Ateş♣️

70 13 35
                                    

Arkadaşlar okumaya başladığınız saati günü ayı ve yılı buraya yazın lütfen 👍🏽

Arkadaşlar herkese merhaba. İlk olarak söyleyeyim ben telefondan yazıyorum ve bu yüzden yazım hataları ve saire şeyler olabilir. Ve lütfen yorumlarınızı buna göre değerlendirin. Ve lütfen yorumlara kitabımı okumasını istediğiniz kişiyi yorumlara etiketleyin.
Rainbowdash523 elifvefunda bu bölüm sizin olsun🙂🙂

KUMSAL;

Yine bir okul sabahıydı. Beni uyandıran kitap ve filmlerdeki gibi uyandıran bir alarmım, hiç susmayan en az iki saat çalan telefon alarmım, bunlar yetmezmiş gibi bir de anne terliği idi.

"Kız Kumsal! Sen hâlâ kalmadın mı? Kalk hafi!" Diyerek her sabah attığı gibi gene o meşhur terliğini attı.

"Of! Acıttın! Anne beş dakika daha!"

"Bak hâlâ beş dakika diyor. Kız hadi kalk! Saat 09.30 geç kalacaksın!"

Annem okuldan bir hafta uzaklaştırma cezası aldığımı hatırlamıyor olmalı ki bana böyle şeyler söylüyor. Bir hatırlatma yapayım bari.

"Anne hatırlıyorsan en son bir hafta uzaklaştırma cezası almıştım hatırlatırım."

Annemin yüzünde biraz üzüntülü bir bir bakış vardı.

"Tüh be ya. Ben onu babana söylemeyi unuttum. Tüh tüh tüüüüüh."

Gözlerimi devirdim. Sözlerini umursamadım. Sonra yatağın (daha doğrusu ranzanın) yanındaki şeker pembesi ve buz mavisi renklerinden oluşan komidinin üzerindeki İphon'umu aldım. Wattsap'a girdim.

Wattsap Grubu: O neydi gızz🤷🏼‍♀️

Eylül: Naberrr
Lale: iyi👧🏼
Damla: o neydi gızzz
Eylül: Ney neydi gızzz

Eylül Ayrıldı
Lale Ayrıldı
Leyla Ayrıldı


Lan! Beni grupta yalnız mı bıraktınız?! Yazıklar olsun.

Otuz dakika Facebook'a, otuz dakika İntagram'a baktım. On dakika twetter'a (yanlış yazmış olabilirim sorry) sonra on dakika YouTube'ye baktım.

"Of of! Çok sıkıldım!"

O sırada annem yanıma geldi.
"Eğer sıkıldıysan odanı temizleyebilirsin. Kumsal."

"Of anne!"

Sonra aklıma bizim tayfa geldi. Hemen onlarla grup kurup mesaj attım.

Wattsap grubu: 💫💫
Kumsal: selamm. Benim canım sıkıldı buluşalım mı?
Damla: ben spor salonuna gideceğim. Antremanımız var gelemeyeceğim sorry😢
Leyla: Annem lale ve beni eve kapattı onun günü varmış bize görevler verdi onları yapmamız gerek sorry😬
Yağmur: kanka ben hastayım gelemicem 🤧🤒
Kumsal:geçmiş olsun.😭😭😭

Of! Ben ne yapıcam? Kendi başıma dışarı çıkayım bari.

*****
Evden çıktım. Bizim evin yakınındaki kafeye doğru ilerledim. İçeri girdim bir limonata sipariş ettim. Ve siparişim geldi. Bu sıcak günde buz gibi limonata çok güzel oluyor.

Limonatamı içip kafeden çıktım. Çıktığımda birden herkes bana bakmaya başladı. Niye bakıyorlardı? Elimizde iki neden var birincisi belki çok güzelim, ikincisi belki çok çirkinim.

Herkesin bana böyle bakmasından biraz rahatsız olmaya başladım. Derken arkadan bir coçuğun sesi geldi:
"Etraf ateş oldu be!"
Sonra durdum. Ne diyordu bu? Arkamı dönünce ne olduğunu anladım.
"Ne diy- NE?"
Arkamdan bildiğiniz ateş saçıyordum. Sonra uzuuuuun bir çığlık attım.
"Ateş mi?!"

"Evet."

"Ya-ya-yani bu ateş?"

"Ben ne dedim az önce?"

"Ta-ta-tamam."

Sakin ol Kumsal sakin ol. Ama olamıyorum!

Bildiğiniz arkamdan (yürüdüğüm yerlerden) ateş çıkıyordu. Ama bu nasıl olabilirdi ki?

Devam edecek...
Arkaşlar hepinize yeniden merhaba! Arkadaşlar ilk önce özür dilerim. Yayımlarken bir hata oldu ve bir kısmı yayınlandı ve diğer yazdıklarım silindi özür dilerim😢😫

Eğer beğendiyseniz vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Neden Ben? (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin