Nem rész

179 25 5
                                    

Sokat gondolkodtam, hogy megosszam-e veletek ezt vagy sem, hisz jól tudom kevesebb embert érdekel az ilyen tartalom, mégis úgy érzem fontosabbak nekem az olvasóim annál, hogy ne tudjanak róla.

Egy ideje már nem igazán érzem azt az írással kapcsolatban, amit előtte. Ahogy pereg az idő sajnos én is változtam és nem mondanám, hogy ilyen szempontból jó irányba. Mindig csak a maximumra próbáltam koncertrálni, mindig tökéletest akartam írni, hibátlan és szépen megszerkesztve....viszont ennek az lett a következménye, hogy már nem élveztem az írást, már nem nyugtatott meg, már nem segített szembe nézni a világgal. Lassan már munkának éreztem, egy feladatnak, egy kötelező programnak és ezt nem akarom!
Amikor elkezdtem írni, zűrös volt az életem, a családom pár nap alatt hullott darabjaira, az iskola utolsó érettségizős évét jártam és ez sok volt. Sok volt és oda menekültem ahol mindig jobb volt: a fantáziámba és ezt eleinte csak a barátnőmmel, Wywwel osztottam meg, majd idővel veletek is. Az írás számomra inkább szolgált amolyan pihenésnek, amit az életem nem engedett meg.
Az, amikor láttam, hogy valaki csillagozta az írásom: minden örömmel a világban felért.
Én igazán szerettem és most is szeretek írni, viszont már kevésbbé érzem, hogy ezt szeretném.
Hogy miért? Mert lassan két hete nem aludtam, épp hogy túl vagyok egy vizsgán már jön is a következő. Amint lenne egy kis szabadidőm valaki természetes tesz ellene. Egész nap utazok, dolgozok és tudjatok mit? Nem, nem ez az, ami elveszi a kedvem tőle.
Nem tudom rá venni sem magam, mert amint fel tudnék tenni valamit, már a következőt várjátok, persze ez természetes és nem is baj, de amikor tényleg ennyit dolgozok vele - mert igényesen megírni, megszerkeszteni, lektorálni -, ami gyakran 4-5órát is igénybe vesz, akkor eléggé tud fájni egy-egy "kövit!" komment. Persze tudom, hogy ezt nem kellene magamra vennem, de amikor már nincs ami rá vegyen az írásra, azt hiszem nincs értelme folytatni.

Nem szeretném abba hagyni és nem is fogom, hisz még privátban is több könyvem előkészületben van, azonban nem fogok ennyit cécozni velük. Ez nem egy profiknak, vagy igazi íróknak készült felület, senki sem tökéletes. Nem akarom többé dátumokhoz kötni magam és az írásaimat, nem akarom többé azt érezni, hogy muszáj, nem akarom nyügnek vagy munkának érezni! Én csak írni akarok, a fantáziámban játszani és ezt megosztani veletek!
Remélem azért ezek után is lesz, aki velem marad!
Szeretlek titeket ❤

Mad in Love 2 Season / YuMark / Határozatlan Ideig SzünetelWhere stories live. Discover now