### Til fest med Jessie. ###
"Jeg er glad for at du kom! Vi har ikke set hinanden in like for ever" Ler Jessie.
Du griner "Ja det er længe siden, men det ændre ikke på at vi er gode venner!"
Dig og Jessie danser hele natten og har det sjovt, og i får et par drinks.
Du sender en besked til din mor.
Hey mor!
Ved ikke lige hvornår jeg tager hjem men sover måske ved Jessie.
Bare så jeg ikke bliver efterlyst igen :P
Xx ***
Biiiib.
Du troede det ville være fra din mor men det er fra Justin, du havde ikke tænkt på ham hele aften så du vælger at vente med at åbne beskeden.
"Hey Jessie vil du med ud og danse igen?" Ler du.
"Klart!" Svarer Jessie og tager din hånd og i danser.
### Næste morgen ###
Du vågner op hjemme ved dig selv, du kigger på din mobil, du læser en besked fra Jessie.
Vi tog hjem kl. 4 i nat, så lagde dig hjem i seng, og tog hjem.
Det var hyggeligt at ses igen!
Du smiler og svarer Jessie.
Du kigger på din mobil, du gider ikke men åbner alligevel beskeden fra Justin.
Det er ikke min mening at vi ikke skal være sammen, jeg vil bare ikke såre dig igen.
Jeg elsker dig, men jeg kan ikke være sammen med dig når jeg sårer dig.
Ærlig talt tror jeg det er bedst for dig.
- Justin
Du sukker.
Hør her, alle forhold har problemer.
Så længe vi elsker hinanden.
Jeg har også såret dig..
Jeg gider ikke diskutere det mere.
Jeg gider ikke kæmpe for det længere.
Din beslutning er din beslutning og jeg vil ikke forsøge at ændre den.
Så længere er det vel ikke.
Det knuser mit hjerte, men det ser ud til at det er bedst sådan, vi er begge to enige nu.
Farvel Justin.
Xx ***
Du sukker.
Dine tanker
Er det slut nu?
Altså virkelig.. Det tror jeg.
Måske er det bedst, det håber jeg.
Jeg elsker Justin, Justin elsker mig, men vi skal vist ikke være sammen.
Vi finder nok en vi bedre kan med senere i livet.
Biiiib.
Hey smukke!
Du kan komme om 2timer?
Eller skal jeg komme hen til dig?
Selena
YOU ARE READING
Justin Bieber - Ordinary girl - Dansk.
FanfictionMine Justin Bieber imagine handler om hvordan Stella, en helt normal pige, møder Justin Bieber, mon det ender godt? Skriv en kommetar om hvad du syntes.