Justins tanker
Jeg fatter det ikke, jeg troede stadigvæk hun elskede mig.. Vent måske gør hun.. Men at hun ikke vil..
Jenny og mig kører ikke så godt lige nu, jeg elsker Jenny, men jeg elsker også hende.
Dine tanker
Hvorfor skal Justin gøre det hele så kompliceret!
Jeg har intet imod at vi er venner, men det er tydeligt, at det ikke dr muligt!
Vi kan ikke være sammen, han skal giftes, han havde 7måneder til at kontakte mig i!
Du sidder og kigger på Facebook, intet spændende.
Biiib.
Hey!
Elsker du mig?
Eller tror du vi nogensinde kan have en chance sammen igen?
- Justin.
Du sukker, gid han kunne lade dig være.
Heey Justin.
Om jeg elsker dig eller ej, gør ikke nogen forskel.
Fordi jeg vil ikke være sammen med dig!
Vi kan ikke være sammen.
Du havde 7 måneder til at kontakte mig i, give mig det mindste tegn, men intet!
Først når du skal giftes!
Beklager Justin, vi skal IKKE være sammen, sådan er det nødt til at være.
Husk der var en grund til at du slog op med mig!
Hvis du elsker mig så lad mig gå.
Dig og Jenny er gode sammen, og jeg skal ikke være sammen med en som kysser en anden pige når han skal giftes, selvom den pige var mig!
Jenny kunne lige så godt være mig, men det er det heldigvis ikke.
Jeg håber Jenny tilgiver dig, men jeg forstår hvis hun ikke gør.
Xx ***
Du kigger på Facebook, du har en venneanmodning fra.. Steve.
Du accepterer den.
Hey Steve! :)
Vi fik vist aldrig hinandens numre.. Ellers ville jeg havde kontaktet dig. :)
Xx ***
Du smiler.
Biiib.
Jeg ved jeg havde tid.
Jeg elsker Jenny, men jeg elsker også dig!
Hvis tingene var anderledes ville vi så have en chance?
- Justin.
Du kan det være nok!
Hvis du ikke skulle giftes, hvis du var single, jeg var single og det faktum at vi ikke diskutere 24/7.. Men sådan er det ikke, vi kan være venner.. Men IKKE mere.
Kan du for en gangs skyld lytte til mig?
Du siger du elsker mig, men hvis du gør så lad mig gå!
Xx ***
Steve har svaret dig.
Heey smukke!
Haha.. Samme her! ;)
Men jeg vil gerne se dig igen.
Hvad med imorgen aften?
XXX Steve.
Du smiler!
Rigtig gerne!
Hvorhenne? xD
Bank, bank.
Du går hen og åbner døren.
Du stivner.
"Justin?" Siger du overrasket. "Hvis du så meget som prøver på noget.." Siger du alvorligt.
Justin kigger bare på dig "Jeg kan ikke lade dig gå igen!"
"Det er ikke et valg du får, det er noget du må acceptere!" Svarer du.
Justin sukker "Okay.. Så sig du ikke elsker mig!"
"Justin det kan jeg ikke.." Siger du.
"Men hvad er problemet så?" Siger Justin.
"Problemet er at du skal giftes og at du kysser en anden pige end din brud!" Svarer du.,
Justin sukker "Bare sig du ikke elsker mig så går jeg!"
"Det kan jeg ikke.. For det gør jeg! Men vi skal IKKE være sammen.
Det var din beslutning." Siger du.
"Så du elsker mig men vil ikke være sammen med mig?" Spørger Justin.
Du nikker.
Justin kysser dig, men du skubber ham væk, men denne gang lytter Justin ikke.
Justin kysser dig igen, du forsøger at få ham væk, men han kysser dig bare igen "Justin stop!" Siger du vredt.
Justin kysser dig op af væggen, du kan ikke slippe væk, selvom du prøver.
"Hvis du tror det her ændre noget så.." Siger du.
Men Justin kysser dig igen.
"Justin jeg elsker dig IKKE!" Siger du vredt. "Er du så glad?"
"Fat dog når jeg siger stop! Du er ikke min kæreste og det bliver du ikke!" Siger du.
"Undskyld jeg troede.." Siger Justin.
"Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad su troede, vi er IKKE kærester, og venner skal du ikke regne med!
Ja du skal være heldig hvis jeg gider komme til dit bryllup efter det her!" Siger du vredt.
Du skubber Justin ud af døren, og låser døren.
Du kigger på din computer igen.
Hvad med at jeg henter dig imorgen kl. 19? :)
"Årh Steve!" Smiler du lidt.
Han er da i det mindste sødere end Justin.
Justins tanker
Hun elsker mig, men vil ikke være sammen med mig og du hader hun mig mere end nogensinde!
Dine tanker
Jeg vil ikke være sammen med Justin.. Jo hvis tingene var anderledes, men det er det ikke.. Og han lytter ikke på mig!
Du ringer til Selena og fortæller hende det hele fra tidligere men også det gode med Steve.
"Glem Justin søde! Det var ikke okay det han gjorde.. Men du elsker ham jo og omvendt!
Men det er da godt du fungerer med Steve, men dig og Justin er vel ikke udelukket for altid?" Spørger Selena.
"Jeg ved ikke med mig og Justin, måske er det ikke udelukket.
Men lige nu er det ikke muligt.
Vi ses til bryllupet.. Ja jeg tager med!" Ler du.
"Okay vi ses, det er jo allerede på fredag, vi ses søde!" Siger Selena sødt.
"Vi ses!" Siger du glad.
**************
YOU ARE READING
Justin Bieber - Ordinary girl - Dansk.
FanfictionMine Justin Bieber imagine handler om hvordan Stella, en helt normal pige, møder Justin Bieber, mon det ender godt? Skriv en kommetar om hvad du syntes.