"Peki burada ne yapmak istersin?"dedi Baby.
"Ne gibi?"dedim.
"Çocuklarla ilgilenmen lazım."
"Şey ben küçüklüğümden beri makyaj yapmayı severim. Çocukların yüzlerini boyayabilirim."dedim. Kararsız bir sesle.
"Bu..."dedi Freddy sonra devam etti. "Güzel bir fikir. Zeki bir kız olmalısın."
___
Sabah olmuştu. Gece Baby çocukları mutlu etmek hakkında birkaç bilgi vermişti.
Çocukların tatlılara daima mutlu olduğunu defalarca anlattı.
Baby benim kardeşimdi ve ona güveniyordum.
Funtime Foxy onun en sevdiği arkadaşıydı. Ballorayıda çok seviyodu.
Ballora'nın farkı şuydu; o kadınsı tek kişiydi ve malesef kördü. Onu seviyordum iyi bir arkadaştı ve 20 yaşına birkaç ay önce girmişti.
Funtime foxy ise Mangle'in kardeşiydi. Mangle neden iki kafası olduğunu merak ediyordum. Ama sormanın zamanı değildi.
Funtime fredynin güvenliği öldürme ile ilgili sözü hâlâ aklımdaydı. Kafamda bir sürü soru vardı.
Yinede odaklanmam lazım. Yarın ilk defa sahneye çıkıcaktım. Acaba tanıdığım kişiler gelir mi?
Aşık olduğum çocuk Hary,
Matamatik ortağım Liz belkide küçük Cora...
Ailemi öyle çok özlemiştim ki. Ben fark etmemiştim ama ağlıyordum. Sadece sesler ile robotların göz yaşı yoktur.
Omzumda bir el hissettim. Bu o eldi, büyük siyah parmaklar.
Puppet, ilginç kız sesi ile "Daha kötülerini görmüştüm. Toy Bonnie ilk günü intihar etmeyi düşünmüştü. Sadece düşünmüştü çünkü intihar edemez. Ballora öncedende körmüş onun için pek birşey değişmemiş."dedi. Ve yanıma oturdu.
"Ailemi çok özlüyorum."dedim. Son kelimeyi uzatarak.
"Ah. Ben hiç özlemiyorum."dedi dalgın bir şekilde.
"Neden özlemiyorsun?"
"Kimseye söyleme, çünkü beni buraya terk edip çekip gidenler onlardı. Tam o an öldürüldüm. Onların yüzündendi." Sözleri nefret doluydu.
"Peki vücudumuzun kostümlerin içinde olduğunu biliyorum. Ama sen çok incesin oraya kimse sığmaz."
"Benim cesedim yok ruhum var. Tıpkı Golden Fredy gibi."dedi.
"GF'nin açılımı. O nerdeki?"dedim.
"İşte burdayım." dedi karanlık sesten sonra karşımızda beliren gözleri siyah ayı muhtemelen rüyalarımda peşimi bırakmayacaktı. Rüya görebilir miydim ki?
"Peki şey. Iııııı F. Fredy'nin anlatığı şey?"dedim.
"Ney?"dedi ikisi birden. Sonra Puppet. "Funtime Fredy delinin tekidir yani ne dediyse unut."
"Hayır Mari bilmesi lazım. Ben başlıyorum. Iı şeyyy. Biz insan eti ile besleniyoruz. Yoksa acı çekmeye başlıyoruz. Ve... Kontrolü kaybediyoruz."dedi Fredy. Ne?
"Ama ben kimseyi öldüremem." Dedim.
"Baby'nin kardeşisin ve hâlâ kimseyi öldüremem ayaklarına yatman beni şaşırttı. Üstelik sırtından çıkan metal bir kıskacın var."dedi GF.
"Buraya gelen herkezin ilk kelimeleri ben öldürmem, caani değilim, deliriyor muyum? Bide Funtime Fredy yaşasın demişti tabi o başka."dedi Puppet.
"Ama-"
"Ama ne? Sanki en fazla ne kadar dayanabilirsin ki?"dedi Gf sözümü keserek.
Tam o anda bazı sesler gelmeye başladı.
"Kapılar açılıyor Korde tek yapman gereken Fredy haraket edene kadar kadar hareket etmemek."dedi Puppet daha sonra odadaki sandığın içine girdi. Arkamı döndüğümde GF gitmişti bile bende depoya koştum. Baby'nin tam yanına geçtim bana biraz baktıktan sonra gözlerini kapattı. Tabi bende.
Gözlerimi Fredy'nin şarkısını duyana kadar açmadım. Beni ve diğerlerini taşımayı bitirmişlerdi.
Etrafımda bir sürü çocuk dizilmişti. Sonra masadan yüz boyalarını alıp tam karşımdaki kıza baktım.
Tişörtünde ki kelebek desenini gördüm ve kızın yüzüne bir kelebek çizmeye koyuldum. Kıza yaptığım şeyden sonra birçok çocuğada aynı şeyleri yaptım. Tabi Chica gelene kadar. Chicanın elindeki pizalara bakan çocuklar Chicanın etrafını sardı.
İlk günüm mükemmel geçmişti. Birkaç çocuğunda yüzünü boyadım ve kalan süreyi etrafı izleyerek geçirdim.
Baby ve Chica yemek dağıtıyordu. Bonny Fredy ve Toylar şarkı söylüyordu. Ballora ve Minerennalar arkalarında dans ediyordu. Puppet ve Funtime'lar çocuklara hediye dağıtıyor. BB balon dağıtıyor. Kalanlar ise bebelere -bebelere çünkü çocuklara yazınca garip geliyo ksjkdj- masal okuyordu.
Hepsini kalpleri çok temizdi. Umarım bu sözden asla pişman olmam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf ~ Kordella
ActionHaykırışlar sessizleşmiş, Günahlar birikmiş... Umutlar tükenmiş, Ahları çelişmiş... Çocukların gülüşleri suçlu, Kan akıttım ne mutlu...