Hary'nin eli ağzında bana bakarak kıkırdıyordu. Diğerlerinin gülmeleri bitmişti. Aslında şu anda o kızdan pek bir farkım yoktu ama yapmazsam kendimi iyi hissetmezdim.
Hary "Seni burda ilk defa görüyorum. Adın ne?" Kafamı çevirip elimle, yeni asılan posteri işaret ettim. Posterde benim elimde yüz boyası vardı ve altında Kordella yazıyordu.
"Ow Kordella posteri görmemişim. Seni birine benzetiyorum. Bu civarlarda bir kız kayboldu daha oldukça yeni. Boyu ortalama şu kadar."dedi bir eliyle burnuna elini tutarak.
"Koyu kahverengi gözleri kumral saçları olan bir kız. Onu hiç buralarda gördün mü?"dedi.
"Ne kadar şanssızım üstelik daha açılmamıştım bile."dedi bu cümlesi beni mutlu etmişti. Daha sonra yüzüme birden bire üzgün hava dalgası çarptı.
Ah ben ölmüştüm. Birdaha yaşamamak üzere ölmüştüm.
Ailem ne kadar endişelenmiştir. Öldüğüm için herşey Liz'in üstüne kalmıştır.
Ama yeni ailem tamda buradaydı. Ölmüştüm, daha doğrusu buradaki herkez gibi öldürülmüştüm.
Purple Guy tarafından. Her yerim tekrar nefret ile dolup taşarken aklımda tek bir soru vardı. Neden?
Herşeyi cevaplayabilecek tek soruydu bu.
Neden biz?
Neden etle besleniyoruz?
Neden bizi öldürdü?
İntikam almayı herkez istemiştir ama sanki burada bir yanlış vardı. İçimde kötü bir his vardı.
Oldukça kısaydı ama zar zor yazabildim SSOORRYY.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf ~ Kordella
ActionHaykırışlar sessizleşmiş, Günahlar birikmiş... Umutlar tükenmiş, Ahları çelişmiş... Çocukların gülüşleri suçlu, Kan akıttım ne mutlu...