Kapitel 3 - Kærligheden går i stykker..

44 1 0
                                    

Justin blivet helt forskrækket da han ser dig, han skynder sig hen til dig.

Justin lægger armen om dig og spørger "Min prinsesse, hvad er der galt?"

Du svarer ikke, men giver Justin din mobil, hun kigger på den men siger intet.

Justin giver dig et kram, lægger din mobil fra sig og kysser dig på kinden.

"Det skal nok gå søde!" Siger Justin kærligt.

Du nikker.

"Tror bare jeg glemmer twitter for en tid." Siger du med et lille smil.

Din mobil ringer.

"Hej det er ....?" Siger du som on intet er sket.

"Hej det er Selena.." Svarer Selena i telefonen.

Du sige intet, Selena forsætter "Jeg er glad for dig og Justin er sammen, men... Ja ikke for at ødelægge noget, men det undrer mig bare, for.." Selena stopper.

"Nej hvad?" Spørger du.

Selena sukker lidt "Justin og mig skrev sammen for en uges tid sammen, om vi skulle finde sammen igen.. Syntes bare du skulle vide det."

Du svarer "Tak fordi du ringer, er glad for det. Du er altid velkommen til at ringe Selena!"

Selena siger glad "Tak skal du have, og du kan altid også ringe til mig, du virker sød."

Justin hørte du nævnte Selena, han kigger på dig.

Du smiler let "Tak og du virker også sød, vil du ikke selv snakke med Justin? Bare rolig den er ikke på medhør!"

"Haha okay! Men jo tak." Svarer Selena glad.

Du giver Justin telefonen, og siger at Selena ikke skal lægge på når de er færdige.

Du finder din håndtaske, du vil ikke sove der alligevel.

Selena og Justin snakker, du lytter ikke på dem.

Justin giver dig mobilen.

"Alt okay?" Spørger Selena.

"Det fint nok lige nu, er sikker på vi snakker sammen igen, du er sød og anderledes end andre jeg har mødt!" Svarer du delvist glad.

"Ja helt sikkert!" Ler Selena.

"Vi snakkes." Siger du smilende.

"Selvfølgelig!" Svarer Selena glad.

Du lægger på.

Du lægger din mobil i tasken.

"Jeg tager hjem!" Siger du kort.

"Vent hvad? Troede du ville blive?" Svarer Justin trist.

Du kigger på Justin, og sætter dig ned.

"Er du stadigvæk forelsket i Selena?" Siger du stille.

Justin kigger på dig.

"Vent.. Tror du jeg vil kysse dig hvis jeg er forelsket i Selena, og Scot vil være så venlig overfor dig?" Siger Justin forvirret.

"Nej.. Det ved jeg ikke.." Siger du kort.

***************

Håber i kunne lide den, forsætter med Kapitel 4 om lidt.

Kom endelig med forslag.

Justin Bieber - Ordinary girl - Dansk.Where stories live. Discover now