Kraliyet Masası♣️

16 3 0
                                    



Devam ediyor...
"Hadi gidelim!" Dedi Su.

"Amber, ejderhalar!" Dedikten sonra bir yaratık  çıktı.

"Emrederisiniz efendim." Dedi adının Amber olduğunu bildiğim tuhaf yaratık.

Önümüzde aniden 3 ejderha geldi. Herkes istediği ejderhayı aldı. Benimkisinin siyah derisi, kırmızı yelesi, gri gözü ve gri pençeleri vardı. Ayrıca bir ateş dövmesi de vardı! Ah dostum bu harika!

Su'yun ejderhası ise mavi derisi, mor yelesi, lacivert gözleri ve pençeleri ile çok dikkat çekiyordu. Mert'inkisi ise beyaz derisi, siyah yelesi, gri gözleri ve pençesi ile pek dikkat çekmiyordu.

Aniden aklına gelen soru ile bu düşünceler aklımın dört bir yanına saçıldı.

"Eee... Ben bunu nasıl süreçeğim, uçuracağım veya yürüteceğim?"

"Senin karışmana gerek yok. O seni götürür." Dedi Su.

"Çok heyecanlıyım."

"Heyecanlanma. Sakin ol ve pozitif düşün." Diyerek araya girdi Mert.

1 saat sonra

"Peki ne yapacağım?"

"Onlar sana soru soracak. Sen de cevap vereceksin. Cevap veremediğinde biz veririz. Telaşlanma sakin ol." Diyerek ve içeriye gitti Su.k

"Güç koruyucuları ve Kraliyet koruyucuları! Size sesleniyorum! Burada bir kız var. Onun da bizim gibi olmaya hakkı var! Şimdi izninizle onu buraya davet ediyorum. Karşınızda ateş gücüne sahip kız!"

Su yanıma gelip beni kolumdan sürüklemeye başladı. Ve kulağıma fısıldadı.

"Onların önünde eğilip 'merhaba Güç Korucuları ve Kraliyet Koruyucuları!' Diyeceksin ve benim yanıma oturacaksın."

Tamam anlamında başımı yukarı-aşağı salladım.

İçeriye geçtiğim anda herkes bana bakmaya başladı. Ben de Su'yun dediğini yapıp önlerinde eğildim.

"Merhaba Güç Koruyucuları ve Kraliyet Koruyucuları!"

Sonra hızlı adımlarla Su'yun yanına gidiyordum ki arkadan bir ses geldi.

"Ateş gücüne sahip kız buraya otur." Dedi bir kişi.

"Abi?"

"Kardeşim?"

Devam edecek
Biliyorum çoook kısa oldu ama hikayenin bir okunmasına bir de votesine bakarsanız anlardınız niye kısa olduğunu.

Yeni bölüm 5 vote olunca gelecek

Yıldıza basmadan geçmeyiniz lütfen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Neden Ben? (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin