Kapitel 2 - Kærlighed?

50 0 3
                                    

Justin siger intet.

"Come on Justin, hvad er der?" Siger Stella smilende.

"Nu må du ikke misforstå mig.. Jeg syntes du er virkelig sød.." Justin stopper.

"Jamen jeg syntes da også du er sød, er det, det eneste?" Spørger Stella smilende.

Justin kigger på Stella.

"Jeg er forelsket i dig!" Siger Justin forsigtigt.

Stella kigger på Justin og smiler.

"Jeg er også forelsket i dig.. Troede du kun så os som venner, du er da sammen med Selena, right?" Svarer Stella rødmende.

Justin går tæt på Stella, og hvisker "Det er længe siden."

Justin kysser Stella på munden, Stella bliver lidt overrasket men kysser igen.

Klik, klik, klik.

Kysset afbrydes.

"Shit paperatzier!" Siger Justin.

Justin tager Stella's hånd og begynder at løbe.

"Justin, hvor skal vi hen?" Halvråber Stella!

Justin svarer ikke, men trækker Stella ind på et hotel, og ind i en elevator.

"Undskyld søde, men billederne ender nok i bladene, det må du undskylde, virkelig!" Siger Justin trist.

"Årh Justin, det er helt okay! Det er ikke din skyld, jeg har ikke noget problem med det. Jeg kan virkelig godt lide dig, og sådan en lille ting, skal ikke skille os ad!" Siger Stella da elevatoren stopper.

Justin smiler, kysser Stella opad væggen, og Stella kysser tilbage, det udvikler sig til snav.

Justin løfter Stella, Stella krydser benene omkring Justin, uden at afbryde kysset.

Justin og Stella smiler til hinanden.

"Øhm.. Hvad skal vi her?" Spørger Stella forvirret.

Justin når ikke at svarer.

"Justin, har du set det her?" Spørger

Scot, og kommer gående imod Justin og Stella men stopper.

"Du må være Stella udfra det her?" Spørger Scot Stella, og viser dem avisen -BIEBER SAMMEN MED NY?-.

"Jeg er altså virkelig ked af det i bladet, jeg.." Svarer Stella og kigger ned på sine fødder.

Scot ryster på hovedet og siger " Det fint, i må gerne være sammen, men jeg må advare dig, det her er bare begyndelsen."

Stella nikker.

"Justin, hvordan vidste paperatzier hvor du var?" Spørger Scot mistænktligt.

Justin trækker på skuldrene.

"Jeg må nok hjem!" Siger Stella genert.

"Nej, vent.. Vil du ikke blive og sove?" Spørger Justin fortvivlet.

"Okay, skal lige ringe og sige hvor jeg er." Svarer Stella stille og går lidt væk fra Justin og Scot.

"Mon det er noget galt?" spørger Scot og kigger hen på Stella.

Justin trækker på skuldrene og svarer kort "Tror det er det med paperatzierne, hvis der er noget galt, måske er det lidt overvældende."

Stella kommer tilbage til Justin og Scot, og siger glad "Jeg må gerne blive!"

"Jeg må vist videre, du ringer bare Justin, hyggeligt at møde dig Stella." Siger Scot og går.

"Bare et gæt men du bor her, right?" Spørger Stella stille.

Justin nikker og trækker Stella med.

I går ind på Justin's værelse, Justin går på toiletet.

Stella finder sin mobil, går på twitter, der er mange der har fundet ud af hvem hun er, og det er ikke ligefrem gode kommetarer.

Stella begynder at græde.

Justin kommer udfra toiletet, Stella gemmer sit hoved i sine arme...

**********VIGTIGT

Fremover skriver jeg "du", det er meget nemmere for mig.

Håber i kunne lide den!

Skriv i kommetaren.

Tak for at læse.

Justin Bieber - Ordinary girl - Dansk.Where stories live. Discover now