Devam ediyor...
Ama bu nasıl olabilirdi ki?Birden güneş kırmızılaşmaya başladı. Ben ne olduğunu anlayamadan bir hayalet mi desem ruh mu desem işte öyle bişey geldi. Etrafında buzlar vardı.
Birden güneş mavi oldu, yıldımlar düştü ve şimşekler çaktı. Ardından gelen adam beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı.
"Aaaaah! Kolumu acıtıyorsun! Yapma! Yapma dedim sana! Canım acıyor!"
Ben desem bile duymamazlıktan geliyordu. Birden cebinden çıkarttığı sıvıya baş parmağını sokup alnıma bastırmasıyla yeniden bağırdım.
"Hey ne yapıyorsun? Sende kimsin? Bana ne yaptın?"
Hiçbirini duymamış gibi gözüküyordu. Ardından cebinden bir iğne çıkardı. İğneyi yukarıdan aşağıya sanki bir çizik atarmışcasına salladı. Işıklı bir kapı açıldı ve içeri girdik.
****
Kapıdan girdiğimizde uzun bir koridorla karşılaştım. Uzun geniş ve karanlıktı. Birden bir şeye çarptım. Ahhh yine mi kapı? Yanımdaki buzdan adam elindeki ateş, buz ve yıldız desenleri ile süslenmiş ve parlatılmış bir anahtarla kapıyı açtı.
*****"Aaaeeehhhhhmm!(esneme)"
Daha yeni uyandım ve kendimi bir yatakta buldum. Dur bir dakika ben uyudum mu? Ne oldu bana? Neredeyim ben? Ardından seslendim."Kimse yok mu?"
Ses gelmedi. Ben de birazdan gelir diye bekledim. O sırada odayı inceleme şansım oldu.
Üzerimdeki battaniye açık yeşil renginde idi. Üstünde mavi kalpler vardı. Yastığımda (hemen sahiplendim) açık mavi idi. Üstünde yeşil kalpler vardı. Odanın mermerleri yeşil ve mavi renklerine boyamışlardı. Yatağımın hemen solunda beyaz, yeşil ve mavi renklerinden oluşan bir komidin vardı. Onun üzerinde ise bir örtü ve bir masa lambası duruyordu. Yatağımın karşısında bir gardırop vardı. Gardırop beyazdı ve bir kapağında boy aynası vardı. Hemen onun yanında yine beyaz bir makyaj masası vardı. Üstünde renk renk ojeler ve rujlar, iki adet eyeliner, bir adet rimel, ve bir allık-parlatıcı-far üçlüsü seti, iki adet fondoten, iki milyon tane krem ve son olarak da makyaj fırçaları. Ben bu odayı çoook sevdim.
Ardından koridordan ayak sesleri gelmeye başladı. Açıkçası biraz, minnacık korkmuştum. Tamam çok korktum. Ve içeri su gibi mavi bir kız ve beni buraya sürükleyen buzdan adam geldi.
Devam edecek...
Merhaba! Umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.Arkadaşlar her bölümü birkaç kişiye vereceğim. Onun için yorum atabilirsiniz.
Görüşmek üzere hoşça kalın👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Ben? (Ara Verildi)
ActionKitap Tasarım: @KontesBathory Ben sıradan bir insandım. Ta ki bir ola yoluncaya kadar... Evden çıktım. Bizim evin yakınındaki kafeye doğru ilerledim. İçeri girdim bir limonata sipariş ettim. Ve siparişim geldi. Bu sıcak günde buz gibi limonata çok...