Yeni bir güne daha uyanmıştım. Bugün okuldan sonra Burak tayfası ve Bulut la sinemaya gidecektik. Ne ara bu kadar samimi olmuştuk anlamamıştım. Ama yine de sosyalleşmek amacıyla güzel bir
fikirdi. Bir an da odamın kapısı açılmıştı. Gelen Zehra Teyze ydi.
"Kuzum bak baban okul üniformalarını almış."
Okul üniforması olduğu bile tamamen aklımdan çıkmıştı. Çünkü İzmir de ki okulumda üniforma zorunluluğu yoktu. "Tamam Zehra Teyze" Zehra Teyze üniformaları bırakıp odadan çıktı.
Yataktan bir çırpıda kalkıp hemen banyoya yöneldim. Yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı düzleştirip banyodan çıktım. Zehra Teyze nin sandalyeme koyduğu üniformama bir göz attım. -bir okulun eteği nasıl bu kadar kısa olurdu be??-Üniformalarımı giyip hemen aşağı indim. Mutfaktan yine mütiş kokular geliyordu. "Kızım günaydın,okulda ilk günün nasıl geçti?"
"Sana da günaydın babacığım. Yeni arkadaşlar edindim. Yani güzel geçti." Hemen babamın yanına gidip yanağına küçük bir öpücük kondurdum.
Kahvaltıdan sonra "Kızım şirketten bir şoför ayarlayalım."
"Baba ısrar etme,istemiyorum."
"Peki öyleyse." Babamın bu zenginliğinden, lüksünden her zaman nefret etmiştim.kapıyı kapatıp hemen otobüs durağına doğru yürüdüm.okula vardığımda kapıdan geçtiğimde bütün gözler bana döndü. Benim gözüm ise Bulut u arıyordu. Bulut u gördüğümde yanında bir kızla bir şeyler konuşuyordu. Hemen o tarafa doğru yürüdüm. Yanlarına vardığımda Bulut "Asya bak bu Cansu,Cansu bu Asya "dedi. Cansu ile birbirimize gülümseyip,ellerimizle tokalaştık. Bulut ve Cansu tekrar konuşmaya başladığında benim gözlerim 5 liyi arıyordu. Okulun içine 5 tane spor araba girince ben dahil herkesin gözü oraya döndü. Arabalar otoparka park edip tahmin ettiğim gibi Burki ve tayfası arabalardan indiler. Burak sanki yavaşlatılmış bkr şekilde arabadan inip gözlüğünü çıkardı. Hemen gözleri beni buldu ve göz kırpıp sırıttı. Ben de gözlerimi devirmekle yetindim. Bulut a dönüp "Burak nasıl birisi Bulut?"
Bulut biraz düşündükten sonra
"Biz Burak la çocukluk arkadaşıyız. Burak iyi çocuktur. Yemek yapmak gibi hobileri var. Yani annesi onları terkettikten sonra hobi olarak edindi. Pizza en sevdiği fast food dur. Genel olarak bu kadar."
"Peki sen neden onların yanında takılmıyorsun?"
"Aslında Burak la hala iyi anlaşıyoruz ama bunu ben seçtim. Onlar bir çok serserilik yapar. Biraz da şimarıklar."
"Anlıyorum." Burak ve tayfası bu tarafa doğru yaklaşıyordu. Şirince gülümseyip günaydın dedim. Alp yanağımı sıkıp "günaydın şirin kız" deyip gülümsedi. Burak " bugün sinemaya gidiyoruz değil mi yeni kız?" "Evet"deyip gülümsedim.Biraz sohbet ettikten sonra yanımızdan ayrıldılar.zil çaldığında herkes içeri girmeye başladı.bulut la içeri girerken kızlar yanımda ki varlıktan gözlerini alamıyor beni görünce hayran hayran bakan o yüz ifadeleri nefret duygusuna dönüşüyordu. ilk ders tarihti. yakışıklı tarih hocamız içeri girdiğinde kızların ders dinleyeceğinden pek emin değildim.Dersten sonra burak ve tayfası gözden kayboldu ve 3 ders saati boyunca görünmediler. dün tanıştığım cansu isminde ki kız yanıma oturdu. ''naber Asya?'' cansu yanıma oturup gülümsedi.''dün pek tanışamadık.'' ''selam'' diyerek gülümsedim. Cansu diğer kızlara hiç benzemiyordu. sanırım onunla arkadaşlık kurabilirdim. bulut sınıfa hızlıca girip önümde ki sırasına oturdu.''naber kızlar?'' ''bunu soran ilk kişi değilsin bulut.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
Fiksi Remaja... "Bunu bir asprinden duymak beni şaşırttı" "Ne?" "Yani diyorum ki asprin gibisin her derde devasın" ...