Amacı olan kadın

57 8 0
                                    

Kaç erkek okuyacak merak ediyorum..
Sevgili Herkes!!!!!
Baştan söyleyim, listesinden çıkarmak isteyenler hiç beklemesin, zira çok ahlaklı insanlarızdır bizler. Kız kısmısı da edepli olmalı öyle değil mi? DEĞİL!! Şimdi ben bir insanım, sadece bir insan; Eğitimci filan değilim ama KADINIM. Hem de öyle bi kadınım ki sizlere kadınlık hallerinden bahsedeceğim.. Üstelik küfredeceğim! Ben küfretmenin erkek(!)lerin tekelinde olmadığını herkese göstereceğim! Ha tabi erkeklerden yardım alacağım bu konuda. Zira benim cinsel organım bu işler için uygun değil. BEN diye konuşan KADIN cinsi, SEN olarak sözü edilense ERKEK olacak.
Şimdi, ister oku, ister okuma, ister listenden çıkar, ister kına!!!
Fotoğraflarda görmüş olduklarınızı biraz açarak işe başlayacağım! (Ahh, pardon 'açmak' fiilini kullandım ama umarım bi kıpırdanmaya sebep olmamışımdır)
Sen utanmıyor ve vücudunun her köşesiyle övünüyorsun ya, ha işte ben de biraz kendimden söz edeceğim! Her ay kanamam oluyor biliyor musun? Halk arasında 'adet', biraz entelektüel haliyle 'regl' diyoruz buna.
Sol baştan fotoğrafı açıklarsam; 1.si başlangıç ve son günler için kullanılıyor, 2.si daha yoğun zamanlarda ve 3.sü ise gece için. Yatağa yorgana çıkmasın diye, ayıp olur çünkü.. Her ay bunlara para da veriyorum, pamuk yüzeyler biraz daha pahalı ama şart, zira günlerce bi çocuk beziyle dolaşmak cildi tahriş ediyor, anlarsın ya! Bir de ağrı oluyor ki, tırmala duvarları; Hani Allah sana verse bir kerecik, salya sümük karı(!) gibi ağlarsın. Niye oluyor bu biliyor musun? Doğurmak için! Sen (istersen birkaç arkadaşını da al yanına) bana tecavüz ettiğinde, ben senin çocuğunu doğurabileyim ve devlet de buna sahip çıksın diye kanıyorum her ay!
Diğer fotoğraf gördüğün gibi istenmeyen tüylerden kurtulmak için. Senin erkeklik olarak ortaya serdiğin, gömleğinin yakasından fışkırttığın, hatta yatağa banyoya oraya buraya döktüğün kılların, bizde farklı oluyor tabi. Cımbız, ağda, makine, paran varsa ağdacı ya da ileri teknoloji epilasyon beni kezban olmaktan kurtaran çözüm yolları.
Sen kıllarını kahraman olarak sergile, ben onlardan utanmalıyım. Hem mazallah, ne zaman tecavüze uğrayacağım belli mi? Temiz olmalıyım.
Ha diğer fotoğraf mı? Senin bahçende yetişse spermlerinle sulayabileceğin bir ağaç; Ama Türkiye'de yetişmiyor. O yüzden sen fotoğrafa bakarak mastürbasyonuna başlayabilirsin.
Biraz önce ne yaptım biliyor musun? Beyaz bir t-shirt giydim ve sütyen takmadan çamaşır asmak için balkona çıktım. Ağzımda da bi sakız. Karşıda olsaydın 'vay orospu, balkona nasıl çıkmış' derdin; Derdin çünkü sen de az pezevenk değilsin. Sen hiç çekinmeden öyle koca göbeğinle üstsüz olarak balkonda oturabiliyorsun, boxerınla dolaşabiliyorsun; Ben sütyen takmamışım kime ne?
Ha bi de ulu orta çükünü kaşıyabilme özgürlüğüne hayranım! Ya da mesela otobüste filan birilerine dayayıp soğuk terler dökebilme cesaretine. İyi ki çükün var, yoksa ne yapardın? Çok fonksiyonlu bir şey olmalı ki kavga ederken bile dövmekten değil, ondan bahsediyorsun. Bi de anana, bacına sövülünce o erkek kesilmelerin yok mu? of off! Çok da hassas bir organ kıyamam.
Mesela mini etekten filan etkileniyor, bildiğin penyeye duyarlı. Çok da konsantre, su katınca büyüyen eşyalar gibi..
Toplumca kutsanmış bir organa sahip olsam ben de senin gibi olurdum herhalde. Suç sende değil, seni at sırtında dolaştırıp, erkek oluşunu düğün-dernekle kutlayanlarda! Büyüdün, erkek oldun hoppa yandan yandan. Hadi şimdi istediğine tecavüz et, hakkın bu senin oğlum, erkek oldun sen, yürü be koçum, daha keraneye gidicez seninle. Tecavüz ayrı o ayrı aslan parçası!
Karın mı? ha istersen ona da tecavüz edebilirsin, kim ne diyebilir senin MALIN o! Çükün var senin, bulduğun her deliğe sokabilirsin; eşek, damacana, köpek ne bileyim cansız manken bile olur.. Biz ATAERKİL toplum olarak senin her zaman arkandayız. İktidar da erkek oğlum naber? Sen istediğini yap, yasalarla da koruruz seni..!
Prezervatifini filan çekinmeden al, biz hala orkidlerimizi 3 poşete koyalım görünmesin diye. Sen erkekliğe adım attığında altın taksınlar sana, biz kadınlığa adım attığımızda köşe bucak saklanalım. Yok öyle dava! Kızım regl olmaya başladığında düğün yapacağım ona, babası da orkid ve majezik dağıtacak. Kıımız kadınlığa adım attı diye cümle aleme duyuracağım. At sırtında dolaştırıp kendinden utanmaması gerektiğini öğreteceğim ona. Yerlere balgam atacak örneğin! İstediği yerini kaşıyabilecek, küfredecek, UTANMAYACAK ama.
KADINLIĞINDAN, KADIN olmaktan utanmayacak.
Erkek (!) olsaydım çok utanırdım ben. Kadınlar harekete geçsin, sessiz kalmasın değil! Asıl erkekler harekete geçsin, hemcinslerinin yaptıklarını, 'ama her erkek aynı değil ki' soyutlamasıyla meşrulaştırmasın.. Eğer sen bu olanlara sessiz kalacak, sadece 'lanet olsun' diyeceksen, sen de o erkeklerden birisin. Sen de tecavüzcüsün, sen de katilsin, sen de kızına tecavüz edip çocuğunu doğurtturansın!!🌹🦉

FeminizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin