5- Siyah boya

24 6 5
                                    

Pişmandım. Fark etmemiştim ama sırtımdan çıkan kıskaç adamı öldürmeye yetecek kadar derin bir yara açmıştı tam adamın sırtına. Bu görüntüyü bir çocuk görse kabuslarından asla çıkmazdı.

Kapıda beliren Ballora, Fredy, Baby, Foxy ve Funtime Fredy alkışlamaya başladı.

İlk düzgün gecemde güvenliği öldürmüştüm. Öyle pişmandım ki. Keşke hiç öldürülmemiş olmasaydım. Keşke hiç Liz'e matamatik ödevimi unuttum demeseydim. Keşke Puppet'i görmeye hiç gitmeseydim!

Ne yapmıştım ben? Adamın cansız bedeni karşımda duruyordu. Diğerleri alkışlamaya devam ediyordu. Omzumda hissettiğim el ile arkamı döndüm. Kahverengi ele baktım.

Fredy "İlk gün için mükemmeldi. Ki bizim için korkutman yeterliydi."dedi. Elini omzumdan çekti. Ağlamak istiyordum.

"Senle gurur duyuyoruz!"dedi Baby.

"Tek kelimeyle harikaydı!" Dedi F. Bonnie.

"Bon-bon'a katılıyorum."dedi Foxy.

"Mükemmelsin!"dedi Ballora. Ballora'nın bile beni tebrik etmesi bakış açımın aniden değişmesine sebep oldu. Belki gerçektende iyi bir şey yapmıştım. Zaten yapmam gerekiyordu yoksa kontrolümü kaybederdim. Ki bunu hiç mi hiç istemiyordum.

------

Ceseti gözlerimin önünde yemişlerdi ah bende yemiştim.
-Yazar kusmaya gider- Ne kadar istemesemde yemiştim. Zorundaydım.

Sabah yine aynı şeyi yaparken yani çocukların yüzlerini boyarken birini fark ettim.

Masada pizza yiyen Hary'di bu. Kahverengi saçlı, bal rengi gözleri ile gülüşüne aşık olduğum çocuktu bu!

Gerçektende yakışıklıydı. Yanında bir kız vardı. Kız etrafa burun kıvıra kıvara bakıyordu. Hary buna üzülmüş gibiydi. Kız sarı saçlarını eliyle oynarken sanırım tartışıyorlardı. Daha sonra onları duyabileceğim kadar yaklaştım(4 adım flan)

Kız"Ciddi misin? Beni getire getire bu aptal oyuncakların yanına mı getirdin? Bide sevgilim olacak!" Bu aptal oyuncaklar derken beni ve Puppet'ı işaret etmişti. Puppet bana sorarca bakıyordu. Aptal kız.

Hemen siyah yüz boyasını aldım kız arkası dönükken yüzünü karalamaya başladım. (Aslında bıyık çizmeyi istemiştim ama bana dönük değilken bıyık çizmek zor olurdu)

Kız kısa bir çığlık attı. Hary kahkağa atmaya başladı.

Bana döndüğünde kızı kulağına kadar boyamıştım. Bence o abartılı makyajdan daha iyiydi.

Kırmızı ruj, ten rengiyle alakalı olmayan fondeten. Kıp kırmızı olan allık. Olmazsa olmaz mavi göz makyajı.

Kız hemen kalktı "Ne yapıyosun sen ya! Şu halime bak!" Etraftaki insanların bakışı kıza döndü. Bir an şok yaşasalarda bir çocuğun gülüşü ile salon kahkağa ile dolup taştı.

Kız koşarak uzaklaştı. Hary bana şaşkınlıkla bakıyordu. Kalan robotlarda...

Hızlı yazdım bu sebepten yazım yanlışları olabilir.

Fnaf ~ KordellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin