdi yatak haneye git yat ve dinlen."
Yatakaneye dogru gidiyordum aklıma bişey geldi acaba yüz yüze görüşe bilirmiyiz bilmiyorum belkide uzaktan gösterirler iki türlüde sevinirdim bunun icin caba gösterecektim. Yatakanede uyanık kimse yoktu yatakanedeki sahata baktımda saat gece 1 di yataga girdigimle hemen yatım.
Sabah gine mıntıka alanındaydık. Olçaşın karşımızda bizi süzü yordu
"Günaydın"
Hepbir agızdan "sool" sesi cıktı alışmıştık
"Bugün yeni arkadaşlar gelecek sakın fazla yakınlık kurmayın aşk yasak unutmayın"
Şaşkın bişekilde bakı yorduk nedemek istedi diye bir anda olcaşın yanına bir bayan geldi. Tanıtıyordu
"Bu hanefendinin adı hediye size yabancı dil ve zeyir konusunda eyitecek"
Bayana şaşkınca baktık
"Bayagı gencler bunlar bide epeyi karabalık hersene az adam alırdık busene epeyi karabalık dedi."
"Busene cok adam kaybetik ondan dolayı busene ebeyi karabalıgız"
"Banada busene 4 kız ögrenci verdiler."
"Nerdeler."
"Geliyorlarlar"
Bizim arkamızı işaret etiler hep birlikte döndük dügümüzde gördük ALLAHIM BU GERCEKMİ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev
FantasyYetim haneden alınan cocugun derin dünya icine hazırlanması ve derin dunyanın bir parcası olmasını anlatan macara dolu hikayesi