Sziasztok! Itt lenne az új rész és tudom, hogy rövid, de nem szerettelek volna tovább varatni titeket és minden benne van, amit megszerettem volna osztani ebben a részben.
Még nincs átnézve!
Kellemes olvasást! ❤Yugyeom pov.
- Te tetted! Ezzel nem segítesz magadon! Elengedted! Miért engedted el? Miért csinálod megint ezt? Neki fontos voltál, azt mondtad bizhat benned... - hallom, újra hallom Jackson hangját és, hogy végre tegyek ez ellen: egy újabb felest öntök le a torkomon - Ezzel nem változik semmi! Csak ártasz magadnak! - érzem, mintha kezemhez érne és átfut rajtam a halál hideg érintése.
- Nincs miért józannak lennem. - fordulok el, kiszurva a táskámból ki kandikáló fiolát...ez kell nekem!
- Yugyeom, kérlek! Ne tedd ezt magaddal! Ha másért nem is, legalább értem, az emlékemért tedd le! - látom magam előtt könnyes szemeit, de ez csak a képzeletem. A képzeletem, amit el akarok tüntetni és ehhez szükségem van a drogra.
- Érted? Téged már rég elveszítettelek, elhagytál! Itt hagytál egyedül a világban...Jackson, miért? Miért mentél el? - szurom karomba a napi adagom, bár azt sem bánnám, ha eltuloztam volna a mennyiséget - Megöltelek, miattam haltál meg! - csuszok le a kanapén zokogva és végre csend van...csend van, egyedül vagyok!
- Yugyeom, nyisd ki kérlek! Tudni akarom, hogy élsz még! - hallom meg Jaebum kiabálását, de ez is inkább olyan, mintha a fejemben szólna. A fejemben, hisz ő nem lehet itt, nem tudja hol vagyok, az a nap óta nem is láttam, sem őt, sem...sem mást - Yugyeom, kérlek! Kérlek mond, hogy jól vagy! Csak...csak szólalj meg, olyan régóta kereslek!
- Jaebum? - hajtom fáradtan homlokom az ajtónak - Jaebum tényleg te vagy az?
- Azt hiszed neki számítasz? Amióta vele voltál csak Markot féltette tőled, csak azért kereset, hogy őt lássa...nem akar látni, nem akarja tudni mi van veled... - hallom meg magam mögött Jackson mérges hangját.
- Hazudsz! Ő a barátom, ő ... - de nem tudom végig mondani.
- Ő nem kérdezte, hogy hova mész egy éve. Ő mondta, hogy nem érhetsz Markhoz!
- Ő szeret..ő a barátom... - ennyit suttogok magam elé, majd a sötétség át veszi felettem az irányítást.
YOU ARE READING
Mad in Love 2 Season / YuMark / Határozatlan Ideig Szünetel
FanfictionFrissités keddenként! Író: Tia Műfaj: Yaoi Páros: YuMark (Got7) Besorolás: +12; +16; +18 Tartalom: "Idővel próbált kedveskedni, de féltem. Sosem tudtam mikor borul el az agya és mikor támad fel benne újra az az éne, akitől félek..."