Hikaye içinde hikayedir.
*****
Kız karşısında sevdiğini görmüştü. Ondan ayrılmadan önce sıkı sıkı sarılmak istiyordu. Oğlan "Gitme" dedi. Kız gitmeliydi. Birbirlerine son kez sarıldılar. Ayrılmalarını isteyenler de kendileride bilmiyordu. Farklı dünyaları birleştiren kalpleri vardı. Ayrıldıklarında hayatları eskisi gibi olmayacaktı. Ateş sudan su ateşten ayrılmamalıydı. Kız " Elveda " dedi ve oradan ayrıldı. Günler, haftalar , aylar geçti...
Kızın dünyasında yağmur yağmamaya nehirler kurumaya başlamış, oğlanın dünyasında nedeni bilinmeyen yangınlar ağaçları yakmış , ormanları yok etmişti.
İki tarafında halkı çaresizdi. Olayların gerçek nedenini kimse anlamıyordu. Kız odasının penceresi açtı. Yine aynı dejavuydu. Karşısında sevdiği var sandı. Gözyaşları dökülmeye başladı.Oğlan penceresini açtı. Karşısında sevdiği var sandı, gözyaşları döktü.
*****
EN GÜZEL ANILAR HATIRLADIĞIN ANILARDIR.
Tatili değerlendirip sakin geçirmek için kütüphaneye gelmiştim. Elime aldığım birkaç kitapla beraber sandalyelerden birine oturdum. İsmim ile ilgili olan tüm kitaplar ilgimi çekiyordu " Yeniden Doğuşun Simgesi Sakura" adlı kitabın ilk sayfasını açtım.
Şöyle yazıyordu: " Çiçekleri ağır ağır açar ama çok çabuk dökülür. Hem hayatın başlangıcını yani baharı hem de kaçınılmaz sonunu simgeler. Edebiyatta ölüm ile yaşamın birlikteliğidir."
Peki, her ismimin geçtiği kitabı merak edersem iç açıcı şeyler okuyacağım anlamına gelmezmiş, öğrenmiş oldum.
Elimdeki kitabı bırakıp diğerini aldım. " ATEŞ VE SU " Sayfalar arasında pekte ilerlemeden birini seçip okudum."Kız karşısında sevdiğini görmüştü. Ondan ayrılmadan önce sıkı sıkı sarılmak istiyordu. Oğlan "Gitme" dedi. Kız gitmeliydi. Birbirlerine son kez sarıldılar. Ayrılmalarını isteyenler de kendileride bilmiyordu. Farklı dünyaları birleştiren kalpleri vardı..."
B: Vay canına, oldukça ilgi çekici.
Kütüphane görevlisine kitabı uzatıp ödünç almak istediğimi söyledim. Kitapla beraber eve doğru ilerlemeye başladım. Bir yere oturup okumamak için kendime hakim olmalıydım.
Elimdeki sıkı sıkıya tuttuğum kitap istemeden parmaklarımda gevşemişti. Yanından geçtiğim basketbol sahasındaydı Erwin. Sahayı geçip dakikalar sonra eve girdim. Bugünü tembel günüm ilan etme kararı verip odama çıktım. Koltuğa uzanıp elime kitabı aldım. Annemin bağırışlarına aldırış etmeyip oturmaya devam edince onu biraz kızdırdım ama biraz daha söylenip işe yaramayacağını anlayınca bağırmaktan vazgeçti. Kitabı elime alıp kaldığım yeri açtım ve devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKURA
Teen FictionSakura yani kiraz çiçeği. Bazı ülkelerdeki inanca göre; eğer sevdiğin kişiyle sakura ağaçlarının altında yürürsen sonsuza dek mutlu olacağınıza inanılır. *** Mika yeni doğan kızı...