6. Rész

193 35 3
                                    

Sziasztok! Itt lenne az új rész és hát önvédelemből, no meg Yugyeom védelmében...annyira nem részleteztem mindent, de egy lépéssel közelebb kerültünk a fici végéhez. Remélem tetszeni fog és nem okoz csalodást senkinek sem a rész!

Kellemes olvasást! 

Jaebum pov.

Ahogy Mark berohant a szobába, elöntött egy kicsit a bűntudat. Volt, amikor előlem futott el és fáj erre visszagondolni. Sosem akartam bántani, nem érdemelte meg... Most, most ismét én tehetek róla, hogy rosszul érzi magát. Tudtam, hogy nem szabadott volna összejönniük. Tudtam, de már akkor is én üldöztem el, az, hogy pont Yugyeomnál talált menedékre, minden csak nem szerencse ­– Szerinted Yugyeom most mit fog csinálni? – fordulok párom felé, aki elgondolkodva néz a plafonra, hozzám bújva. Őt is bántja valami, de még a vitánk után sem mondta el, hogy mi nyomja a szívét.

- Nem tudom, de nem igazán volt magánál este, amikor visszajött. – fordul felém – Mark rettenetesen félt tőle, talán összevesztek?

- Mark nem az a veszekedős fajta. – simítok ki egy tincset gyönyörű szeméből. Hányszor reméltem, hogy ha felébredek Youngjae lesz ott. Most mégis távolabb érzem magam, mint akkor.

Percek telnek és egyre inkább át hallatszik a vékony falon Mark sírása. Megszakad a szívem és legszívesebben véget vetnék ennek, de amíg nem mondja ki a pánik szót, nem tehetek semmit – Miért nem szól? Miért hagyja? ­ránt ki gondolataimból Youngjae hangja. Hogy miért? Amiért én sem tettem soha.

- Mert szerelmes. – fordulok a plafon felé, elmerengve. Tudom, hogy Yugyeom is szereti, mégis ugyanúgy bánik vele, mint mással hacsak nem rosszabbul, hiszen teljesen magához láncolta. Eleinte tényleg azt hittem megváltozott, de Jackson halála óta rosszabb, mint eddig valaha. Mit tehetett Jackson, hogy ennyire képtelen elengedni a fiút? Mi történhetett, hogy így elveszítette önmagát? Még mindig magát hibáztatná a haláláért? Még csak köze sem volt hozzá... Yugyeom, annyian szeretnek, aggódnak érted. Mikor jössz rá végre, hogy nekünk fontos vagy? Hogy Markkal őszinte lehetnél, segítene...

- Li-liliom! – hallom meg Mark kétségbe esett hangját, ahogy sír és egyre többször mondja ki a pánikszót. Yugyeom mégis mit művelsz?

Ő segített volna...de talán már késő?

Mark pov.

Hiába kérem, hiába nem akarom, nem engedd el. Mellkasom szúr a levegőhiánytól, míg Yugyeom fejemet a párnába szorítja, így alig tudom akár a pánikszót is kinyögni és ahogy próbálkozok már abban sem vagyok biztos, hogy egyálalán jött-e ki hang a torkomon.

- Yugyeom, azonnal nyisd ki az ajtót! – hallom meg Jaebum hangját. Mérges, ő is mérges. Körülöttem mindenki mérges... Yugyeom öve a hátamon csattan újra és újra, testembe nyomul én pedig már nem látok a könnyeimtől – Mit művelsz? Engedd el! - hallom, ahogy betörik az ajtó, de már képtelen vagyok reagálni, szédülök, alig kapok levegőt és már csak azt veszem észre, ahogy Jaebum magához vonva betakar – Ne sírj! Nem lesz baj! Nyugodj meg! – puszil homlokomra, én pedig teljesen elvesztem a fényt. Csak a sötétséget látom már...

Ha szeretsz valakit, azt nem bántod...Yugyeom miért hazudtál?

Mad in Love 2 Season / YuMark / Határozatlan Ideig SzünetelWhere stories live. Discover now