Madalyon♣️

23 4 0
                                    


aybukezeyzey1 - haceerayhan - ilarzuhara - ZmreAyeSefer -WishingToDeath ve YeterHanmErolu'ya çoook teşekkür ediyorum.

Bu bölüm:
ilarzuhara senin olsun.

Devam ediyor...

Hemen elimi yüzümü yıkadım. Dolapta giysiler vardı hemen gardırobu dağıttım.

Bir tane göbeği açıkta kalan bir üst giydim. Altıma ise kot bir şort geçirdim.

Ben giyindikten on dakika sonra buz adam Mert ve su kız Su geldi. Ardından da usta. İçeri girdiler. Ben bişey demek için ağzımı açmıştım ki Mert başladı.

"Senin ilk önce kanını almalıyız."

Ona "Neden?" Dercesine bir bakış attım.

"Çok sorma Kumsal, çok sorma."

"Son bir soru. Peki ya onlarca kişinin arasından neden ben?"

Bir süre cevap vermedi. Sonra ağzını açtı, konuşacak gibi oldu ama sonra geri kapadı. Konuş artık be çocuk.

"Onu ustaya sor." dedi.

Odaya baktım. Usta yoktu. Nereye gitmişti?

"Ya o çok hızlıdır da şırınga ve diğer malzemeleri almaya gitmiştir herhalde." dedi Su. Ve odadan çıktı.

Mert ile baş başa kaldık.

"Ne biliyorsun?" Diye sordum.

"Ne hakkında?"

"Onca kişi arasından neden ben?"

Biraz sustu. Sonra konuşmaya başladı.

"Bilmiyorum."

"Ne demek bilmiyorsun? Sen beni buraya getirmedin mi?"

"Tamam herşeyi anlatıcam Prenses Sinirli. Ama ilk önce sakinleş ve yatağa uzan."

Farketmeden yataktan fırlamışım gibi bir halim vardı. Aslında zaten fırlamıştım ama neyse. Hemen yatağa uzandım ve yorganı boynuma çektim.

"Şimdi başlıyorum. Ben bu odada bir madalyon arıyordum. Ama bunu kimseye söyleme." Başımı yukarıya ve aşağıya salladım."Sonra büyük usta geldi. Ve dünyadaki bir kızın arkadından ateş çıktığını, onu almamı söyledi. Bende portalı açtım ve seni aldım geri geldim."

"Peki o madalyon nasıl birşeydi?" Diye sordum.

"O madalyon annem burdan da göç ettikten sonra bize kalan sayılı eşyalardan biriydi.Mor bir madalyondu. Üstünde siyah ve gri benekler vardı ve mor renginin en koyu tonu ile hipnozu belirten simgeler vardı."

Tarif ettiği madalyonun aynısı bende vardı ve şu an yanımdaydı.

Madalyonu çıkardım.

"Bu muydu aradığın madalyon?"

"Evet o. Nerden buldun?"

"Bilmem. Ben dünyadayken masamın üzerinde duruyordu ve bende seni beni aldığın sabah onu takmıştım."

Devam edecek...
Arkadaşlar günde 2-3 bölüm yazıcağım demiştim ama Tam yayınlayacakken telefon kapandı ve yazdığım o kadar emek boşa gitti. Diğerini ise yayınlıyacakken bir sorun oldu ve Wattpad kapandı.

Özür dilerim arkadaşlar.

Bu arada kapak için KontesBathory'e teşekkür ediyorum.

Neden Ben? (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin