2.rész

220 16 6
                                    

Reggel 8 van és punnyadok az ágyban. Csend és nyugalom van, semmi zaj nincs. Lassan ki kéne kelni, így hát erőt vettem magamon és kifordultam az ágyból. Odamentem az ablakhoz megnézni, hogy milyen idő van. Ahogy körbenéztem, mosolyra húztam a számat és átfutottam a tesóm szobájába. Mikor benyitottam, még aludt, de nem sokáig, hiszen felkeltette.

-Tesó! Ébredj!-szegénykét úgy felráztam, hogy azt sem tudta, hogy hol van.

-Mivan? Mi a franc bajod van?

-Kelj fel és nézd meg!-álltam fel az ágyáról és odarohantam az ablakhoz. Fél perccel később ő is csatlakozott. Olyat látunk, ami nekünk csak néha adatott meg: több centis hó és még most is havazik. Ilyen nincs! Az előző helyünkön nagyon keveset és ritkán havazott. Ekkor támadt egy ötletem és odahajoltam Alexhez.

-Van kedved kimenni?-suttogtam

-Még szép!-ugrált örömében


Átöltöztünk, felvettük a kabátot a csizmával egyetemben és kirohantunk a házunk elé. Azta! Valami gyönyörű látvány. Minden havas, fehér...ah, mint egy álomban

-Hé!-ordított Alex. Felé fordultam és arcba talált hógolyóval.-Ezt azért, mert felzavartál!-Picit fájt, de nem foglalkoztam vele, inkább én is dobtam neki egyet. Hátba találtam.

-Ezt te meg azért kapod, mert tegnap nem szóltál az új részekről!

Még csatáztunk egy 5 percig és bevallom, ő győzött. Ledőltem háttal a hóba és csináltam egy angyalt. Kellemes ebben a nagy hóban feküdni, mondhatom.


-Szia!-hallottam meg egy ordítást a fejem mellől. Szerintem most fostam össze magam.

-Ahhh! Basszus Butters! Ezt ne csináld többet!-néztem rá, ő pedig elsajnálta magát

-Ó, bocsi, nem akartalak megijeszteni.

-Semmi baj.

-Látom élvezed a havat.

-Igen. Ahonnan én jöttem ott sosem...esett...sok...hó!-próbáltam közben felállni, de sikertelenül. Mikor feladtam, felnyújtottam a kezemet, hogy segítsen felállni. Megkerült és felállított.

-Mért honnan jöttél?

-Oklahomaból.

-Ki ez?-állt mellém Alex

-Butters! Bemutatom az öcsémet, Alexet.

-Hali Butters.

-Szia.

-Egyébként te hogy hogy erre jársz?-kérdeztem

-Ja csak Erickel megyek valahova.

-Valahova? Valami titkos helyre? És ki az az Eric?

-Majd megtudod.-sóhajtott-Na megyek is. Csá Millie.

-Cső Butters!-ahogy megkérdeztem, hogy ki az az Eric, egyből lecsuklott hangja.


A nap nagy része eltelt, anya megint elment ügyeket intézni mi pedig takarítottunk. Meg....kardoztunk a portörlőkkel és ebben már én győztem (nem úgy, mint a hógolyózásban). Épp leültünk tévét nézni, amikor megjött anya.

-Hali. Kitakarítottatok?

-Még szép!

-Alex is csinálta

-Persze!

-Figyelj csak kicsim.-nézett rám és előhúzott a táskájából egy dobozt-Szeretném, hogy ma ezt vedd fel a vacsorára!

In the South of forever (South Park fanfiction)Where stories live. Discover now