"Søde, det er dig jeg elsker... Ja jeg holder af Selena.. Men det er kun dig jeg elsker." Siger Justin kærligt.
Du svarer ikke, dit hjerte siger du skal tro på Justin, men du er ikke sikker.
"Søde?" Spørger Justin.
Du kigger på justin "Undskyld.. Men du har ikke engang kendt mig i 24timer." Siger du stille.
Tårerne presser på.
Justin lægger en arm om dig "Det kommer ikke an på hvor længe jeg har endt dig.. Jeg elsker dig, du er den eneste pige for mig, jeg kan ikke forestille mig at være sammen med anden pige end dig." Svarer Justin og kysser dig på munden, du kysser tilbage.
Din mobil ringer igen.
"Selena?" Spørger Justin.
Du ryster på hovedet, du kender ikke nummeret.
"Hej det er ....." Siger du nervøst.
Det er stille.
"Hallo?" Siger du.
"Hej det er Miley, undskyld jeg bare ringer, så et billede at dig og Justin på MTV channel, vil bare sige tillykke." Svarer Miley glad.
Du er lidt forvirret, to kendte udover Justin, kontakter dig på under to(2) timer, vildt!
"Tak, men hvordan ved alle pludselig hvad jeg hedder, min twitter og mit nummer?" Ler du.
Miley griner "Folk ringer til medierne, også ved verden pludselig hvem du er!"
Du griner.
"Jeg er nødt til at løbe men du kan altid ringe."
"Mange tak og ilm." Siger du glad.
Justin ser spørgende på dig mens du koder Mileys og Selenas nummer ind i din mobil.
"Miley." Svarer du helt normalt.
Justin nikker og smiler.
"Bliver du her, eller?" Spørger Justin nervøst.
Du løfter hovedet fra mobilen og lægger den i tasken.
"Hvis du vil havde jeg bliver så bliver, hvis du ikke vil så går jeg hjem!" Svarer du mystisk.
Justin nikker "Selvfølgelig vil jeg have at du bliver!" Svarer Justin.
Justin kysser dig, han lægger dig ned, uden at afbryde kysset.
Bank, bank, bank.
I trækker jer fra hinanden og sætter jer op, "Kom ind." Siger Justin.
"Justin du har besøg.. Øhm skal jeg bare lukke hende ind?" Spørger Scot og kigger nervøst på Justin og dig.
Justin nikker.
Kort efter kommer Selena ind og døren.
"Hej." Siger du.
"Gud hej." Svarer Selena glad, og går hen og giver dig et kram.
"Hvad laver du her?" Spørger Justin.
Selena trækker på skuldrene.
"Ville bare være sikker på at i er okay.. Er i det?" Spørger Selena nervøst.
Du nikker glad.
Justin nikker stille.
"Kan jeg tale med dig alene Selena?" Spørger Justin.
"Øh.. Klart!" Svarer Selena forvirret.
Selena og Justin går.
Din mobil ringer, det er Selena, du skulle til at sige noget men du kunne hører Selena og Justin snakke.
"Hvorfor ringede du til hende?" Spørger Justin.
"Hun fortjener at hører sandheden!" Svarer Selena.
"Og den får hun fra dig?" Svarede Justin grinagtigt.
"Det ved jeg ikke... Fortalte du hende det måske, for jeg gjorde ikke." Svarer Selena stille.
"Nej jeg fortalte hende ikke at da vi skrev sammen havde jeg skrevet at jeg elsker dig!" Svarer Justin.
"Der ser du, syntes hun fortjener bedre!" Siger Selena irriteret.
"Det var før, elsker hende, men holder af dig." Siger Justin.
"Uanset hvad du siger, fortjener hun bedre, og du burde have sagt det til hende!" Siger Selena.
Du begynder at græde, slukker opkaldet, finder din taske på gulvet, tjekker om du har det hele, det har du, putter mobilen i tasken.
Du løber ud af hotellet.
Du kigger på din mobil, Selena har ringet, du ringer hende op.
"Hej Selena, det er ....." Du græder.
"Søde, undskyld jeg syntes du var nødt til at hører sandheden!" Svarer Selena.
"Jeg hørte kun til da du sagde "Uanset hvad du siger, fortjener hun bedre, og du burde have sagt det til hende!" ,Troede kun i havde skrevet om at i skulle komme sammen igen." Siger du trist.
Selena sukker. "Er du sur på mig?"
"Nej, du viste mig sandheden, hvis du elsker Justin stadigvæk, er det fint hvis i er sammen." Svarer du grædende.
"Måske kan dig og Justin løse det?" Spørger Selena.
"Måske, men han kunne godt have sagt det, så havde det været okay nu" Svarer du.
"Justin spørger efter dig, siger jeg ikke ved det, okay?" Spørger Selena sødt.
"Tak søde, vi ses." Svarer du.
"Så lidt, vi ses." Svarer Selena.
Justin ringer, efter opkaldet med Selena er slut, du tager den.
"Justin.." Siger du.
***********
Håber i kunne lide den.
ESTÁS LEYENDO
Justin Bieber - Ordinary girl - Dansk.
FanficMine Justin Bieber imagine handler om hvordan Stella, en helt normal pige, møder Justin Bieber, mon det ender godt? Skriv en kommetar om hvad du syntes.