Yaklaşık bir haftadır. Puppet'ın yanına gitmemiştim. Okuldan Liz ile pizacının önünden geçerken."Ahh nasıl unuturum? Matamatik ödevim dolapta kaldı!"dedim. Benden iyi oyuncu olurdu ha!.
"O kadar yolu tekrar yürüyemem valla!" Dedi Liz oflayarak.
"Tamam sen git ben gelirim."dedim.
"Tamam. Hızlı ol. Ödev yarına."dedi. Ve yürümeye başladı. Beni göremeyeceği kadar uzaklaşınca kapıya yöneldim.
Puppet buraya bir daha gelmememi söylemişti. Ama kafamda bir sürü soru vardı. Ve içeri girmessem garanti rahat uyuyamazdım.
Kapıyı açtım. Robotlar bu saate yoktu. Sadece pizza yiyen birkaç kişi dışında insanda yoktu.
Birden depoya inen merdivenlerde bir gölge gördüm. Bu sanırım Freddy'nin gölgesiydi. Gölge yaklaşıyordu. Sonunda gölgenin sahibini görmüştüm.
Bu Freddy değildi ama bir ayıydı. Sanırım yeniydi. Elini gel anlamda salkadı. Oraya gittim. Ayıyı iyice süzdüm. Ben ona bakarken kapıyı kapattı. Ve eli kafasına gitti. Kafasını çıkarttı. Bu mor bir adamdı. Belinden bir bıçak çıkardı. Ben kaçmaya ne kadar çalışsamda başarılı olamadım. Adam bıçağı başta sırtıma sonra boğazıma sapladı. Acı içinde merdivenlerden yuvarlandım. Vucudum sıcak kan ile kaplanırken gözlerim kapandı...
9 saat sonra:
Kulağıma yankılı bir şekilde sesler geliyordu.
"Sizce iyi birisimidir?"dedi melodik bir kadın sesi.
"İyi birisi olup olmadığını bırakında sizce ilk gününde güvenliği öldürebilecek mi?"dedi robotik bir erkek sesi.
"Bence ilk gününde öldüremez diğer günleri bilmem ama."dedi bu ses sinir bozucuydu.
"Kaç yaşında dersiniz?"dedi bir kız sesi. Bu kızın sesi çok cırtlaktı.
"16 yaşında var mıdır?"dedi ilk duyduğum melodik kadın sesi.
O anda biraz hareket ettim.
"Sanırım uyanıyor!"dedi daha önce hiç duymadığım bir kız sesi.
Gözlerimi açtım. Kafamda dikilen bir çok kişi vardı. Baloon Boy
"Merhaba!"dedi bir elini kaldırarak. Sinir bozucu ses onundu.Çığlık attım. Ellerim ağzıma gitti.Bir dakika ELLERİM! Beyazdı ve büyük parmaklarım vardı bazı kısımlarda... bu bir robotun eliydi!
Çığlık attığımda sırtımdan metal bir kıskaç çıktı.
"Baby seninkinden değilmi?"dedi toy Chica.
"Kardeşin olabilir mi?"dedi funtime foxy. Baby elini bana uzattı. Elini tutup doğruldum.
"Ölüm günün kutlu olsun kardeşim." dedi Baby "ah tanıştırmadım bunlar Toy Chica, Ballon Boy kısaca bb de, Fredy, Foxy, Minirennalar, Funtime fredy, funtime foxy, Ballora, Marionette yada Puppet diyebilirsin, Freddy'nin elindeki Bonbon, Gf , Sprıngtrap, Mangle, Oldlar, Toy Fredy, Toy Bonnie, Bonnie, Chica, Bidybaplar ve ben baby. Senin adın ise Kordella." Dedi bunların hepsini bir nefeste söylemişti. Aklımda deli sorular vardı.
"Kordella?"dedim gözlerimi kısarak.
"Bu senin adın. Yunanca kurdele demek. Ve her tarafında kurdelelerin var. Çocuklar seni çok sevecek."dedi Mangle.
"Peki bana ne oldu?"
"Öldün. Purple Guy tarafından öldürüldün daha doğrusu. Bizde vücudunu bu robotun içine koyduk. Bu sayede yaşama dönebilecektin."dedi Fredy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf ~ Kordella
AcţiuneHaykırışlar sessizleşmiş, Günahlar birikmiş... Umutlar tükenmiş, Ahları çelişmiş... Çocukların gülüşleri suçlu, Kan akıttım ne mutlu...