c o l d
h e a r t e dDa timen endelig var ferdig gikk jeg videre mot min neste time. Jeg var på vei mot gymgarderoben da jeg ble stoppet av en gjeng med jenter. Ikke hvilke som helst jenter, den typen jenter som går rundt med ti tonn sminke og dyre designervesker.
«Hvem er det?» hvisket den ene jenta til en av de andre. «Hvem er du?» spurte den mest jålete av jentene i mens hun tygget hardt på en tyggis. Ikke nok med det så hadde hun utrolig lys og pipete stemme. «Maya Woods» svarte jeg uinteressert. «Du er så pen, du mååå bare sitte med oss i kantinen» sa jenta med tyggegummien. «Ja, for jeg har sykt lyst til å sitte å snakke om hvor kjekke alle guttene er, og om hvor viktig det er å ta vare på neglene sine så de ikke blir stygge eller knekker» sa jeg sarkastisk og himlet med øynene. Jentene så på meg sjokkert. «Kom jenter vi går!» sa tyggegummi jenta og kastet på det blonde håret sitt da hun snudde seg for å gå.
Jeg hørte noen le bak meg så jeg snudde meg rund og så en gutt stå lent mot en av skapdørene. «Hva glor du på? Har du ikke noe bedre å gjøre?» spurte jeg ham surt. Han ignorerte spørsmålet mitt og strakte ut hånden for å hilse. «Isaac Perez» sa han.
«Maya Woods».
Isaac hadde brunt hår, bortsett fra en blå stripe.
«Isaac!» var det en stemme som ropte lengre nede i gangen. «Aaron, mahh dude!» Ropte Isaac. Da gutten Isaac ropte på kom bort til oss gjorde de en slags handshake. Aaron hadde svart hår med en rød stripe, akkurat som Isaac.
De stod og snakket en liten stund før Aaron la merke til meg. «Isaac, skal du ikke introdusere meg for henne?» spurte han. «Maya, dette er Aaron Drew og Aaron, dette er Maya Woods» sa Isaac. «Ny her?» spurte Aaron. «Nei, det er bare første gang du noen gang ser meg fordi jeg har skulket alle de andre timene mine» fortalte jeg ham. Både Isaac og Aaron ga meg et 'wtf blikk'. «Ja, jeg er ny her» sa jeg og himlet med øynene, oppgitt over at de ikke tok den lille joken min.«Hva har du nå?» spurte Isaac meg.
«Gym»
«Da har du gym med hele gjengen» sa Aaron imens han nesten hoppet opp og ned av glede. Jeg så rart på ham og spurte, «hvem er gjengen?» «Bare vent og se, du kommer til å elske dem» svarte Isaac.
-
«Felix, Felix, møt den nye bestevennen vår!» ropte Aaron entusiastisk da vi kom til gymsalen.
«Maya?»
«Felix?»
Isaac og Aaron var venn med Felix, det betød at Alexander var med i den lille gjengen deres. Vi stod og snakket en liten stund, det var fortsatt fem minutter til timen startet. Jeg fikk vite at guttene i gjengen hadde hver sin farge og hadde farget en stripe av håret den fargen. Isaac hadde blå, Aaron hadde rød, Felix hadde grønn og Alexander hadde en svart stripe i det ellers brune håret
Plutselig kom den en jente joggende mot oss.
«Felix, er dette henne?» spurte hun. «Ja, Maya dette er tvillingsøsteren min Leah» fortalte han. «Hei, hyggelig å møte deg» sa hun blidt. Jeg og Leah stod å snakket sammen en liten stund før døren til gymsalen ble åpnet og det kom noen inn, jeg regnet bare med at det var gymlæreren.Men der tok jeg virkelig feil.
Da jeg snudde meg rundt fikk jeg sjokk.«Deg igjen?!»
YOU ARE READING
Cold Hearted (PAUSE)
Teen FictionMaya Woods, en bad girl Alexander Walker, en bad boy Eller? Maya Woods, en helt alminnelig jente Alexander Walker, en helt alminnelig gutt «I think putting labels on people is just an easy way of marketing something you don't understand" ...