Derin bir nefes aldim , bu temiz havayi iliklerime kadar hissetmek ister gibi nefes aldim , suan hayatimin en son dakikalarini yasiyormuscasina yagan yagmur sonrasi toprak kokusunu cigerlerime doldurdum.Bu tazeleyici koku insani çok iyi hissettiriyordu , hiç olmadigi kadar huzurlu. Etrafimdaki herkes bir kosusturma içerisindeydi , kiminin arabasi çekiliyordu , kimiyse yetismesi gereken bir isi ya da randevüsü vardi, kim bilir. Benimse yürüdügüm dakikalar hayatimda kendime ayirdigim tek dakikalardi , yasadiklarimi sindirebilmem icin sadece birkaç dakikam vardi. Bu dakikalari hergün iple çekiyordum ve çabuk gelmesi için bütün islerimi çabuk halletmeye çalisiyordum ama bu çalismalarim çogunlukla hüsranla sonuç buluyor çünkü oldukça sakar bir yapim var. Karsidan karsiya geçmek için isiklarda bekliyordum etraf oldukça kalabalikti ve insanlar isiklari beklemeden harakete geçtikleri için etrafta sürekli korna sesleri ve küfürler duyuluyordu , yayalar için yesil yaninca harakete geçtim tabi yürürken yagmurun yagmasiyla olusan küçük göletlere basmayi unutmadim , o küçük su birikintilerine bastiktan sonra olusan dalgalar çok hos ve tatli görünüyordu. Duraga ulastigimda otobüsün durakta oldugunu gördügümde üzüldüm oysa ben biraz daha bu güzel havayi solumak istiyordum ama eve geç kalmamaliydim yoksa sonuçlari canimi yakardi. otobüse bindigimde yine her zaman ki gibi bostu sanirim bu issiz bir yerde oturmanin getirdigi tek lütuftu.
Otobüsün arka tarafina dogru ilerleyip camin yanina deilde koridor tarafina oturdum çünkü cam kenarina oturunca garip bir sekilde midem bulaniyordu ve bir kaç saat kendime gelemiyordum.
Otobüs yaklasik 6-7 dakika sonra inecegim duradga ulasti , keske biraz daha uzun sürseydi o zaman eve gitme zamani biraz daha uzamis olurdu. Oturdugum yer issiz olmanin yaninda temiz bir yerdi enazindan etrafata kafasi güzel insanlar dolasmiyordu , bir gece kondu mahallesine göre bile oldukça sessizdi ve korkutucu , etrafi bir tek evimin yanindaki titrek sokak lambasi aydinlatiyordu. Evin önüne geldigimde isik yaniyordu ve bu iyiye isaret deildi hemde hiç.
Iceri girdigimde üvey babami kanepenin üstünde yari sizmis bir biçimde buldum ama kapini kapanma sesiyle kafasini kaldirip beni gördü " ooooo öykü hanim nasil oldu da tesrif edebildiniz efendim" diye yapmacik bir sekilde konustu " ö öz özür di dilerim " diye kekeliyerek konustum , lanet olsun korktugumu bu adama belli etmek istemiyordum " neden özür diliyorsun canim ne gerek var " diyerek ayagi kalti ve yine ses tonu alayci çikmisti , bana dogru yaklastigini ayaklarinda görebiliyordum yüzüne bakmayi sevmiyordum çok itici ve korkutucuydu , sonunda iki adim ilerimde durdu ve " konussana lagn!!!!" diyerek tokat atti. Tokatin etkisiyle agzimdan bir ciglik kaçti ama bu onu daha çok sinirlendirmekten baska bir ise yaramadi " sana diyorum küçük sürtük konus!!" diye kükreyip yine tokat atti ama bu seferkine hazirlikliydim ve sadece benim duyacagim sekilde aciyla inledim. Bir sonraki tokat çok sert geldigi için dengemi saglayamadim ve yere düstüm " kalk lan ayaga kalk !!" desede kalkmadim ve tekmelemeye basladi , yüzüme bir sey.olmasini istemiyordum o zaman insanlar bana aciyarak bakiyordu ve bende bunu istemiyordum. Kollarimi yüzüme siper ettim ve yerde cenin pozisyonunu aldim , pis hayvan çok güçlüydü ve vurdugu heryerin moraracagini biliyordum. 5-10 dakika sonra hirsini almis olacak ki tekmeler ve küfürler kesildi " kalk yemek hazirla açliktan öldüm " diye söyledi haraket etmeye çalistim ama heryerim agriyordu ve saniroim hala gitmemisti çünkü saçlarimda büyük bir aciyla inledim , çiglik atamadim çünkü konusmaya bile halim yoktu. Saçlarimdan çekerek ayaga kaldirdi ve mutfaga dogru itekledi , itmenin etkisiyle mutfaga dogru savruldum aslinda o kadar güçlü itmemisti ama zayif bedenim bu hareketi bile çok güçlü algiliyordu.
Tepsiye makarna tabagini ,yogurdu , bardak , su sürahisi ve catal bicagi koyup iceri tasidim, tepsi çok agirdi ama dökersem daha çok aci çekecegim icin dayandim. Tepsiyi harunun önüne koydum ve ayakta beklemeye basladim eger beklemessem yine bagirip çagirmaya basliyordu çünkü. Yemegini bitirdikten sonra tepsiyi itekledi "beçete getir" diye aksi bir tonda emir verdi , ne kadar yerine getirmek istemesemde yapmak zorumdaydim kendi iyiligim için.
Mutfakta bulasiklari yikayip etrafi topladiktan sonra tam odama geçiyordum ki içerden seslendi " gel buraya" diye. Sinirlenmemek ve sesimi kontrol altinda tutmak için kolumu cimcikledim ve yanina gittim " hani para öykü hanim !!!" diyerek sinirli bir tonda konustuuktan sonra avucunu ver bakalim manasinda açti , yagmurlugumun cebinden 700 lirayi çikarip avcuna biraktim , parayi saydiktan sonra içinden elli lira çikardi ve üzerime firlatti , parayi yerden aldiktan sonra " faturalari ödemem için bu biraz az " dedim kendimin bile zor duyacagi kisik ve çekingen bir sesle , koluma yumruk atarak " yüksek sesle konus sürtük!!" diyerek sinirlendi , bu sefer onun da duyacagi bir sesle " faturalar için biraz daha para lazim " dedim . Bunun üzerine bana öfkeyle baksada bir yirmi lira daha firlatti, bu kadar para zaten anca faturalari ödemeye yetecekti ve yine bana para kalmayacakti , neyse en azindan çalistigim kafede bir ögün yiyebilecektim.
Harindan izin aldiktan sonra odama girip isigi actim kirik ve çizik boy aynasinin önüne geçip soyundum ve hasar konturolü yapmaya basladim eskiden kalanlar sari ve yesil rengine donerken yeniler mor ve yer yer kirmiziydi , elimi karnimdaki morluga bastirdim ve cigligimi agzimda zor zaptettim , çok aciyordu büyük bir ihtimal yarin sabaha kadar siyahimsi bir renk alacakti keske biraz agri kesici ve krem olsaydi ama alacak parayi denklestirememistim. Ustume annemden kalan pijamalarimi giyip dagilmis olan sacimi toplayarak topuz yaptim ve odamdaki banyoya girdim sanirim bu evin sevdigim tek yönü bu. Banyoda tam çikacakken midemde bir sani ile elimi karnima götürdüm ama karnimdaki morluklar yüzünden bu daha çok canimi yakti , midem agzima gelmisti hemen banyoya geri döndüm ve kusmaya basladim , haklasik bes dakika kustum anlamadigimsa midemde olmayan seyi nasil kustugumdu. Agzimi suyla çalkaladiktan sonra disimide fircalayip odama girdim , odam küçüktü yerde bir yatagim onun yaninda pencerenin önünde zar zor para biriktirip aldigim çalisma masam tam karsisinda fermugarli bir bez dolap vardi . Çalisma masamin basina gecip bugün isledigimiz dersleri tekrar ettim ve hocalarin dagittigi testleri çözdüm sanirim sinifta hatta okulda bu testleri bir tek ben çözüyordum. Saate baktigimda ikiye gelmisti , ne kadar hizli geçmisti vakit. Su sisemden biraz su içip yatagima girdim. Bundan on yil önce annem icerde icip zikkimlanan pislik yüzünden vefat etmisti benimle çok ilgilenmezdi ama yinede varligi beni güvende hissettirirdi , babami zaten hiç görmedim ben dogduktan bir kaç ay sonra trafik kazasinda ölmüs bunun üzerine annem bana bakamadigi için bu adamla evlenmis , annemin o zamanlar dedigine göre evlendiklerinde çok iyi bir insanmis sonradan böyle olmus. Normalde eve ugramaz benim parami aldigim zaman eve gelir bazende cani sikildiginda , harunun bir isi yok ona çok is baktim ayarladim ama hiç birini yapmadi yani ben tek basima ayda aldigim yedi yüz lira ile bu adami besliyorum. Birakip gitmeyi , kaçmayi çok istedim bir keresinde kaçtda ama nerdeyse tecavüze ugradigim için kendimi zor kurtarip geri dönmek zorunda kaldim (titrer) ahh hatirlamak bile istemiyorum. Bende üniversiteyi kazanana kadar katlanmaya karar verdim. Bu sene lisedeki son senem ve ders notlarim oldukça iyi zaten okulda pek ..... yani hiç arkadasimda olmadigi için derslerden baska ugrasim yok. Bunlari düsünürken siyah sisin beni içine çektigini hissediyordum ve en sonunda daha fazla dayanamayarak kendimi agrili bir uykuya teslim ettim.
**********
Okuldan sonra çalistigim kafeye dogru yürümeye basladim düne göre bugün oldukça bunaltici bir sicaklik vardi , isiklarda durdum , bugün o kadar kalabalik deildi yesil yandiginda yürümeye basladim ..... en son hatirladigim sag bacagimdan baslayarak bedenime yayilan keskin aci , kulaklarimi dolduran fren sesi ve bir kaç çiglik sesiydi.
düsüncelerinizi duymak isterim ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVI
Teen Fiction...şimdi bir kolu belimde beni kendine çekerken, diğer eli yüzüm de başparmağı ile çenemi okşuyordu , yakınlığından , bakışlarından ve sözlerinden dolayı nefeslerim hızlanmıştı ve yüzümün kızardığına emindim "b..b..be..Ben yani şey ben.. " utançla g...