1.rész

332 18 8
                                    

I love Saturday, when everything is possible

Nothing stands in our way, don't have to be responsible

Everywhere we go, nobody says...

-Kuss.-nyomtam ki az ébresztőt. Miért van nekem egyáltalán ébresztőm szombaton? Ja tényleg. Jártam küzdősportra 4 évig. Hogy is ment ki a fejemből. Lassított felvétellel kimásztam az ágyból, felkaptam a telefonomat és elindultam lefelé a konyhába. A lépcsőn lefelé menet megláttam Alexet, ahogy a kanapén ül TV-t nézve.

-Reggelt öcskös!

-Neked is Millie.-jött oda, hogy megöleljen. Ez tényleg megtörtént? Nem szokott ok nélkül ölelgetni. Mi történt? Azért jól esett és visszaöleltem.

-Anya?

-Bement a munkahelyére. Ügyeket intézni.

-Aha.-megindultam a konyha felé és egy cetlit pillantottam meg az asztalon:

Szia Millie.

Megkérnélek, hogy menj el a boltba, mert ma nekem nem lesz időm rá. Itt a pénz. Szeretlek. Puszi

Anya

Király. Biztos el fogok tévedni, de legalább körbejárom a várost. Csináltam magamnak gabonapelyhet, majd megindultam a nappali felé.

-Mit nézel?

-Terrance és Philipet. Új rész. Érde...

-Mért nem szóltál?-kérdeztem majd leültem mellé a kanapéra. És igen. Lánylétemre szeretem a Terrance és Philipet. Mióta műsoron van, azóta nézem, már az összes részt láttam. Kivétel az újakat. Van egy pár plakát róluk meg 2 plüssöm is. Viszont anya nem szereti, mert mikor kijött a T&P mobilos játék, egyszer pénzt költöttem rá és le is szidott miatta. De ez csak az ő véleménye.

Pár rész után felöltöztem, rendbe szedtem magam, kontyba fogtam a hajam, elmosogattam magam után és elindultam valamerre, hogy valami élelmiszert és egyéb fontos dolgokat kerítsek. Anya írt bevársárló listát, de nem tudom, mennyit fogok belőle megtalálni.

Már vagy 20-25 perce bolyongok a városban. Annyira nem is pici ez a város. Hogy hogy nem találok egy normális boltot sem?

-Segíthetek?-hallottam meg távolról egy hangot. Egy fiúé volt, az út másik oldalán. Megvárta, míg elmennek a kocsik és átjött a zebrán. Egész szimpatikus.

-Öhm...igen...köszi. Egy bevásárló központot vagy egy boltot keresek.

-Akkor neked a pláza kell. Úgyis pont arra megyek. Elkísérlek akkor.

-Köszi szépen.-majd elindultunk

-Új vagy itt?

-Igen. Tegnap költöztünk ide.

-Ó. Te vagy az az új gyerek, akiről Mr. Garrison beszélt!?

-Ki?-fordultam felé

-Mindegy. Majd úgy is megismered.

-Bazdki! De udvariatlan vagyok.-kiáltottam fel-Még nem is mutatkoztam be!

-Nyugi. Nem jött el a világ vége!-megállt, majd egymás felé fordultunk-Millie Dale vagyok.-nyújtottam a kezemet kézfogásra

-Én pedig Kyle Broflovsky.-majd kezetfogtunk.

-Szép neved van.-mosolyogtam

-Ahogy neked is. Köszi.-majd ő is elmosolyodott. Úgy érzem, jóba leszek vele.

In the South of forever (South Park fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora